Tuberculosi - i migliori rimedii casani per alleviare ogni sintomu
Cuntenutu
- 1. Per a tosse cù flema
- 2. Per forte frebba
- 3. Per u dolore di pettu
- 4. Per stanchezza è mancanza d'energia
- 5. Per rinfurzà u sistema immune
- Cumu assicurà una recuperazione più rapida
I rimedii casani sò un bonu modu per compie u trattamentu indicatu da u pneumologu cumu aiutanu à alleviare i sintomi, migliurendu u cunfortu è, à volte, accelerendu a recuperazione.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì i rimedii casani ùn devenu rimpiazzà alcuna indicazione data da u pneumologu è chì, quandu hè pussibule, devenu esse aduprati cù a cunniscenza di u duttore.
Inoltre, cum'è l'usu di e piante pò avè parechji effetti secundarii durante a gravidanza o in minori, sti rimedii ùn devenu micca esse aduprati in donne incinte o zitelli senza guida da un duttore o erborista.
Verificate i rimedii è altri trattamenti chì ponu esse indicati da u pneumologu.
1. Per a tosse cù flema
A tosse cù flegma pò esse facilmente alleviata in casa. Per questu, u passu più impurtante hè di mantene u corpu ben idratatu in modu chì e secrezioni respiratorie sianu più fluide è sianu eliminate più faciule.
Per fà questu, u primu passu deve esse di aumentà a quantità di acqua ingerita durante u ghjornu, à circa 2 litri. Inoltre, hè sempre raccomandatu di fà alcune nebulizzazioni, chì ponu esse fatte respirendu u fumu di u bagnu o, respirendu i vapori rilasciati da un pote d'acqua bollente. In st'acqua bollente, si ponu aghjustà piante cù pruprietà espettorante cume eucaliptu o alteia. Scuprite altre opzioni per nebulizzazioni casalinghe.
In certi casi, certi tes ponu ancu esse aduprati per pruvà à cuntrullà a tosse è eliminà e secrezioni eccessive, cum'è Basil o Ginger, per esempiu.
- Cumu fà u tè: mette 1 cucchiaia di basilicu o 1 cm di radice di zenzeru in una tazza d'acqua bollente è lasciate stà 10 minuti. Poi filtrà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
Scuprite altri modi naturali per eliminà a tosse è a flegma:
2. Per forte frebba
In quantu à a frebba alta, una di e migliori opzioni naturali hè u tè di salice biancu, chì sta pianta cuntene una sustanza simile à l'aspirina, chì in più di riduce a temperatura di u corpu in casu di frebba, allevia ancu a sensazione di dulore in u corpu.
Un'altra opzione per fà u tè hè di aduprà Tanaceto o Matricária, chì hè una pianta ampiamente aduprata in paesi cum'è l'Inghilterra o a Francia per trattà a frebba, è hè ancu cunnisciuta cum'è Feverfew, chì significa "poca frebba".
- Cumu fà u tè: mette 2 cucchiai di foglie di salice biancu seccu o di e parti aeree di Matricaria in una tazza d'acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie. Stu tè si pò piglià à intervalli di 3 à 4 ore, per esempiu.
Vede altri rimedii casani chì ponu aiutà à riduce a frebba.
3. Per u dolore di pettu
Siccomu a tuberculosi provoca assai tosse, hè cumunu chì apparisca u dulore toracicu, chì vene di solitu da u troppu sforzu di i musculi respiratori. Cusì, una bona tecnica casera per alleviare l'incomodità toracica hè di fà una cumpressa cù arnica per applicà à a zona dolorosa. Sta pianta hà pruprietà analgésiche chì, in cuntattu cù a pelle, riducenu u dulore è allevanu a fatigue musculare.
- Cumu fà a cumpressa: mette 2 cucchiai di foglie d'arnica in un contenitore è copre cù 150 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Strain and use a garza per bagnà stu tè è aduprà calore parechje volte à u ghjornu nantu à a zona malata.
4. Per stanchezza è mancanza d'energia
U Ginseng hè una pianta medicinale incredibile per aumentà a capacità di u corpu in casi di stanchezza o indisposizione, dunque u so tè pò esse adupratu per tuttu u trattamentu di a tuberculosi, cummattendu i sintomi di stanchezza di a malattia ma ancu l'usu continuu di antibiotici.
- Cumu fà u tè: mette 1 cucchiaata di radice di ginseng in 150 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Strain è poi pigliate 3 volte à ghjornu per 3 à 4 settimane. Un'altra opzione hè di aduprà u ginseng in capsule, sottu à a guida di un erboristu.
5. Per rinfurzà u sistema immune
In quantu à aiutà à luttà contr'à u bacillu di a tuberculosi, pò esse interessante piglià tè echinacea o astragalus per migliurà e difese di u corpu è facilità a guarigione di a tuberculosi.
- Cumu fà u tè: mette 1 cucchiaia di una di e piante menzionate in 500 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 5 minuti. Strain and take next, almenu 2 volte à ghjornu.
Scuprite altre ricette naturali per aumentà e difese di u corpu.
Cumu assicurà una recuperazione più rapida
U trattamentu di a tuberculosi pò piglià assai tempu è dura trà 6 mesi à 2 anni, ma i sintomi di solitu si migliuranu dopu à u primu mese di piglià l'antibiotici indicati da u pneumologu. Dunque, hè assai impurtante di cuntinuà à piglià antibiotici per u tempu indicatu da u duttore per assicurà a guarigione di a malatia.
Di solitu, u duttore ordina un novu esame dopu à 1 o 2 mesi di usu di e droghe per verificà se u Bacillus di Koch a causa di a tuberculosi hè dighjà eliminata da u corpu è u trattamentu si ferma solu quandu hè eliminata.