3 rimedii casani per l'infezzione intestinali
Cuntenutu
- 1. Acqua di zenzeru
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 2. Tè di menta piperita
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 3. Acqua cù suchju di limonu
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- Cumu assicurà una recuperazione più rapida
Unu di i migliori rimedii per l'infezzione intestinale hè u seru casanu, fattu cù acqua, zuccheru è sale, postu chì aiuta à rifornisce minerali è acqua persa da a diarrea, chì hè unu di i sintomi più frequenti di l'infezzione intestinale. Verificate un elencu cumpletu di sintomi di infezioni intestinali.
U siero fattu in casa, puru chì ùn allevia i sintomi, aiuta à prevene a disidratazione è assicura chì u corpu abbia tutti i minerali necessarii per luttà cù i microorganismi da l'infezioni è avè una recuperazione più rapida. Fighjate stu video per l'istruzzioni passu à passu nantu à cumu preparà u seru casanu currettamente:
In più di u sieru casanu, alcuni rimedii casani ponu ancu esse aduprati per accelerà a recuperazione è, in listessu tempu, allevia i sintomi.Queste opzioni ùn devenu micca rimpiazzà u trattamentu medicu se site cunsigliatu.
1. Acqua di zenzeru
U Zenzeru hè una radica cù eccellenti pruprietà medicinali, chì pò esse aduprata per curà l'infezioni intestinali avendu azzione antivirale è antibatterica chì aiuta u corpu à luttà contr'à l'infezioni. Inoltre, permette ancu di regulà u transitu intestinale è allevia l'infiammazione di a mucosa intestinale, riducendu u dolore addominale è u gonfiore.
Ingredienti
- 1 radice di zenzero;
- Caru;
- 1 vetru di acqua minerale o filtrata.
Modu di preparazione
Pone 2 cm di a radice di zenzero sbuchjata è schiacciata in un frullatore, cù poche gocce di meli è acqua. Dopu, batte finu à ottene un mischiu omogeneu è colate. Infine, beie almenu 3 volte à ghjornu.
2. Tè di menta piperita
U tè à a menta pipera allevia l'inflamazioni è calma l'irritazione di u muru intestinale è, dunque, hè una grande opzione per compie u trattamentu di l'infezzione intestinale. Stu tè assorbe ancu u gasu intestinale in eccessu è hà proprietà antispasmodiche chì allevanu assai u disagiu addominale.
A Menta piperita calma ancu u stomacu è, dunque, pò aiutà assai in casi d'infezioni intestinali accumpagnate da sintomi gastrichi cum'è nausea o vomitu.
Ingredienti
- 6 foglie di menta fresca;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone e foglie in a tazza cù l'acqua bullente è lasciate riposà, coperto, per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie parechje volte in tuttu u ghjornu.
3. Acqua cù suchju di limonu
U suchju di limone hè un ottimu rimediu naturale per pulisce l'impurità di l'intestinu, eliminendu ancu i microorganismi rispunsevuli di e infezioni. Inoltre, facilita ancu di regulà u transitu intestinale, allevendu diversi sintomi cum'è u dolore addominale, i crampi, a perdita di l'appetitu è a diarrea.
Ingredienti
- Meza limone;
- 1 vetru d'acqua calda.
Modu di preparazione
Stringhje u suchju di mezu limone in u bichjeru d'acqua calda è beie una volta, a mane à stomacu viotu.
Scuprite tutti i benefizii di beie acqua di limonu ogni matina.
Cumu assicurà una recuperazione più rapida
Durante l'infezioni intestinali, alcune precauzioni sò raccomandate, cume:
- Bei assai liquidi, per esempiu acqua, acqua di coccu è suchji naturali di frutti;
- Mantene u riposu in casa, evitendu d'andà à travaglià;
- Manghjate cibi leggeri cume frutti, verdure cotte è carni magre;
- Ùn manghjate micca alimenti indigestibili è grassi;
- Ùn cunsumate bevande alcoliche o gassate;
- Ùn pigliate micca medicazione per piantà a diarrea.
Se l'infezzione intestinale ùn sparisce micca in 2 ghjorni, l'individuu deve esse purtatu à l'uspidale per una cunsultazione medica. Sicondu u microorganismu chì causa a malatia, l'uspitalisazione è l'ingestione di antibiotici per via endovenosa ponu esse necessarii.