Rivastigmina (Exelon): à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
A Rivastigmina hè una droga aduprata per curà a malattia di Alzheimer è a malattia di Parkinson, cume aumenta a quantità di acetilcolina in u cervellu, una sostanza impurtante per u funziunamentu di a memoria, l'apprendimentu è l'orientazione di l'individuu.
Rivastigmina hè l'ingredientu attivu in medicinali cum'è Exelon, pruduttu da u laburatoriu Novartis; o Prometax, pruduttu da u laburatoriu Biossintética. U medicamentu genericu per sta sustanza hè pruduttu da a cumpagnia farmaceutica Aché.
Per chì ghjè
Rivastigmina hè indicata per u trattamentu di i pazienti cun demenza lieve à moderata di u tippu Alzheimer, o assuciata à a malattia di Parkinson.
Cumu aduprà
L'usu di Rivastigmine deve esse fattu secondu a raccomandazione di u medicu generale o neurologu secondu e caratteristiche di u paziente, chì pò esse indicatu:
- Dose iniziale: 1,5 mg duie volte à ghjornu o, in casu di pazienti sensibili à droghe colinergiche, 1 mg duie volte à ghjornu.
- Ajustazione di a dosa: dopu à 2 settimane di trattamentu a droga hè ben tollerata, a dosa pò aumentà gradualmente à 3 mg, 4 mg o 6 mg.
- Dosi di mantenimentu: 1,5 mg à 6 mg duie volte à ghjornu.
Hè impurtante chì a persona sia cuscente di a presenza di qualsiasi effetti avversi, perchè se accade hè impurtante cumunicà cù u duttore è tornà à a dosa precedente.
Effetti secondari è contraindicazioni
L'effetti secundarii di Rivastigmine ponu esse nausea, vomitu, diarrea, perdita di appetitu, vertigini, tremore, caduta, crescita di saliva o peghju di a malattia di Parkinson.
A rivastigmina hè contraindicata in i pazienti cun ipersensibilità à qualsiasi cumpunente di a formula è cù fallimentu epaticu, oltre à ùn esse micca indicatu per e donne incinte o chì allattanu è per i zitelli.