Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Chì pò causà sangue in e vostre feci durante a gravidanza è chì fà - Salute
Chì pò causà sangue in e vostre feci durante a gravidanza è chì fà - Salute

Cuntenutu

A presenza di sangue in e feci durante a gravidanza pò esse causata da situazioni cume emorroidi, chì sò assai cumuni in questu stadiu, fessura anale per via di a secchezza di u bulu fecale, ma pò ancu indicà una situazione più seria, cum'è un stomacu ulceru o polipu intestinale, per esempiu.

Se a donna osserva a presenza di sangue in e so feci, deve andà à u duttore per fà un test di feci, per cunfirmà a so presenza, scopre a causa è principià u trattamentu adattatu.

Cause principali

Alcune cause cumuni di sangue in e feci in questu stadiu sò:

1. Emorroidi

L'emorroidi sò cumuni durante a gravidanza per via di l'aumentu di pesu in a regione addominale è ponu esse aggravate da stinzia, chì si sviluppa ancu di solitu durante a gravidanza. In presenza di emorroidi, u segnu indicativu principale hè a presenza di sangue rossu luminosu in e feci o nantu à a carta igienica dopu a pulizia, in più di u dolore anale quandu si stà o evacuendu. In u casu di emorroidi esterne, una piccula pelletta dolce pò esse sentita intornu à l'anu.


Cosa da fà: Hè cunsigliatu d'osservà sì i sintomi persistenu per più di 3 ghjorni è, se hè pusitivu, si consiglia di cuntattà u duttore per chì l'esame di feci è a valutazione di a regione anale ponu esse indicate per verificà l'emorroidi esterne. Vede cumu si face u trattamentu per e emorroidi in gravidanza.

2. Fissura anale

A fessura anale hè ancu cumuna, perchè, per via di a diminuzione di u transitu intestinale, e feci diventanu più secche, ciò chì impone à a donna à furzà si à u mumentu di l'evacuazione, purtendu à l'apparizione di fessure chì sanguinanu ogni volta chì e feci passanu per u situ.

Cusì, hè pussibule identificà a fessura quandu si osserva a presenza di sangue rossu luminosu in e feci, nantu à a carta igienica dopu a pulizia, in più di u dolore anale quandu si stà o evacuendu.

Cosa da fà: In questu casu, u megliu da fà hè di rende i sgabelli più dolci aumentendu u cunsumu di fibre è aumentendu l'ingestione d'acqua, in più di esercitassi, chì questu pò ancu aiutà à migliurà u transitu intestinale. Hè ancu raccomandatu di evità di aduprà a forza quandu evacuate è pulite l'anu cù salviette umide o sapone è acqua, evitendu a carta igienica.


3. Pòlipu intestinale

I polipi sò picculi pediculi chì si sviluppanu in l'intestinu. Di solitu sò scuperti prima chì una donna diventi incinta, ma quandu ùn sò micca rimossi, ponu causà sanguinamentu quandu e feci secche passanu induve sò.

Cosa da fà: In questi casi, hè impurtante cunsultà u gastroenterologu è l'ostetricu per valutà a necessità è u risicu di a colonoscopia, chì hè una procedura aduprata per u diagnosticu è u trattamentu di i polipi intestinali, tuttavia hè contraindicata durante a gravidanza. Cusì, u duttore deve valutà a donna è indicà l'opzione terapeutica più adatta. Capite cumu si face u trattamentu di i polipi intestinali.

4. Ulceru gastricu

L'ulcere gastriche ponu aggravassi in gravidanza quandu a donna hè assai irritata o hà vomitu frequente. In questu casu, u sangue in e feci pò esse quasi imperceptibile, perchè hè in parte digeritu. Cusì e caratteristiche includenu sgabelli appiccicosi, scuri è assai puzzolenti.


Cosa da fà: Hè cunsigliatu d'andà à u duttore per urdinà testi per aiutà à diagnosticà l'ulcera è / o per indicà u trattamentu, chì generalmente implica l'usu di antiacidi, strategie per mantene a calma è una dieta pastosa è facilmente digeribile.

Ancu s'ellu pare spaventosu di truvà sangue in e feci, questu hè un segnu cumunu in gravidanza per via di i cambiamenti chì accadenu in u corpu di a donna è sò generalmente da causa di stinzia o da a presenza di emorroidi, chì ponu accade durante a gravidanza.

Quandu andà à u duttore

Hè cunsigliatu di circà aiutu medicu se si nota a presenza di:

  • Assai sangue in e feci;
  • Sì avete a frebba, ancu s'ellu hè bassu;
  • Sì avete una diarrea sanguinosa;
  • Sì sì o sì statu malatu in i ghjorni passati;
  • S'ellu ci hè un sanguinamentu anale ancu senza un muvimentu intestinale.

U duttore pò urdinà testi per identificà ciò chì accade è poi indicà u trattamentu più adattu per ogni necessità.

Scuprite cume raccoglie i sgabelli currettamente per prucede cù a prova:

Se a donna preferisce, serà capace di cuntattà u so ostetricu, indicendu i so segni è sintomi, perchè cum'è ella seguita dighjà a gravidanza averà un tempu più faciule per capisce ciò chì accade.

Vi Cunsigliemu Di Vede

Dispositivi intrauterini (IUD)

Dispositivi intrauterini (IUD)

Un di po itivu intrauterinu (IUD) hè un picculu di po itivu in pla tica in forma di T adupratu per u cuntrollu di a na cita. Hè in eritu in l'utru induve tà per prevene a gravidanza...
Decide nantu à i trattamenti chì prolonganu a vita

Decide nantu à i trattamenti chì prolonganu a vita

A volte dopu à una ferita o una longa malattia, l'organi principali di u corpu ùn funzionanu più bè enza u tegnu. U vo tru duttore di alute pò dì chì que ti orga...