11 Modi per Remineralizà i Vostri Denti è Firmà a Demineralizazione
Cuntenutu
- 1. Lavate i denti
- 2. Aduprate dentifriciu fluoruratu
- 3. Tagliate u zuccheru
- 4. Masticate gomma senza zuccheru
- 5. Cunsumate frutti è suchji di frutta cù muderazione
- 6. Uttenite più calciu è vitamine
- 7. Diminuisce u cunsumu di prudutti lattichi
- 8. Cunsiderate i probiotici
- 9. Indirizza a to bocca secca
- 10. Riduce i cibi amidi
- 11. Bei più acqua
- U fondu
Panoramica
Minerali cum'è u calciu è u fosfatu aiutanu à cumpone l'esmalte di i denti, cù l'ossu è a dentina. Ancu impediscenu a carie dentale è e cavità successive.
Quandu invechjate, perde i minerali in i denti. Questu pò esse causatu da manghjà cibi zuccherati è acidi. Si verifica ancu quandu i batteri si accumulanu in bocca. Una volta chì u smaltu o l'ossu sò andati, ùn ci hè manera di ritruvalli senza rimpiazzà u dente interamente.
Tuttavia, hè pussibule aiutà à rifornisce questi minerali cù cambiamenti di stile di vita è rimedii casani prima chì si presenti a carie. Stu prucessu hè cunnisciutu cum'è remineralizazione. Pudete ancu piantà a demineralizazione in e so tracce.
Parlate cù u vostru dentistu di e seguenti misure di trattamentu per aiutà à rimineralizà i vostri denti è aiutà à piantà a demineralizazione. A demineralizazione è a remineralizazione sò interrelate è in continuu flussu.
1. Lavate i denti
Lavà i denti hè impurtante per eliminà i batteri. E cavità (chjamate ancu carie dentali) sò principalmente causate da l'accumulazione di Streptococcus mutans battìri in bocca.
Sicondu a, sti batteri sò trasmessi via l'alimentu è a bevanda. Lavà i denti regolarmente pò caccià i batteri chì ponu purtà a perdita minerale è cavità.
2. Aduprate dentifriciu fluoruratu
Micca qualsiasi dentifriciu funzionerà contr'à a demineralizazione.
L'American Dental Association (ADA) raccomanda un dentifriciu à fluoruru. In fattu, u dentifriciu ùn uttene micca u Sigillo di Accettazione ADA a menu chì cuntene fluoruru.
U dentifriciu à fluoruru pò impedisce a carie è pò ancu rinfurzà i denti, rendenduli menu suscettibili à a futura perdita minerale.
3. Tagliate u zuccheru
U vostru dentistu hà probabilmente avvertitu di u zuccheru in u passatu, è per una bona ragione. U zuccheru hè assai acidicu è interagisce cù i batteri in bocca scumpressendu l'esmalte di i denti.
Ancu più impurtante, hà trovu chì un più altu frequenza in u cunsumu di zuccheru hà purtatu à a demineralizazione più cà a quantità di zuccheru cunsumatu.
In altre parolle, manghjà cibi zuccherati in piccule quantità di modu regulare pò fà di più male chè manghjà un dessert occasionale carcu di zuccheru.
4. Masticate gomma senza zuccheru
U rolu di a gomma in a salute orale hè statu dibattitu da decine d'anni, ma studii mostranu chì e versioni senza zuccheru ponu in realtà prumove a rimineralizazione di i denti.
Sicondu una, a gomma senza zuccheru aiuta à rimuovere u zuccheru, a placca è i carboidrati da i denti, puru incuraghjendu e vostre ghiandole salivari à pruduce più saliva.
A gomma pò ancu agisce cum'è una barriera per bluccà a perdita minerale. Xylitol è sorbitol parenu esse l'ingredienti più prometenti senza zuccheru. Per coglie i benefici di remineralizazione di a gomma senza zuccheru, cunsiderate di masticà dopu o trà i pasti.
5. Cunsumate frutti è suchji di frutta cù muderazione
Mentre u fruttu face parte di una dieta sana è equilibrata, pò ancu esse assai acidicu. Alcuni di i peghju culpevuli sò l'agrumi, cum'è u pompelmo è l'aranciu.
L'acidi di frutti creanu un prucessu di quelazione di calciu nantu à l'esmalte di i denti. Questu significa chì l'acidi si liganu à u calciu è u spuglianu. I suchji di frutti sò ancu peghju, chì sò assai acidi è cuntenenu spessu zuccheru aghjuntu.
A vostra megliu scumessa hè di stà luntanu da i suchji è di manghjà frutti acidi solu à l'occasione.
6. Uttenite più calciu è vitamine
Mentre u calciu hè pruduttu in i denti di modu naturale, stu minerale impurtante hè spugliatu da l'acidi è da a batteria cù u tempu. Pudete rimpiazzà u calciu manghjendu cibi ricchi di calciu. Per esempiu, hà trovu chì manghjà furmagliu riccu in calciu puderia cuntrastà l'effetti di manghjà u zuccheru.
Se a vostra dieta hè carente di calciu, parlate cù u vostru duttore nantu à una pussibule supplementazione.
Un studiu di u 2012 hà trovu chì l'assunzione di supplementi di vitamina D pò aiutà à prutegge contra e cavità. Chiedi à u vostru duttore o dentistu di piglià supplementi di vitamina D.
Duvete ancu parlalli cun multivitamini cutidiani per esse sicuri di riceve altre vitamine necessarie per i denti sani.
7. Diminuisce u cunsumu di prudutti lattichi
Mentre i prudutti lattichi ponu esse fonti naturali di calciu, u lattosiu in i prudutti tradiziunali di latte pò aumentà l'acidità in bocca. Hè perchè u lattosu hè un tipu di zuccheru.
Pudete ancu coglie i benefici di u calciu scegliendu u latte senza lattosiu, o scegliendu una alternativa à u latte cum'è u latte d'amandula o di soia.
8. Cunsiderate i probiotici
Quandu si cunsidereghja i probiotici per a remineralizazione, hè impurtante di sceglie e ceppe chì si producenu naturalmente in bocca. In questu modu, rimpiazzate i boni batteri senza introduce ceppi potenzialmente dannosi.
I seguenti probiotici sò potenzialmente utili in salute orale è remineralizazione:
- bifidobacterium
- reuteri
- ramunus
- salivariu
Pudete truvà probiotici in forma di supplementu è certe marche di iogurt cuntenenu ancu probiotici. Averete bisognu à piglià questi ogni ghjornu per i migliori risultati.
9. Indirizza a to bocca secca
A bocca secca si faci quandu ùn ci hè abbastanza pruduzzione di saliva. A saliva ùn hè micca solu impurtante per mantene a bocca chì si sente cunfortu, ma aiuta ancu à prevene e cavità.
Sicondu, a saliva hè una parte integrante di a remineralizazione. A saliva ùn solu impedisce a bocca secca, ma cuntene ancu fosfatu è calciu.
Sì avete a bocca secca, parlate cù u vostru dentistu di gomme da masticà è di risciacqui chì pudete aduprà per aumentà l'attività di saliva.
10. Riduce i cibi amidi
L'alimenti feculi, cum'è patate, risu è pane, sò carchi di carboidrati semplici. Queste aumentanu a quantità di zuccheri fermentabili in bocca, chì pò erosione i denti.
Tuttavia, secondu a, u risicu di carie dentale tende à esse più altu quandu si manghjanu alimenti feculi cumbinati cù zuccheru. Per esempiu, u risu zuccheratu hè problematicu per i denti, ma u risu semplice ùn hè micca.
11. Bei più acqua
L'acqua continua à esse a bevanda preferita da i medici, nutrizionisti è dentisti. Ùn hè solu naturalmente senza zuccheru, ma aiuta ancu à caccià e sostanze dannose da u corpu.
Risciacquà a bocca cù l'acqua pò ancu aiutà à riduce a demineralizazione quandu ùn avete micca un spazzolinu à denti in manu. Questa tecnica pò esse particolarmente utile dopu avè manghjatu alimenti acidici o zuccherati.
Mentre chì u caffè è u tè ùn sò micca cumpletamente fora di i limiti, facenu pocu per rimineralizà i vostri denti. In più, ste sostanze ponu esse acide (in particulare u caffè). L'aggiunta di zuccheru pò rende queste bevande ancu peghju quandu si tratta di salute orale.
I Sodas sò ancu acidi, è spessu cuntenenu zuccheru, perciò devenu esse ancu limitati.
U fondu
A perdita minerale hè inevitabile per via di l'elementi chì i denti sò esposti à ogni ghjornu. Da l'alimentu è di e bevande, à a saliva è i batteri, i vostri denti passanu assai usura. Mentre i vostri denti sò custruiti per piglià st'elementi, troppu demineralizazione pò infine usalli.
Prendendu misure per rimineralizà i vostri denti è fermà ogni demineralizazione attuale, cù visite regolari à u vostru dentistu, pò aiutà à mantene li sani.