Cunnosce i Rischi di Incinta Dopu 40 anni
Cuntenutu
- Rischi per a mamma
- Insegni per andà à u duttore
- Rischi per u zitellu
- Cumu hè a cura prenatale à 40 anni
- Cumu hè u partitu à 40 anni
A gravidanza dopu à l'età di 40 anni hè sempre cunsiderata à altu risicu ancu se a mamma ùn hà micca malatie. In questu gruppu d'età, a probabilità d'avè aborti hè assai più alta è e donne sò più propensi à avè malatie chì ponu complicà a gravidanza, cume a pressione alta è u diabete.
Rischi per a mamma
I rischi di stà incinta dopu l'età di 40 anni per a mamma sò:
- Abortu;
- Maiori probabilità di nascita prematura;
- Perdita di sangue;
- Gravidanza ectopic;
- Staccamentu prematuru di a placenta;
- Uterus rupture;
- Ruttura prematura di e membrane;
- Ipertensione in gravidanza;
- Sindrome di Hellp;
- U travagliu prolungatu.
Insegni per andà à u duttore
Cusì, i segni d'avvertimentu chì ùn devenu micca esse ignorati sò:
- Perdita di sangue rossu brillanti attraversu u vaginu;
- Scaricamentu scuru ancu in piccule quantità;
- Sanguinamentu rossu scuru o simile à a scarica;
- Dolore in u fondu di u ventre, cum'è s'ellu fussi un còlicu.
S'ellu ci hè qualchissia di sti segni o sintomi, a donna deve andà à u duttore per pudè esse valutata è fà un'ecografia perchè cusì u duttore pò verificà chì tuttu và bè.
Ancu se hè normale avè piccule scariche è crampi, soprattuttu à l'iniziu di a gravidanza, questi sintomi devenu esse detti à l'ostetricu.
Rischi per u zitellu
I risichi per i zitelli sò più ligati à malformazioni cromusomiche, chì portanu à u sviluppu di malatie genetiche, in particulare a Sindrome di Down. I zitelli ponu nasce prematuremente, aumentendu i rischi per a salute dopu a nascita.
E donne di più di 40 anni, chì volenu esse incinte, devenu circà un duttore per guidassi è fà testi chì cunfermanu e so cundizioni fisiche, assicurendu cusì una gravidanza sana da u principiu à a fine.
Cumu hè a cura prenatale à 40 anni
A cura prenatale hè un pocu sfarente di e donne chì sò incinte sottu à l'età di 35 anni perchè sò necessarie cunsultazioni più regulare è testi più specifici. Sicondu a necessità, u duttore pò urdinà testi cume ultrasoni più frequenti, analisi di sangue per identificà a toxoplasmosi o citomegalovirus, HIV tip 1 è 2, test di glucosiu.
Prove più specifiche per scopre se u zitellu hà a sindrome di Down sò a raccolta di villi corioniche, amniocentesi, cordocentesi, traslucenza nucale, ultrasuoni chì misuranu a lunghezza di u collu di u zitellu è u Profilu Biochimicu Maternu.
Cumu hè u partitu à 40 anni
Finu chì a donna è u zitellu sò sani, ùn ci sò micca controindicazioni per u partitu normale è questu hè una pussibilità, soprattuttu se a donna hè stata prima mamma è hè incinta di u secondu, terzu o quartu figliolu. Ma s'ella hà avutu una cesariana prima, u duttore pò suggerisce chì una nova cesareana sia eseguita perchè a cicatrice di a precedente cesareana pò compromettere u travagliu è aumentà u risicu di rottura uterina durante u travagliu. Dunque, ogni casu deve esse discusso in persona cun l'ostetricu chì hà da fà a consegna.