Questa Ricetta Romanesco Roasted dà vita à a verdura trascurata

Cuntenutu

Ogni volta chì avete brama una verdura sana arrustita, probabilmente pigliate una testa di coliflore o tagliate uni pochi di patate, carote è pastinaca senza un pensamentu. E mentre quelli ligumi facenu u travagliu bè bè, i vostri palati puderanu probabilmente aduprà un pocu di eccitazione.
Hè quì chì sta ricetta di romanesco arrustitu vene in. Romanesco hè parti di u brassica famiglia (inseme cù u cavolfiore, u cavulu è a kale) è offre un gustu appena nucente è un crunch soddisfacente. In più di quella gustosa struttura è gustu, u romanesco hè riccu di nutrienti, cumpresa a vitamina K (chì sustene a salute di l'osse) è a vitamina C (chì rinforza u sistema immune). Daveru, ùn ci hè micca raghjone *micca* per sbattà unu per cena.
È unu di i modi più faciuli, i più deliziosi per fà chì hè arrustendu a verdura sana. "I capi di cavolfiore, broccoli è romanesco sò indulgenti è belli quand'elli sò arrustiti sani", dice u chef Eden Grinshpan, l'autore di Manghjà fora à voce alta (Cumprate, $ 22, amazon.com) è l'ospitu di Top Chef Canada. "Sò divertenti per serve, ancu. Pone a testa nantu à u tavulinu cù un cultellu, cù e guarnizioni, è lasciate chì tutti scavanu ". (Assuciatu: Modi Creativi per Preparà Legumi Invernali Craveable)
Prontu à dà un colpu à a verdura trascurata? Pruvate sta ricetta romanesco arrustita, chì hè accumpagnata da una vinaigrette salata, piccante è nucente per creà un piattu chì ùn vi scurdarete.

Romanesco rôti aux pistaches et vinaigrette aux câpres frits
Servite: 4 cum'è un latu o 2 cum'è principale
Tempu di preparazione: 25 minuti
Tempu di coccia: 40 minuti
Ingredienti
- 1 romanesco di testa grossa, tagliata à a mità di u core
- 5 tablespoons. oliu d'oliva extra-vergine, più di più per a pioggia
- Sal kosher
- 3 cucchiai di capperi, scolati
- 2 cucchiaini d'acitu di vinu rossu
- 2 cucchiaini di suchju di limonu frescu
- 1 cucharadita di meli
- 1 dente d'agliu, grattatu
- 1 cucharadita di aneto frescu finamente trinciatu, più di più per serve
- 1/3 tazza di pistacchi, tostati è grossamente tritati, per serve
- Zest di limone grattugiatu, per serve
Indicazioni
- Priscaldate u fornu à 450 ° F.
- Purtate un grande pote d'acqua à foglia. Immergete delicatamente e metà romanesco in acqua (vulete chì mantenenu a so forma), copre, è fate bollire per 5 min.
- Trasferisce cù cura u romanesco in un piattu o una teglia di cottura rivestita cù asciugamani di carta, è lasciate asciugà à l'aria finu à chì u vapore sia sparitu, circa 20 min. Ùn skimp nant'à stu passu; romanesco sempre vapurosu è umitu ùn crisparà micca in u fornu.
- Pone u romanesco nantu à una teglia, cut sides down. Arricate tuttu cù 2 cucchiai d'oliu, è cundite bè cù u sale. Arrosti finu à chì i lati cut sò dorati, 15 à 20 min. Flip, è arrustu finu à chì u romanesco sia doratu in tuttu è ancu un pocu carbonizatu in i lochi, 15 à 20 min. più. Sapete chì hè fattu quandu pudete facilmente slide un cuteddu à mezu à mezu. Metta da parte.
- In una padella media, scaldate u restu di 3 cucchiai d'oliu à focu mezu. Aghjunghjite i capperoni, è fate coce finu à ch'elli sianu chjari d'oru è croccanti, circa 3 min. Seranu aperti un pocu è parenu fiori. Mettete da parte, e lasciate raffreddare i capperi.
- In una ciotola media, mischjà l'acitu, u zucchero di limonu, u meli è l'agliu. Versate lentamente i capperi è l'oliu da a padedda mentre continuate a battere. Staghjone cù u sale à u gustu, è plegate in l'aneto.
- Trasferisce u romanicu in un piattu di serve. Pour a vinaigrette nantu à u romanesco, è guarniscenu cù aneto, pistacchi è scorcia di limonu.
Revista Shape, numeru di ghjennaghju / ferraghju 2021