Chì hè u mineralogramu è à chì serve è cumu si face
Cuntenutu
U mineralogramu hè un esame di laburatoriu chì hà per scopu di identificà a quantità di minerali essenziali è tossichi in u corpu, cum'è u fosforu, u calciu, u magnesiu, u sodiu, u potassiu, u piombu, u mercuriu, l'aluminiu, frà altri. Cusì, stu test hè in gradu di aiutà u diagnosticu è a determinazione di u trattamentu di e persone cun suspettata intossicazione, malattie degenerative, infiammatorie o relative à l'eccessu o a carenza di minerali in u corpu.
U mineralogramu pò esse fattu cù qualsiasi materiale biologicu, cume saliva, sangue, urina è ancu capelli, quest'ultimu essendu u principale materiale biologicu adupratu in u mineralogramu, chì hè capace di furnisce risultati relativi à l'intossicazione à longu andà secondu a lunghezza di u filu, mentre chì l'urina o u sangue, per esempiu, indicanu a concentrazione di minerali in u corpu à u mumentu chì u materiale hè statu raccoltu.
Per chì ghjè u mineralogramu
U mineralogramu serve per identificà a concentrazione di minerali prisenti in l'organismi, sì essenziali, vale à dì, chì sò impurtanti per u funziunamentu currettu di u corpu, o tossichi, chì sò quelli chì ùn devenu micca esse in u corpu è, secondu a so cuncintrazione, pò purtà danni à a salute.
L'esame mineralogramma hè capace d'identificà più di 30 minerali, i principali sò:
- Fosforu;
- Calci;
- Sodiu;
- Potassiu;
- Ferru;
- Magnesiu;
- Zinc;
- Ramu;
- Seleniu;
- Manganese;
- Sulphur;
- Piombu;
- Berilliu;
- Mercuriu;
- Bariu;
- Aluminium.
A presenza di piombu, berilliu, mercuriu, bariu o alluminiu in u campione raccoltu hè indicativa di intossicazione, chì sò minerali chì ùn si trovanu nurmalmente in u corpu è ùn anu alcun benefiziu per a salute. Quandu a presenza di qualsiasi di questi minerali hè identificata, u duttore di solitu indica a prestazione di altri testi per cunfirmà u diagnosticu è indicà u trattamentu più adattu.
Sapete più nantu à i principali minerali di l'organisimu.
Cumu hè fattu
U mineralogramu pò esse fattu cù qualsiasi materiale biologicu, a forma di cullezzione chì varieghja secondu u materiale è u laboratoriu. U mineralogramu di i capelli, per esempiu, hè fattu cù circa 30 à 50g di capelli chì devenu esse cacciati da a nuca, da a radice, è mandati à u laburatoriu, induve si feranu testi per misurà a concentrazione di minerali tossici in i capelli è, di cunsiguenza, in l'urganisimu, indicendu cusì una intossicazione pussibile.
Alcuni fattori ponu influenzà u risultatu di a prova, cume macchie, l'usu di shampoo anti-forfora è bagnu frequente in piscina. Dunque, prima di fà u mineralogramu capillare, hè impurtante evità di lavà a testa cù shampoo anti-forfora è di tinghje i capelli 2 settimane prima di fà l'esame.
U mineralogramu ùn hè micca capace di diagnosticà e malatie, ma secondu u risultatu di l'esame, hè pussibule verificà a quantità di minerali prisenti in u corpu è, dunque, u duttore in l'elaborazione di un pianu di trattamentu, per esempiu, per chì u a persona si sente megliu è hà più qualità di vita.
U mineralogramu fattu da u campionu di capelli permette di verificà a concentrazione di minerali in l'ultimi 60 ghjorni, mentre u test di sangue furnisce risultati per l'ultimi 30 ghjorni, in più di furnisce risultati più veloci. Per esaminà u mineralogramu da fà da u sangue, si raccomanda chì a persona sia dighjunata per circa 12 ore.