Sangue in sperma: cosa pò esse è cumu trattallu
Cuntenutu
- 1. I colpi in a regione genitale
- 2. Utilizazione di anticoagulanti
- 3. Avè una biopsia di prutata
- 4. Inflammazione di a prutata o di i testiculi
- 5. Iperplasia prostatica benigna
- 6. Malatie di trasmissione sessuale
- 7. Cancer
U sangue in u sperma ùn significheghja micca nurmale un prublema seriu è dunque tende à sparisce da solu dopu à qualchi ghjornu, senza a necessità di un trattamentu specificu.
L'apparizione di sangue in u seminu dopu à 40 anni pò, in certi casi, esse un sintumu di qualchì prublema di salute più seriu, cum'è vesiculite o prostatite, chì anu da esse trattate, essendu necessariu cunsultà un urologu per identificà a causa è cumincià u trattamentu propiu.
Tuttavia, in ogni casu, se u sperma sanguinariu appare spessu o si ci vole più di 3 ghjorni à sparisce hè cunsigliatu d'andà à un urologu per valutà a necessità di inizià qualchì tippu di trattamentu per curà u prublema o allevia i sintomi.
E cause più frequenti di sangue in u sperma sò picculi urti o infiammazioni in u sistema riproduttivu maschile, tuttavia, u sanguinamentu pò ancu nasce per via di esami medichi, cume a biopsia di a prostata, o di prublemi più gravi, cum'è malatie di trasmissione sessuale o cancru, per esempiu. esempiu.
1. I colpi in a regione genitale
Lesioni à a regione genitale, cume tagli o colpi, per esempiu, sò a causa più frequente di sangue in u sperma prima di l'età di 40 anni, è di solitu, l'omu ùn si ricorda micca d'avè accadutu. Dunque, hè impurtante guardà a zona intima per circà qualsiasi tagli o altri segni di traumu cum'è gonfiore, rossi o contusioni.
Cosa da fà: nurmalmente, in questi casi, u sangue in u sperma sparisce dopu à circa 3 ghjorni è, dunque, ùn ci hè bisognu di trattamentu specificu.
2. Utilizazione di anticoagulanti
L'usu di certi medicinali, in particulare anticoagulanti, cum'è Warfarin o Aspirina, aumentanu u risicu di sanguinamentu da i picculi vasi sanguigni, cum'è quelli chì si trovanu in a via di u sperma, chì pò fà chì u sangue scorri durante l'ejaculazione, tuttavia, stu tippu di sangu hè raru.
Cosa da fà: se u sanguinamentu dura più di 3 ghjorni à sparisce, hè cunsigliatu di cunsultà un urologu è piglià tuttu u medicamentu chì pigliate per valutà a necessità di cambià qualsiasi medicamentu. Vede chì cura deve esse fatta quandu si utilizanu anticoagulanti.
3. Avè una biopsia di prutata
A biopsia di a prostata hè un tipu di test invasivu chì adopra una agulla per piglià un campione da l'organu è, dunque, u sanguinamentu in u sperma è l'urina per via di un traumu causatu da l'agulla è a rottura di certi vasi sanguini hè assai cumunu. Vede più nantu à cumu si face a biopsia di a prutata.
Cosa da fà: u sanguinamentu hè nurmale se u test hè statu fattu in 4 settimane prima di l'apparizione di sangue in u sperma, hè cunsigliatu solu di cunsultà l'urologu se un sanguinamentu eccessivu o febbre sopra i 38 ºC apparisce.
4. Inflammazione di a prutata o di i testiculi
L'infiammazione chì pò apparisce in u sistema riproduttivu maschile, in particulare in a prostata o in i testiculi, hè una di e cause più cumune di sangue in u sperma è, dunque, hè impurtante esse attenti à altri sintomi cum'è a frebba, u dolore in l'intimi zona o gonfiore di i testiculi. Vede altri sintomi in Prostatite è Epididimite.
Cosa da fà: se si suspetta un'infiammazione, hè cunsigliatu di cunsultà un urologu per identificà u tippu d'infiammazione è cumincià u trattamentu adattatu, chì pò esse fattu cù antibiotici, antiinflamatori o analgesici, per esempiu.
5. Iperplasia prostatica benigna
L'iperplasia prostatica, cunnisciuta ancu cum'è prostata allargata, hè un prublema assai cumunu in l'omi dopu à l'età di 50 anni è una di e cause principali di sangue in u sperma in l'omi anziani. Di solitu, stu tippu di prublema hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è urinazione dolorosa, difficoltà à passà l'urina o una voglia improvvisa di urinare. Vede quale sò l'altri sintomi cumuni di stu prublema.
Cosa da fà: hè cunsigliatu d'avè esami di prutata dopu à l'età di 50 anni, chì pò include un esame rettale digitale è esami di sangue per identificà s'ellu ci hè un prublema cù a prutata è per inizià u trattamentu adattatu.
6. Malatie di trasmissione sessuale
Ancu se rara, a presenza di sangue in u seminu, pò esse un segnu di u sviluppu di malatie di trasmissione sessuale, cume l'herpes genitale, a chlamydia o a gonorrea, soprattuttu quandu si verifica dopu avè avutu rapporti sessuali senza preservativu, per esempiu. Vede ciò chì altri segni ponu indicà una STD.
Cosa da fà: se u cuntattu intimu hè accadutu senza preservativu o altri sintomi cum'è uscita da u pene, dolore quandu urina o febbre, hè consigliabile cunsultà un urologu per avè analisi di sangue per e varie malatie di trasmissione sessuale.
7. Cancer
U cancheru hè una di e cause più rare di sangue in u sperma, tuttavia, sta ipotesi duverebbe sempre esse investigata, soprattuttu dopu à l'età di 40 anni, postu chì u cancheru di prostata, vescica o testicule pò, in certi casi, fà cumparisce sangue in u sangue. .
Cosa da fà: un urologu deve esse cunsultatu s'ellu ci hè un suspettu di cancheru o sottumette esami di routine dopu à l'età di 40 anni per permettà l'identificazione di u risicu di cancheru, cuminciendu u trattamentu indicatu da u duttore, se necessariu.