Rimediu naturale per a diabetes
Cuntenutu
Un bonu rimediu naturale chì aiuta à u cuntrollu di a diabetica hè u tè pennyroyal o u tè di u toghju, chì queste piante anu pruprietà chì controllanu u zuccheru in sangue.
Tuttavia, u so usu deve esse cunnisciutu da u duttore è ùn deve micca rimpiazzà, in ogni casu, i rimedii prescritti, essendu solu un cumplementu terapeuticu.
Tè di pollame per u diabete
Un grande rimediu naturale per u diabete hè u pennyroyal, chì sta pianta medicinale hà u cromu in a so composizione chì migliora l'azione di l'insulina in u corpu, diminuendu a concentrazione di zuccheru in u sangue.
U pennyroyal hè riccu in zincu è cromu, è u zincu attiva e cellule beta di u pancreas, causendu chì secrete più insulina. U Cromu migliora l'effettu di l'insulina è pò esse adupratu per trattà a diabete perchè normalizza u glucosiu in sangue.
Ingredienti
- 20g di foglie di pennyroyal, circa 2 cucchiaini
- 1 tazza d'acqua bullente
Modu di preparazione
Pone e foglie di pennyroyal in una tazza è copre cù acqua bullente. Copre è lascia raffreddà per 15 minuti. Quandu hè caldu, strain è beie subitu dopu, per ùn perde micca e so pruprietà medicinali.
Tè Carqueja per u diabete
Una bella soluzione naturale per u diabete di tippu 2 hè di beie tè d'altru ghjornu.
Ingredienti
- 20 grammi di fiori d’altru
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Pone i 2 ingredienti in una padedda è bollite qualchì minutu. Coperta a padedda è lasciate rinfriscà, beie u tè dopu.
Pudete beie tè in picculi sorsi parechje volte durante u ghjornu per aiutà à mantene bè cuntrullati i livelli di zuccheru in sangue. Un altru modu per cunsumà u tozzu hè di piglià una capsula di ughjone chì pò esse acquistata in farmarii.