Cume Fermà u Roncu Durante a Gravidanza

Cuntenutu
Hè nurmale per una donna di cumincià à russà durante a gravidanza.Hè nurmale è di solitu principia in u secondu trimestru di gravidanza, scumparendu dopu à a nascita di u criaturu.
A donna pò cumincià à russà durante a gravidanza per via di l'aumentu di progesterone chì pò purtà à u gonfiu di e vie aeree, chì blocca in parte u passaghju d'aria. Stu gonfiore di e vie aeree pò causà apnea di u sonnu, chì hè carattarizata da un roncu forte è di brevi periodi di interruzzione respiratoria durante u sonnu, ma ancu se u roncu tocca guasi a metà di e donne incinte, tende à sparisce dopu à a nascita.

Cosa da fà per ùn russà in gravidanza
Alcune linee guida per ciò chì pudete fà per smette di russà durante a gravidanza sò:
- Dorme à fiancu è micca à u spinu, perchè facilita u passaghju di l'aria è migliura ancu l'ossigenazione di u zitellu;
- Aduprate strisce nasali o dilatatori o anti-russu per dilatà u nasu è facilità a respirazione;
- Aduprate cuscini anti-russu, chì sustenenu megliu a testa, lascendu e vie aeree più libere;
- Ùn cunsumate micca bevande alcoliche è ùn fumate micca.
In i casi i più gravi quandu u russamentu interrompe u sonnu di a donna o di a coppia, hè pussibule aduprà u CPAP nasale chì hè un dispositivu chì ghjetta aria fresca in e narici di a persona è attraversu a pressione d'aria generata hè capace di sbloccà e vie aeree, migliorendu u passaghju d'aria, diminuendu cusì i soni durante u sonnu. Hè pussibule affittà stu dispusitivu in certi magazini specializati, se vulete parlà cù u vostru duttore.