Rimediu casanu per l'irritazione di l'ochji
Cuntenutu
Un ottimu rimediu casanu per l'irritazione di l'ochji hè di applicà una cumpressa di erbe fatta cù calendula, sambucu è eufrasia, chì queste piante medicinali anu proprietà calmanti per l'ochji.
Inoltre, anu pruprietà antiinfiammatorie è astringenti, chì riducenu e secrezioni chì l'ochji producenu quandu sò irritati, allevendu cusì alcuni sintomi spiacevuli cume prurito, bruciore è rossu. L'usu di salina pò ancu aiutà à alleviare l'irritazione di l'ochji.
Compressa di eufrasia, calendula e sambuco
Calendula, sambucu è eufrasia ponu esse aduprati per alleviare l'irritazione di l'ochji per via di e so proprietà calmanti.
Ingredienti
- 1 cucharadita di eufrasia secca;
- 1 cucharadita di calendula secca;
- 1 cucharadita di sambucu seccu;
- 250 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à ebullizione è dopu a ferita, versate nantu à l'erbe in un contenitore è copre, lascendu stà 15 minuti. Aduprate un filtru per filtrà è ammugliate di bulu di cuttuni in a suluzione, poi applica à l'ochji irritati per almenu 3 volte à ghjornu per 10 minuti.
Se l'ochji fermanu rossi, pruriginosi è brusgianti per almenu 2 ghjorni, duvete andà à un oculista per ellu per valutà l'ochji, fà un diagnosticu è indicà u megliu trattamentu.
Irrigazione cù salina
L'irrigazione cù salina hè impurtante per eliminà qualsiasi oggettu chì pò esse causante di irritazione. L'irritazione pò esse fatta bagnendu una lana di cuttuni cù salina è poi mettendula sopra l'ochji.
Si ponu truvà ancu pacchetti individuali à usu unicu, in cui 2 à 3 gocce ponu esse messe in l'ochju per lavà l'ochji è cusì alleviare l'irritazione.
Cumu evità l'irritazione oculare
Per evità l'irritazione di l'ochji, hè impurtante evità di dorme cù u truccu, di purtà occhiali da sole, evitendu e gocce d'ochji senza cunsiglii medichi è dorme bè. Inoltre, hè cunsigliatu di mette occhiali di nuoto quandu andate in piscina, chì u cloru pò causà irritazione. Vede chì ochju deve esse pigliatu.