Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Dicembre 2024
Anonim
Tè Sassafras: Benefici per a Salute è Effetti Side - Nourrisson
Tè Sassafras: Benefici per a Salute è Effetti Side - Nourrisson

Cuntenutu

U tè di Sassafras hè una bevanda pupulare favurita per u so sapore è l'aroma distinti, chì ricordanu a birra di radice.

Una volta cunsideratu cum'è un alimentu di casa, hè diventatu più difficiule da truvà.

Malgradu a so reputazione antica di erbe medicinali putenti, alcune ricerche suggerenu chì u sassafras puderia fà più male chè bè.

Questu articulu prende un ochju vicinu à i benefici potenziali per a salute è l'effetti secondari di u tè sassafras.

Cosa hè u tè di sassafras?

Sassafras hè un arburu chì hè uriginale in certe parti di l'America di u Nordu è di l'Asia Orientale.

Hà corteccia liscia è foglie prufumate, chì sò state aduprate tramindui in medicina tradiziunale per seculi per trattà malatie cum'è diarrea, raffreddori, malatie di a pelle, è ancu di più (1).

Sassafras hè statu ancu adupratu per ingrussà i cibi, preparà u tè è pruduce u filu in polvere - un cundimentu adupratu in cucina creola.


U tè di Sassafras hè fattu bollendu a corteccia di a radice di l'arburu in acqua per 15-20 minuti, permettendu à i sapori di infundà u liquidu.

Hè cumunamente cumbinatu cù altre erbe, cumprese u zenzeru, a cannella, i chiodi di garofano, o l'anice, per pruduce una bevanda ricca di nutrienti ricca di sapori.

L'usu di a sassafra hè diventatu cuntruversu in l'ultimi decennii. Hè perchè cuntene safrole, un cumpostu chì hè statu pruibitu da a Food and Drug Administration (FDA) per via di i so effetti potenzialmente tossichi (1, 2).

I fabbricanti anu cuminciatu à caccià u safrole durante a trasfurmazione, è pudete avà acquistà corteccia di radice di sassafras senza safrole in parechji magazini di salute è fornitori di erbe in forma secca o in polvere.

A corteccia di radice di sassafras chì cuntene Safrole hè sempre dispunibuli, ma per scopi ghjuridichi, pò esse venduta solu cum'è un lavatu cuticu o un purpurinu d'attualità.

Riassuntu

U tè di Sassafras hè una bevanda chì hè fatta bollendu a corteccia di a radica di l'arburu di sassafras. Pò esse cumbinatu cù altre erbe cum'è zenzero, cannella, chiodi di garofano, o anice.


Benefici per a salute

Mentre a ricerca nantu à l'effetti di u tè di sassafrasi stessu manca, parechji studii di test-tube suggerenu chì u sassafras è i cumposti chì cuntene ponu benefiziu a vostra salute.

I seguenti benefici per a salute ponu esse associati à bere tè di sassafras.

Riduce l'infiammazione

Sassafras cuntene parechji cumposti dimustrati per riduce l'infiammazione.

In fattu, un studiu di test-tube hà truvatu chì parechji cumposti in sassafras, cumpresu sassarandainol, anu bluccatu l'attività di enzimi chì scatenanu l'infiammazione ().

Ancu se l'infiammazione acuta hè un aspettu impurtante di a vostra funzione immunitaria, si pensa chì l'infiammazione cronica contribuisce à u sviluppu di condizioni cume malatie cardiache, cancru è diabete ().

Tuttavia, a ricerca nantu à l'effetti antiinflamatori di u tè sassafras hè limitata, è sò necessarie più studii per capisce se beve stu tè pò riduce l'infiammazione in l'omu.

Agisce cum'è diureticu

Si pensa chì Sassafras abbia pruprietà diuretiche naturali ().


I diuretici sò sostanze chì aumentanu a vostra pruduzzione di urina, aiutendu u vostru corpu à eliminà acqua è sale ().

I diuretici sò spessu usati per trattà questioni cum'è a pressione alta è a ritenzione di fluidi, in particulare in quelli chì anu una malattia renale cronica ().

Alcune persone anu ancu adupratu diuretici naturali per lavà u pesu di l'acqua è prevene u gonfiore.

Tuttavia, più ricerche sò necessarie per determinà se u tè di sassafras hà questi effetti.

Pò prutegge contra l'infezzione

Leishmaniasi hè una infezzione parasitaria chì si diffonde da i morsi di a mosca di a rena. Hè cumunu in i tropichi, sottutropichi, è certe zone di l'Europa di u Sud ().

Curiosamente, i cumposti specifici in sassafras sò pensati per aiutà à trattallu.

Un studiu in provetta hà trovu chì l'estrazzu di corteccia di sassafras avia attività anti-leishmaniasi contr'à i promastigoti - a forma di u parassita quandu entra in a pelle di un ospite ().

Eppuru, tenite à mente chì stu studiu hà adupratu una quantità cuncentrata di un cumpostu isolatu da sassafras.

Studi addiziunali sò necessarii per valutà se sassafras hà pruprietà anti-leishmaniasi in umani o pò aiutà à trattà altre infezioni parasitiche.

Riassuntu

Studi di test-tube anu dimustratu chì u sassafras è i so cumpunenti ponu riduce l'infiammazione, agisce cum'è diureticu, è aiutanu à trattà a leishmaniasi. A più ricerca hè necessaria per esaminà l'effetti di u tè di sassafras in l'omu.

Effetti secundarii putenziali

Malgradu i benefici potenziali per a salute associati à i sassafras, hè statu u sughjettu di controversie accese dapoi decenni.

Questu hè principalmente per a presenza di safrole, un compostu chimicu in l'oliu di sassafras chì pò esse tossicu per l'omu (1).

In fattu, in 1960 a FDA hà pruibitu l'usu di safrole è oliu di sassafras cum'è additivu alimentariu o aromatizzante (2, 10).

Sicondu u Rapportu di u Prugramma Naziunale di Tossiculugia annantu à i Carcinogeni, parechje studii in topi mostranu chì u safrole pò induce u cancheru di u fegatu è a crescita tumorale (10).

Ancu se a ricerca in l'omu ùn manca, l'organizazione hà classificatu safrole cum'è "ragiunatu anticipatu per esse un carcinogenu umanu" basatu annantu à i risultati di sti studii animali (10).

Inoltre, isosafrole, un cumpostu sintetizatu da safrole, hè adupratu in a produzzione di droghe illegali cum'è MDMA, comunemente cunnisciuta cum'è estasi o molly ().

Per questa ragione, i prudutti chì cuntenenu sassafras sò altamente regolati da u guvernu, è parechji fabbricanti eliminanu u safrole durante a trasfurmazione per evità restrizioni commerciali.

A selezzione di u tè di sassafras chì hè liberu di safrole è moderà a vostra assunzione pò aiutà à minimizà qualsiasi effetti avversi putenziali per a salute.

Sì avete qualchì sintimu cum'è sudore, vomitu, o vampate di calore, discontinuate l'usu immediatamente è cunsultate u vostru duttore sanitariu.

U tè pò ancu avè pruprietà sedative, pudendu causà interazioni cù medicazione sedative cum'è lorazepam, clonazepam è diazepam ().

Infine, nutate chì u tè di sassafras ùn hè micca cunsigliatu per e donne chì sò incinte, indipendentemente da u so cuntenutu di safrole, chì si pensa à stimulà u flussu menstruale ().

Riassuntu

Safrole hè statu dimustratu per stimulà a crescita di u cancheru in studii animali, è hè pruibitu da a FDA per l'usu cum'è additivu alimentariu. Sceglite u tè sassafras senza safrole è limitate a vostra assunzione per aiutà à evità effetti collaterali.

U fondu

U tè di Sassafras hè pruduttu da a corteccia di a radice di l'arburu di sassafras, chì hè uriginale in parte di l'America di u Nordu è di l'Asia Orientale.

Studi di provette mostranu chì u sassafras è i so cumpunenti ponu riduce l'infiammazione, agisce cum'è diureticu, è aiutanu à trattà a leishmaniasi, una infezzione parasitaria.

Tuttavia, altri studii anu trovu chì u safrole, un cumpostu in l'oliu di sassafras, pò prumove a crescita di u cancheru. Cusì, a FDA hà pruibitu u so usu cum'è additivu alimentariu.

Hè megliu selezziunà varietà senza safrole di tè di sassafras è moderà a vostra assunzione per prevene qualsiasi effetti secundari.

A Scelta Di L’Editore

Visione - cecità notturna

Visione - cecità notturna

A cecità notturna hè una vi ione car a di notte o in poca luce.A cecità notturna pò cau à prublemi cù a guida di notte. E per one cun cecità notturna anu pe u pruble...
Pneumomediastinum

Pneumomediastinum

Pneumomedia tinum hè aria in u media tinum. U media tinu hè u paziu à mezu à u pettu, trà i pulmoni è intornu à u core.Pneumomedia tinum hè pocu cumunu. A cundi...