3 Rimedi casalinghi per Cerchi Oscuri

Cuntenutu
Un bonu modu per schjarisce i cerchi scuri in una manera casera è naturale hè di applicà una cumpressa fredda nantu à l'ochji, o un ghiaia di ghiacciu, ma ci sò altre opzioni interessanti assai fatte in casa, cum'è tè freddo di camomilla, purè di tomate è mette fette di patata. crudu o pepino nantu à l'ochji. Vede cumu aduprà è perchè sò indicati.
I cerchi scuri ponu apparisce per via di un eccessu di melanina, cambiamenti in e vene di ragnu in a regione inferiore di l'ochji, cause genetiche o ore di sonnu insufficienti, per esempiu. Sì i circhji scuri sò frequenti è u trattamentu ùn funziona micca, l'individuu deve cunsultà un dermatistu per indicà u megliu trattamentu, chì pò esse fattu cù creme adatte per i circhji scuri o l'usu di l'acidu ialuronicu, per esempiu.

1. Tè di camomilla
Un grande rimediu naturale per i cerchi scuri hè a cumpressa cù u tè di camomilla, chì sta pianta medicinale aiuta à ringiovanire a pelle, aiutendu à riduce u culore scuru è u gonfiore di i cerchi scuri.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di fiori è foglie secchi di camomilla
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Aghjunghjite i fiori di camomilla è e foglie à l'acqua è porte à foglia. Dopu avè bollitu, lasciate rinfriscà, colate, immersi un pezzu di cuttone in tè fretu è appiccicate à i circhji scuri per circa 15 minuti. Un altru modu per gode di sta ricetta hè di mette i sacchetti di tè di camomilla in acqua fredda è ripusassi nantu à l'ochji, ancu per 15 minuti.
2. Purè di tomate
Impastà un pumadoru è dopu appiicallu direttamente nantu à l'ochji hè ancu un bonu modu casanu per schjarisce a zona intornu à l'ochji. Basta à lascià u pumadoru in u frigorifero finu à u frescu è poi impastà cù una forchetta è appiicallu direttamente nantu à l'ochji, lascendulu agisce da 15 à 20 minuti. U pumadoru hè un schiaritore naturale di a pelle, chì ottiene grandi effetti contr'à i cerchi scuri, è hè ancu utile per schjarisce e lentiggini di a pelle.
3. Fette di patata o di cetriolu
Un ottimu rimediu casanu per i cerchi scuri hè di aduprà fette di patata o di cetriolu in l'ochji. Per fà questu, lasciate u cucumu o a patata in a frigorifera per un pezzu finu à ch'elli sianu freddi. Restate chjinatu, cù l'ochji chjusi è mettite una fetta di patata o di cetriolu in l'ochji è lasciate riposà per circa 20 minuti. Dopu stu riposu, lavate a faccia cù acqua calda o calda per attivà a circulazione.
Sia a patata sia u cetriolu anu pruprietà calmanti chì riduceranu i circhji scuri è miglioreranu l'aspettu di u visu è, perchè sò freddi, i "vasinhos" di a regione seranu ridotti, migliurendu l'aspettu di i circhji scuri.
Oltre à queste opzioni naturali, duvete dorme per 7 ore dritte a notte per ùn aggravà i cerchi scuri o impedisce a so apparizione è evità di stà troppu longu davanti à a televisione, postu chì i vostri ochji diventanu più stanchi, cù una probabilità più grande di circuli scuri chì cumpariscenu.
Fighjate u video seguente è vedi altre suluzione chì ponu esse aduprate per migliurà l'aspettu di i circhji scuri: