Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 2 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Nuvembre 2024
Anonim
In difesa di ùn esse suciali tuttu u tempu - Vita Di Vita
In difesa di ùn esse suciali tuttu u tempu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Mi piace à pensà chì sò una persona abbastanza amichevule. Iè, soffru di qualchì volta chì riposu sapete chì faccia, ma quelli chì mi cunnoscenu in realtà ùn culpanu micca i mo musculi facciali per a so pendenza costante in calata. Invece, credu chì pensanu à mè cum'è un bon ascultatore chì ùn vi lascerà mai uttene un gelatu solu - tutti i tratti impurtanti di un bon amicu.

Nanzu, cum'è un studiente fora di u statu in un college statale induve a maiò parte di a ghjente si cunnisciava digià, aghju avutu à scaccià a mo reta larga per truvà un circulu suciale. Fortunatamente, trà l'amici chì aghju scontru in u mo dormitoriu è in a sororità chì aghju unitu pocu dopu l'orientazione, ùn ci era micca parechje occasioni quandu eru obligatu à esse solu. Ma quandu aghju invechjatu, tene u passu cù una lista di amicizia robusta in più di fà fiascà! In più, cum'è a vita diventa più occupata cù u travagliu, a famiglia, è solu l'adultu generale, trovu chì tengu solu u tempu in un modu chì ùn l'aghju micca prima. (Ma quantu tempu solu avete veramente bisognu?)


Tutti questi punti ùn anu micca riesciutu à schiaccià a mo rabbia una notte pocu fà quandu u mo maritu è ​​aghju fattu una spassighjata à a buttrega per piglià un ingrediente di l'ultimu minutu per cena. U mo maritu (estremamente suciale) hè andatu fora duve stavu aspettendu cù u nostru cane è hà dettu ch'ellu avia vistu un amicu di u nostru quartiere chì avia dumandatu per mè.

"Entre è saluta", hà dettu.

"Va bè, sò sicuru chì l'aghju da sbattà in a cità qualchì volta", aghju rispostu.

"Sì cusì antisociale", hà rispostu.

"Ùn sò micca, sò solu cunservatore suciale!" Aghju rimbursatu.

Mentre sò chì scherzava (per suprattuttu, pensu), u cumentu di u mo maritu m'hà datu una pausa. Forse eiu ottene un pocu antisociale.

Dunque imaginate u mo piacè quandu qualchì settimana dopu aghju intesu chì a genetica puderia ghjucà un rolu maiò in quantu eru suciale (o antisociale). Yep-ricercatori di l'Università Naziunale di Singapore anu scupertu chì dui geni-CD38 è CD157-chì sò cunsiderati i vostri ormoni suciali, puderanu esse rispunsevuli di dettà se qualcunu hè surtitu o più riservatu. E persone cun livelli più alti di CD38 tendenu à esse più sociali di l'altri per via di a quantità di ossitocina chì causa di esse liberata, i scienziati anu riferitu.


Devu ammetteli, hè statu un sollievu avè in realtà una "ragione" per ùn avè voglia di piglià un caffè o di chjachjarà veloci cù qualcunu. Hè guasi cum'è di desiderà d'avè l'ochji turchini ma sapendu chì ùn si pò fà nunda perchè ... scienza! Cusì l'ochji marroni è qualchì tempu "eiu" duveranu solu fà. (PS Eccu cumu sculacciate u tempu per l'autocura ancu se ùn ne avete.) Aghju scherzatu cù u mo maritu chì ancu sì vulia per esse più suciale, u mo DNA l'anu impeditu. Mentre sò chì questu ùn hè micca cumpletamente veru, sentendu parlà di sta ricerca hà pigliatu u vantaghju di quelle volte, aghju semplicemente sorrisu è agitu à qualcunu (è poi aghju continuatu à camminà) versus fermà per avè un cunvo di 20 minuti in pienu ùn eru micca ' t veramente in.

Ancu sè vo site geneticamente inclinatu à esse più suciale, avè una mansa di amiche per riempie e vostre ore felici è i fine di settimana ùn hè micca necessariamente una vittoria. In realtà, un ricercatore di lunga data è antropologu britannicu, Robin Dunbar, Ph.D., chì studia l'impattu di l'interazione umana è di e relazioni, hà dettu chì a dimensione di u cervellu umanu impone in realtà un limite à u vostru circondu sociale. Dunbar (chì hà publicatu questi risultati in u 1993 in a rivista Scienze di u Cumportamentu è di u Cervellu ma hà continuatu à parlà di u "Numeru Dunbar" dapoi) spiega chì u vostru cervellu maxes u vostru circulu suciale à 150 persone-questu hè in fondu tuttu ciò chì pò trattà. S'ellu pare assai, cuminciate à cunsiderà tuttivi socialisate casualmente cù, da u vostru club di libru à a vostra classa di yoga di sabbatu matina, è truverete chì probabilmente superà quellu numeru abbastanza rapidamente. E, sicuru, questu ùn significa micca chì hè male per sparghje una amicizia casuale cù i vostri cumpagni di travagliu o u barista chì vede ogni matina, ma s'è vo avete quasi 150 amichi (sò stancu solu di pensà à quessa!), a ricerca seria. parenu dimustrà chì vi sparghjerete quelli amici magre, chì lascia menu spaziu per cunnessione "veri".


A cosa hè chì e social media hà permessu di avè più di 150 "amici". Ma ùn hè micca un sicretu chì a vostra lista crescente d'amichi di Facebook ùn equivale automaticamente à a felicità suciale. In fatti, dui studii publicati in Computer in u cumpurtamentu umanu truvatu ghjustu u cuntrariu. U primu hà truvatu chì e persone chì utilizanu Facebook spessu (pigliate a vostra amica Becky da a seconda scola, chì ùn manca micca di sparte un postu nantu à u so entrenamentu di ogni ghjornu o ciò chì hà avutu per pranzu) sò in realtà più solitarie in a vita reale. L'altru hà scupertu chì avè una grande reta nantu à e social media - è dunque esse suscettibile à ogni novu cucciolo, vacanze o pic d'ingaghjamentu - pò mette un frenu seriu à u vostru umore.

Senza sorpresa, e mo amicizie è e interazzione di e social media riflette quelli in u mondu reale. Postu pocu, è quandu aghju fattu, di solitu si tratta di u mo cucciolo caru o ancu di u zitellu più caru. È ùn lance micca i mo "mi piace" à qualchissia - I salvu per i cumpagni amati chì si sò alluntanati o u mo prufessore d'inglese chì hà sempre cunsigliatu boni libri.

In più, quandu guardate a capacità di qualcunu di furmassi è mantene più vicinu relazioni è amicizie, u corpu di travagliu di Dunbar dice chì u numeru tocca solu cinque persone in ogni mumentu di a vostra vita. Queste persone ponu cambià, ma sì, u vostru cervellu pò gestisce solu cinque relazioni significative in una volta-un'altra valida personalmente pompa di pugnu per mè. E cinque persone in a mo vita chì aghju avutu relazioni significative sò persone chì sò stati in a mo vita da a zitiddina. Mentre ùn campemu micca in a stessa zona, mantene una relazione cun elli si sente faciule perchè a qualità di a nostra amicizia hè solida, ancu sì u tempu chì ci vedemu ùn hè micca. A volte parlemu solu una volta à u mese, eppuru sò sempre e persone chì chjamu quandu aghju nutizie da sparte - bè o male - è vice versa, allora si sente chì ùn mancemu mai un colpu.

Per contu meiu, aghju nutatu chì e mo amicizie anu un modu di ribombu è di flussu in parallelu à ciò chì accade in a mo vita. Quella sororità aghju unitu parechje lune fà è l'amichi chì aghju raccoltu durante i me anni di università? Vi possu dì esattamente ciò chì facenu tutti grazia à u mo newsfeed di e social media, ma u numeru di elli l'aghju vistu in persona è aghju avutu una risata IRL? Unu. È sò bè ​​cù questu. Qualchidunu pò chjamà cusì anti-suciali, ma mi piace à pensà chì stanu à sente a scienza, risparmiendu spaziu in u mo cervellu per i mo cinque persone chì aumenteranu a mo salute solu per esse in a mo vita. (Nota: Avaraghju ancu u ghjacciu cun voi, ancu, ancu sè ùn site micca una di e mo cinque persone. Perchè mi piaci à voi-è u ghjacciu.)

Rivista per

Publicità

Novi Posti

Cosa hè a Terapia d'Argilla

Cosa hè a Terapia d'Argilla

A terapia di argilla hè cu tituita da un trattamentu e teticu chì u a prudutti à ba e di argilla per curà a pelle è i capelli, dunque ci ò 2 tippi di terapia di argilla, ...
Propafenone

Propafenone

U propafenone hè a u tanza attiva in un medicamentu antiarritmicu cunni ciutu cumercialmente cum'è Ritmonorm. tu medicamentu per u u orale è iniettabile hè indicatu per u tratt...