Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
Per parechje persone cun ansietà, l'autocura ùn funziona solu - Salute
Per parechje persone cun ansietà, l'autocura ùn funziona solu - Salute

Cuntenutu

Ci hè sempre #selfcare, se solu aggrava tuttu?

Qualchì mese fà, aghju decisu di fà qualchì cambiamentu in a mo vita per affruntà i mo prublemi cù l'ansietà.

Aghju dettu à u mo maritu chì avia da fà una cosa ogni ghjornu solu per mè. L'aghju chjamatu autucura radicale, è mi sò sentutu bè bè. Aghju dui zitelli è ùn aghju micca assai tempu per mè, allora l'idea di fà una cosa solu per mè, ogni ghjornu, mi sentia certamente radicale.

Aghju saltatu cù i dui pedi, insistendu à fà una spassighjata o à passà u tempu à fà yoga o ancu solu à pusà mi solu nantu à a veranda per leghje un libru ogni ghjornu. Nunda estremu, nunda Instagrammable.

Solu 20 minuti di calma ogni ghjornu ...

È à a fine di a prima settimana, mi sò trovu à pusà in u bagnu scuzzulatu è tremendu è iperventilatu - {textend} avendu un attaccu d'ansietà cumpletu - {textend} perchè era ora di a mo "autucura radicale".


Inutile dì chì quessi ùn eranu micca i risultati chì aspettavu. Duvia solu esse una spassighjata, ma mi hà mandatu in spirale è ùn la pudia fà.

Per parechje persone cun disordini d'ansietà, stu tipu di "autocura" ùn funziona micca solu.

L'autocura hà un mumentu

In questi ghjorni, l'autocura hè prumessa cum'è un balsamu per tuttu ciò chì vi malata: da u stress è l'insonnia, finu à e malatie fisiche croniche, o malatie mentali cum'è OCD è depressione. In qualchì locu, qualchissia dice chì l'autocura hè esattamente ciò chì avete bisognu per sentite megliu.

È in parechji casi, hè.

Fà una pausa è fà qualcosa di bellu per voi hè bonu per voi. Autocura esse un balsamu. Ma ùn hè micca sempre.

A volte, fà qualcosa per voi stessu aggrava, soprattuttu se vive cun un disordine d'ansietà.

Circa u 20 per centu di l'adulti americani campanu cù una sorta di disordine d'ansietà, chì ne face a malattia mentale più prevalente in i Stati Uniti. Tante persone anu ansietà, è tante persone parlanu infine di ansietà, chì - {textend} per mè almenu - {textend} si sente chì u stigma comincia à alzassi un pocu.


È cù questa apertura è accettazione vene u cunsigliu prescrittivu chì spessu vedemu cumpilà i nostri feedfeeds - {textend} da l'articuli di benessere sempre presenti à meme sani, assai di i quali implicanu una sorta d'affirmazione cum'è autocura.

L'autocura hè feticciata è hè diventata instagrammable
- {textend} Dr. Perpetua Neo

Per parechje persone cun disordini d'ansietà, un viaghju à u spa, una sunnita, o un'ora di persone chì guardanu in u parcu pò esse qualcosa chì volenu veramente fà - {textend} o si sentenu cum'è duverebbe fà. Pruvanu perchè pensanu di suppone, o chì li aiuterà à piglià i so penseri sottu cuntrollu è smetteranu di preoccupassi per tuttu.

Ma ùn li aiuta micca à sentesi megliu. Ùn impedisce micca u turbulente di preoccupazione è ansietà è stress. Ùn li aiuta micca à fighjà o à calmassi.

Per parechje persone cun disordini d'ansietà, stu tipu di "autocura" ùn funziona micca solu.

Sicondu a terapeuta californiana, Melinda Haynes, "Piglia u tempu per amministrà una dosa sana di autocura pò scatenà sentimenti di culpabilità (I duveria esse travaglià / pulì / passà più tempu cù i mo figlioli), o susciteghja sentimenti irrisolvuti in relazione à l'autovalutazione (ùn mi meritu micca o ùn sò micca abbastanza bonu per questu) ".


È questu guasgi guasgi ruvina l'idea di l'autocura chì sia d'aiutu - {textend} u traspassa in a categuria di trigger.

Ùn lasciate micca ciò chì ùn pudete micca fà interferisce cù ciò chì pudete fà
- {textend} Debbie Schneider, membru di a cumunità Facebook Healthline

Haynes spiega chì e persone chì campanu cun ansietà "tipicamente ùn ponu sperimentà a simplicità o a pace di" solu sè .. "Ci hè troppu cose da fà è ciò chì si inonda a mente è u corpu in ogni mumentu. Ripiglià un timeout da u ritmu impegnatu di a vita mette in risaltu solu questa irregolarità ... dunque, a culpabilità o a bassa autostima ".

#selfcare #obsession

In a nostra vita sempre più cunnessa, e piattaforme di media suciale cum'è Facebook è Instagram sò diventate indispensabili. Li usemu per u travagliu, per mantene u cuntattu cù l'amichi è a famiglia, per cumprà, per amparà cose novi. Ma li usemu ancu per mustrà à u mondu ciò chì simu finti. Documentemu è hashtag tuttu, ancu a nostra autocura.

In particulare a nostra autocura.

"L'autocura hè feticciata è hè diventata instagrammable", spiega u duttore Perpetua Neo. "A ghjente pensa chì ci sò caselle di selezzione da spuntà, standard per u mantenimentu, eppuru ùn capiscenu micca perchè facenu ciò chì facenu".

"Se vi truvate obsessiunale per u" modu currettu "di autocura, è vi sentite cum'è una merda cunstante dopu, allora hè un grande segnu di piantà", aghjusta.

Pudemu ancu circà e nostre rete suciale per vede ciò chì l'altri facenu per curà si stessi - {textend} l'hashtag sò numerosi.

#amore #curiame # benessere # benessere

U duttore Kelsey Latimer, di u Centru per a Scuperta in Florida, rimarca chì "l'auto-cura ùn hè micca assai assuciatu à a publicazione in i media suciali, a menu chì ùn sia micca un postu spontaniu, chì l'autocura hè focalizzata nantu à esse in u mumentu è sintonizendu e pressione suciale ".

È e pressioni suciali intornu à u benessere sò numerose.

A vostra autocura ùn hà micca da sembrà cum'è qualcunu.

L'industria di u benessere hà creatu spaziu per migliurà a salute mentale, iè, ma hè ancu trasfurmata in un altru modu per esse perfettu - {textend} "cum'è hè faciule d'avè a dieta perfetta, un corpu perfettu, è iè - {textend} ancu u perfettu rutina di autocura ".

Latimer spiega: "Questu in sè stessu ci porta fora di u prucessu di autocura è in a zona di pressione".

Se vi sentite fermamente à sviluppà una pratica di autocura, ma ùn sapete micca cumu fà funzionà per voi, discutite cù un prufessiunale di salute mentale è travaglià inseme per vene cun un pianu chì aiuta invece di dannu.

S'ellu guarda a TV, fighjate a TV. S'ellu hè un bagnu, fate un bagnu. S'ellu si beve un latte di unicornu, fendu un'ora di yoga caldu, allora pusatu per una sessione di reiki, fate. A vostra autocura hè a vostra impresa.

U mo esperimentu in autucura radicale hà evolutu cù u tempu. Aghju smessu di pruvà autocura, aghju smessu di spinghjelu. Aghju smessu di fà ciò chì l'altre persone anu dettu duverebbe fà mi sentu megliu è aghju cuminciatu à fà ciò chì eiu sapè mi face sente megliu.

A vostra autocura ùn hà micca da guardà cum'è chiunque d'altri. Ùn hà micca bisognu di avè un hashtag. Hè solu bisognu à esse tuttu ciò chì vi face senta bè.

Pigliate a cura di voi stessu, ancu se questu significa saltà tutte e campane è fischi è ùn vi stressà micca. Perchè quellu hè autocura ancu.

Kristi hè un scrittore freelance è mamma chì passa a maiò parte di u so tempu à curà e persone altru ch'è ella. Hè spessu stanca è cumpensa cun una intensa dipendenza da a caffeina. Truvalla nantu Twitter.

Posti Freschi

Riparazione di l'ernia femorale

Riparazione di l'ernia femorale

A riparazione di l'ernia femorale hè una cirurgia per riparà una ernia vicinu à l'inguine o a co cia uperiore. Una ernia femorale hè un te utu chì punta da un puntu de...
Iniezione di Oxaliplatin

Iniezione di Oxaliplatin

Oxaliplatin pò cau à reazioni allergiche gravi. Que te reazzioni allergiche ponu accade in pochi minuti dopu chì avete ricevutu oxaliplatinu è pò cau à a morte. Dìit...