8 Rimedi in Casa per e Varicesi
Cuntenutu
- 1. Lozione di cunsulazione è melissa
- 2. Succu di uva contr'à e varices
- 3. Cumpressi di cardo
- 4. Cumpressu di col
- 5. Olii essenziali
- 6. Tè à a castagna equina
- 7. Tè strega avellana
- 8. Mischiu di olii essenziali
Una bella opzione di rimediu casanu per e varicesi hè l'applicazione di una lozione naturale preparata cù melissa è cunsulata. Tuttavia, u cunsumu regulare di suchju d'uva pò ancu aiutà à luttà contr'à e vene varicose è à riduce u dulore ch'elli causanu, cusì u suchju d'uva hè ancu una bona opzione.
Oltre à queste, e cumpresse fatte cù cardo o cavolo, è l'applicazione di certi olii essenziali aiutanu ancu à cumbatte u dolore è l'estasi venosa, migliurendu a circulazione sanguigna, purtendu alleviamentu da a sensazione di pesantezza in e gambe.
Vede e migliori opzioni.
1. Lozione di cunsulazione è melissa
Un bonu rimediu casanu per e varicesi hè d'applicà una lozione di consolazione è di melissa.
Ingredienti
- 6 foglie di pariparoba
- 4 foglie di cunfratella
- 1 cucchiaia di melissa
- 500 ml d'alcol
Modu di preparazione
U modu per preparà stu rimediu hè di immersione l'ingredienti in alcolu per 24 ore. À a fine di stu tempu, cù un pannu pulitu, applica sta lozione nantu à e varici, 2 à 3 volte à ghjornu.
2. Succu di uva contr'à e varices
Un altru rimediu casanu per e varicesi hè di beie suchju d'uva, chì questu fruttu hà resveratrolu, una sustanza chì facilita a circulazione sanguigna.
Ingredienti
- 1 vetru d'acqua
- 1 vetru di uva nera
Modu di preparazione
Battite l'ingredienti in un frullatore è beie dopu. Un'altra pussibilità hè di cumprà u suchju d'uva organicu cuncentratu è di diluelu cù un pocu d'acqua, è di beie lu ogni ghjornu. Preferibilmente deve esse pigliatu senza zuccheru, ma se u truvate necessariu, preferite formali più sani cum'è u mele, a melassa di canna o a stevia.
3. Cumpressi di cardo
E cumpresse fatte cù u tè di cardu sò ancu un ottimu rimediu casanu per e vene varicose, chì allevanu i sintomi è portanu un sensu di benessere.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di frutti di cardo
- 250 ml d'acqua bullente
Via di preparazione
Aghjunghjite i frutti à l'acqua bollente è lasciate riposà per 15 minuti. Dopu à u caldu, colate è appiccate, cù l'aiutu di un fazzolettu, nantu à e zone da trattà.
4. Cumpressu di col
Un bon rimediu naturale per e varici è e ragne nantu à e gambe hè di applicà una compressa calda fatta cù foglie di cavulu perchè si modellanu à a perna in modu efficace.
Ingredienti
- 5 foglie di kale
Modu di preparazione
Per fà a cumpressa, scaldate e foglie di u cavulu in u micru per qualchì siconda è appiccate nantu à e varici chì li permettenu d'agisce finu à chì si rinfrisca. Poi lavate questa zona cun acqua ghiacciata chì migliora a circolazione sanguigna.
5. Olii essenziali
Aduprà olii essenziali per trattà e varicesi hè un modu naturale per attivà a circulazione è riduce u disagiu è u pruritu chì ponu causà ferite è infiammazione.
Ingredienti
- 8 ml d'oliu di girasole
- 2 gocce d'oliu essenziale di erba di San Giovanni
- 2 gocce d'oliu essenziale di lavanda
- 3 gocce d'oliu essenziale di limonu
Metudu di preparazione
Imbulighjate tutti l'ingredienti è passate in a regione, fendu un massaggio. In casu di massaggi per trattà e vene varicose, ùn si deve micca massà insistentemente nantu à a varice, ma in modu largu è dolce in movimenti circulari da i pedi à e cosce.
6. Tè à a castagna equina
U tè à a castagna equina hà pruprietà chì aumentanu a forza di i muri di e vene è impediscenu chì u sangue scorra, evitendu e vene varicose.
Ingredienti
- 2 sacchetti di castagnu equinu
- 500 ml d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una padella è lasciate riposà per circa 10 minuti. Lasciate scaldà, colate è beie 3 tazze dopu à pranzi.
7. Tè strega avellana
U tè di strega nocciola aiuta à rinfurzà e vene è à riduce l'infiammazione, evitendu chì e vene di e gambe si dilatinu troppu, pruvucendu un aumentu di vene varicose.
Ingredienti
- 5 g di foglie secche di strega
- 500 ml d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una padedda è lasciate stà per 5 à 10 minuti. Strain and drink 2 tazzi à ghjornu.
8. Mischiu di olii essenziali
Questa mischia di olii essenziali aiuta à attivà a circulazione è alleviate i pruriti è u disagiu causati da e vene varicose.
Ingredienti
- 125 ml di estrattu di strega
- 10 gocce d'oliu essenziale di cipressu
- 10 gocce d'oliu essenziale di milfoglia
Modu di preparazione
Mettite tutti l'ingredienti in un cuntainer è mischjà bè. Applica nantu à e gambe quandu vulete, per alleviare l'infiammazione.
Oltre à scumette nantu à sti rimedii casani, duvete tene e gambe elevate u più longu pussibule. Una bona punta hè di mette una zeppa nantu à u lettu, affinchì a testata sia più bassa. Sta pusizione aiuta à a circulazione di sangue, riducendu e varicesi è u dulore causatu da questu.
Quandu ci hè un gran numaru di varicesi, l'angiulogu serà in gradu di ricumandà un trattamentu laser, "applicazione di varicesi" o chirurgia, in i casi i più gravi.