7 rimedii naturali per calà u glucosiu
Cuntenutu
- 1. Tè à a cannella
- 2. Tè di l'altru
- 3. Tè di zampa di vacca
- 4. Tè di salvia
- 5. Tè di melone São caetano
- 6. Tè sciappaticu
- 7. Tè vegetale di insulina
A cannella, u tè di tassu è a zampa di vacca sò boni rimedii naturali per aiutà à cuntrullà u diabete perchè anu pruprietà ipoglucemiche chì migliuranu u cuntrollu di u diabete. Ma in più di quessi, ci sò ancu altri chì aiutanu ancu in u trattamentu, cume a salvia, u melone São Caetano, u rupper di petra è l'insulina vegetale.
Tutte queste piante medicinali aiutanu à abbassà u zuccherinu in sangue, ma ùn rimpiazzanu micca i farmaci per u diabete, nè e regule dietetiche chì aiutanu à cuntrullà u glucosiu in sangue. Hè dunque impurtante di manghjà pasti leggeri, ricchi di fibre, cume frutti, verdure o cereali integrali, ogni 3 o 4 ore, per mantene i livelli di zuccheru in sangue più costanti, evitendu cusì grandi variazioni di glucosiu in sangue, chì aiuta ancu à cuntrullà a fame , pesu è diabete.
Amparate à preparà i 7 tè medicinali chì aiutanu à cuntrullà u glucosiu in sangue:
1. Tè à a cannella
A cannella aiuta u corpu à aduprà u zuccheru abbassendu u zuccheru in u sangue.
Cumu fà: Mettite 3 bastoncini di cannella è 1 litru d'acqua in una padella è lasciate bollire per uni pochi di minuti. Dopu, copre a pignatta è aspittà ch'ella si riscalda, beie u tè parechje volte à u ghjornu.
Amparate nantu à altri benefici di a cannella guardendu u video seguente:
2. Tè di l'altru
L'altura hà azzione antidiabetica chì aiuta à tene u glucosiu in sangue sott'à cuntrollu.
Cumu fà: Mettite 10 grammi di altru in 500 ml d'acqua bullente è lasciate riposà per 10 minuti. Pigliate sin'à 3 tazze à ghjornu.
3. Tè di zampa di vacca
Pata-de-vaca hè una pianta medicinali chì hà una proteina chì agisce simile à l'insulina in u corpu. Questa azzione hè pruvata in l'animali è hè ampiamente cunnisciuta, ma manca di prova scientifica in l'omu.
Cumu fà: Aghjunghjite 2 foglie di zampa di vacca è 1 tazza d'acqua in una casseruola è bollite per pochi minuti. Lasciate ripusà, colate è beie caldu 2 volte à ghjornu.
4. Tè di salvia
A Salvia cuntribuisce à u cuntrollu di u glucosiu in sangue, aiutendu à cuntrullà a diabetes.
Cumu fà: Pone 2 cucchiai di foglie di salvia secche in 250 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 10 minuti. Pigliate finu à 2 volte à ghjornu.
5. Tè di melone São caetano
U melone caetano hà una azzione ipoglicemica, chì significa chì riduce u glucosiu in sangue naturale.
Cumu fà: Mette 1 cucchiaia di foglie secche di melone São Caetano in 1 litru d'acqua bollente. Lasciate ripusà per 5 minuti, colate è beie per tutta a ghjurnata.
6. Tè sciappaticu
L'interruttore di petra cuntene estratti acquosi chì anu mostratu un effettu ipoglicemizante, essendu utile per mantene un glucosiu in sangue custante.
Cumu fà: Pone 1 cucchiaina di foglie chì rompenu petre in 1 tazza d'acqua bollente. Lasciate ripusà per 5 minuti, filtrate è pigliate caldu. Pò esse presu 3 à 4 volte à ghjornu.
7. Tè vegetale di insulina
A pianta indigo arrampicata (Cissus sicyoides) hà una azzione hypoglycemic chì aiuta à cuntrullà u diabete è hè diventatu popularmente cunnisciutu cum'è insulina vegetale.
Cumu fà: Pone 2 cucchiai d'insulina vegetale in 1 litru d'acqua è porte à ebullizione. Quandu cumencia à bollire, spinghje u focu è lascia riposà per altri 10 minuti, poi filtrallu. Pigliate 2 à 3 volte à ghjornu.
Per aduprà queste piante medicinali per cuntrullà a diabete è u glucosiu in sangue cunsultate u vostru duttore perchè ponu interferisce cù a dosa di u medicamentu indicatu da ellu causendu ipoglicemia, chì si verifica quandu u zuccherinu in sangue scende troppu. Scopri cumu cuntrollà l'ipoglicemia quì.