Sarsaparrilla: à chì serve è cumu preparà u tè
Cuntenutu
Sarsaparilla, chì hà u nome scientificu Smilax aspera, hè una pianta medicinali chì s'assumiglia à una vigna è hà e radiche spesse è e foglie ovali in forma di lancia. I so fiori sò chjuchi è bianchi è i so frutti sò cum'è bacche rossu chì cuntenenu un gran numeru di sementi.
Sta pianta hà proprietà antiinflamatorie, diuretiche è depurative, è pò esse aduprata per aiutà in u trattamentu di a gotta, reumatismu è artrite, per esempiu.
Sarsaparilla si trova u più spessu in u sudu di u Brasile, in ogni modu a polvere di radice, i fiori è e foglie di sarsaparilla ponu esse truvate in i negozi di alimenti sani o in farmacie cumposte.
Per chì ghjè
Sarsaparilla hà proprietà anti-infiammatorie, diuretiche, afrodisiache, depurative, stimulanti è tonificanti è pò esse adupratu per:
- Aiutà à u trattamentu di a gotta, postu chì prumove l'eliminazione di l'acidu uric in eccessu;
- Allevia i sintomi è aiuta in u trattamentu di l'artrite è i reumatismi, per via di e proprietà antiinflamatorie di a pianta;
- Stimula a produzzione è a liberazione di urina;
- Aiuta à luttà contr'à e infezioni;
- Aiuta à a recuperazione musculare è pò esse adupratu in bevande energetiche naturali.
Inoltre, i benefici di a sarsaparilla ponu ancu esse vistu in malatie di a pelle cum'è acne, herpes è psoriasis.
Tè di Sarsaparilla
A parte più aduprata di sarsaparilla per a cunsumazione hè a radica, chì hè ricca in testosterone, putassiu è flavone, chì agiscenu in u metabolismu. A radica si trova di solitu in i magazini di alimenti sanitari in forma di polvere o capsule, ma si pò ancu truvà in a so forma naturale.
Ingredienti
- 250 ml d'acqua;
- 2 cucchiai di radice di sarsaparilla schiacciata
Modu di preparazione
Per fà u tè di sarsaparilla, hè necessariu bollire l'acqua è aghjunghje a radice di sarsaparilla schiacciata è lasciate per circa 10 minuti. Poi filtrà è beie una o duie tazze à ghjornu.
Effetti secondari è contraindicazioni
Finu à avà, ùn sò stati segnalati effetti collaterali liati à l'usu di a sarsaparilla, tuttavia, u so cunsumu deve esse fattu sottu a raccomandazione di l'erboristu, chì l'usu in concentrazioni assai alte pò causà irritazione gastrointestinale.
L'usu di sarsaparilla hè contraindicatu per i zitelli finu à 10 anni, e donne incinte, e persone cun ipertensione, fallimentu di u core o di i reni è devenu esse evitati da e persone chì utilizanu qualsiasi medicazione, chì a pianta pò diminuisce l'assorbimentu è, di conseguenza, l'effettu di a medicina.