Rimediu casanu per i peli incarniti

Cuntenutu
Un ottimu rimediu casanu per i capelli incarnati hè di esfolià a zona cù movimenti circulari. Questa esfoliazione eliminerà u stratu più superficiale di a pelle, aiutendu à sbulicà i capelli.
Tuttavia, in più di esfoliante, hè ancu impurtante evità di portà panni stretti subitu dopu à l'epilazione perchè hè una di e cause principali di i peli incarniti.

Ingredienti
- 1 cucchiaia di farina di granu;
- 1 cucchiaiata di avena;
- 3 cucchiai di sapone liquidu.
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti in un cuntainer finu à ottene un mischju omogeneu. Durante u bagnu, frotte stu mischju in a regione cù i peli incarnati è risciacquate cù acqua. Dopu u bagnu, pudete ancu applicà una crema idratante nantu à u puntu per fà a pelle più flessibile è più faciule da perforà attraversu i capelli.
Questa esfoliazione deve esse fatta almenu 2 à 3 volte à settimana, cù i risultati chì cumincianu à esse osservati da a prima settimana d'usu.
Chì ùn fà micca
Ùn ci vole micca à circà à sbulicà i capelli cù pinzette o dite, postu chì a regione pò infiammà, a zona intornu à i capelli diventendu rossa, gonfia è dolorosa. Basta à fà l'esfoliazioni è quandu i capelli esce, caccialli.
Inoltre, mentre i capelli sò incarniti, si deve evità di passà u rasoiu o di a cera, chì questu ferà sempre difficiule per i capelli à sbulicassi è spuntassi.
Quandu per vede un duttore
Hè impurtante di vede un dermatologu quandu l'area intornu à i capelli diventa rossa, gonfia, calda, dolorosa è cù a furmazione di pus, chì pò significà chì u situ di crescita di i capelli sia infettatu. In questi casi, u dermatologu prescrive di solitu un antibioticu in forma di unguentu o di compressa è unguenti antiinflamatori.