Ritardu mentale leve: chì hè è caratteristiche principali
Cuntenutu
U ritardu mentale lieve o una disabilità intellettuale lieve hè caratterizata da limitazioni discrete relative à l'apprendimentu è cumpetenze di cumunicazione, per esempiu, chì piglianu tempu per sviluppassi. Stu gradu di disabilità intellettuale pò esse identificatu per mezu di un test di intelligenza, chì u so quoziente intellettuale (IQ) hè trà 52 è 68.
Stu tipu di disabilità intellettuale hè più frequente in i masci è hè generalmente nutatu in a zitiddina da l'osservazione di cumpurtamentu è di difficoltà di apprendimentu è d'interazione o a presenza di comportamentu impulsivu, per esempiu. U diagnosticu pò esse fattu da un psicologu o psichiatra micca solu cù testi di intelligenza, ma ancu valutendu u comportamentu di u zitellu è pensendu durante e consultazioni è a segnalazione da i genitori o tutori.
Malgradu a capacità intellettuale limitata, i zitelli cun ritardu mentale lieve ponu prufittà di l'educazione è di a psicoterapia, cume e so abilità sò stimulate.
Funzioni principali
E persone cun disabilità intellettuali lievi ùn anu micca cambiamenti fisichi evidenti, ma ponu avè alcune caratteristiche, è à volte hè necessariu supervisà istituzioni educative speciali per stimulà abilità, cume:
- Mancanza di maturità;
- Pocu capacità d'interazzione suciale;
- Linia di pensamentu assai specifica;
- Anu difficultà à adattassi;
- Mancanza di prevenzione è credulità eccessiva;
- Anu a capacità di cummette crimini impulsivi;
- Cumprumessu di ghjudiziu.
Inoltre, e persone cun ritardu mentale leve ponu sperimentà episodi epilettici è, dunque, devenu esse accumpagnati da un psicologu o psichiatra. E caratteristiche di u ritardu mentale lieve varienu trà e persone, è ci pò esse variazioni in relazione à u gradu di compromissione di u comportamentu.