U Prughjettu Passione di Rosario Dawson è a Campagna V-Day

Cuntenutu

L'attivista di celebrità Rosario Dawson hà servitu a so cumunità dapoi guasi quandu si pò ricurdà. Natu in una famiglia assai vocale è liberale, hè stata criata per crede chì u cambiamentu suciale ùn hè micca solu pussibule - hè necessariu. "A mo mamma hà travagliatu per un refuggiu per e donne quandu era ghjovanu", dice Rosario. "Per vede i stranieri chì aiutanu à l'altri straneri, appena affaccendusi è dendu, era cusì ispiratore per mè". Quelli sumenti suciali cuscenti spuntavanu, littiralmenti, quandu era 10 anni è creanu una campagna Save the Trees in San Francisco, induve a so famiglia hà campatu per un pocu tempu.
In u 2004, hà fundatu Vota Latinu per fà registrà i ghjovani latini in i scrutini u ghjornu di l'elezzioni. "U votu hè u paraplu di tuttu ciò chì aghju fattu", dice Rosario. "I prublemi di e donne, a salute è e malatie, a puvertà, l'alloghju - quessi sò tutti in stu putere di votu". Cum'è ringraziu per i so sforzi, hà ricevutu u Premiu di u Serviziu Voluntariu di u Presidente in u ghjugnu.
Ma, quantu impurtanti sò sti causi, avà Rosario hè più appassiunatu di Eve Ensler Campagna di u V-Day, un muvimentu mundiale per piantà a viulenza contr'à e donne è e zitelle. Recentemente hà viaghjatu in Congo, induve l'urganizazione hà creatu un riparu per e vittime di stupru è di viulenza. "Hè un spaziu per e donne per amparà e cumpetenze di dirigenza è, infine, diventanu attivisti stessi", dice Rosario, chì insiste nantu à u valore di aiutà quelli chì anu bisognu. "Essa parte di a suluzione hè empowering".