Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè circa Sex Toys è STI
Cuntenutu
- Woah, woah, woah, pudete uttene una STI da un ghjocu sessuale?
- Quali STI ponu esse trasmesse cusì?
- Vaginosi batterica, levitu è UTI ponu ancu esse trasmesse
- È se u culu hè implicatu, cusì sò ancu altre infezioni
- Pudete ancu sparghje una STI (o altra infezzjoni) per voi stessu
- U materiale importa
- Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i ghjoculi sessuali porosi è non porosi
- Se state spartendu un ghjoculu sessuale, fate un ghjocu sessuale non porosu
- Sè avete aduprà un ghjocu poroso, utilizate un preservativu
- Cumu pulisce i vostri ghjoculi sessuali
- Pudete ancu aduprà pulitore di ghjoculi sessuali
- Ùn vi scurdate di asciugà u to ghjocu, è di mette lu in modu currettu
- Quandu si pulisce i vostri ghjoculi
- Cumu sparte in modu sicuru è eticu i ghjoculi trà i partenarii
- Ùn aduprate micca ghjoculi porosi
- Lavate i ghjoculi non porosi
- Parlate à u vostru cumpagnu
- Cosa da fà se pensate chì l'esposizione STI hè accaduta
- A gravidanza pò ancu esse un (ligeru) risicu
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Woah, woah, woah, pudete uttene una STI da un ghjocu sessuale?
A risposta corta: Sì!
Ma pruvate à ùn flipà troppu, ùn pudete micca spontaneamente uttene una infezzione di trasmissione sessuale (STI) da un ghjocu sessuale.
Per uttene una STI da un ghjoculu sessuale, deve esse stata aduprata da una persona chì avia una STI è poi micca pulita currettamente prima di usalla.
"Ùn hè micca chì u ghjocu sessu stessu vi dà una STI", spiega u sexologu clinicu Megan Stubbs, EdD. "Hè chì u ghjocu sexu hè un vettore per infezzjoni".
Eccu tuttu ciò chì ci vole à sapè.
Quali STI ponu esse trasmesse cusì?
Ogni STI chì pò esse trasmessa per mezu di l'attività sessuale pò esse diffusa per mezu di un ghjoculu sessuale cumunu - cumpresi e STI chì si sparghjenu per via di i fluidi corporei è quelli sparsi per u cuntattu pelle à pelle.
Se ci hè sangue, sperma, pre-cum, secrezioni vaginali, o un altru fluidu corporeu nantu à u ghjoculu sessuale di a persona A cù una STI purtata da fluidi, è allora u ghjoculu sessuale entra in cuntattu cù e mucose di a persona B, a persona B pò cuntrattu u virus.
Mentre ùn ci hè stata nisuna ricerca nantu à u tema, e STI chì si sparghjenu per u cuntattu pelle à pelle o genitale à genitale ponu ancu esse sparse per via di un ghjoculu sessuale.
Per esempiu, se un cumpagnu cun un focu d'herpes hà adupratu un ghjoculu sessuale, è dopu pochi minuti dopu avete adupratu u listessu ghjocu sessuale, ci hè a pussibilità chì u virus vi sia trasmessu.
Vaginosi batterica, levitu è UTI ponu ancu esse trasmesse
Ùn sò solu e STI chì ponu esse trasmesse per mezu di ghjoculi sessuali.
"Pudete ancu ottene una infezzjoni di levadura, vaginosi bacteriana, o infezzione di l'urinariu da un ghjocu sessuale", dice Stubbs.
Calchì volta questu accade perchè avete adupratu un ghjoculu sessuale chì una persona cun vaginosi batterica o una infezione da lievito aduprata senza chì sia pulita currettamente prima di l'usu.
Ma ancu sì l'altra persona ùn face micca avete una di queste infezioni, se avete un vaginu, i batteri da i so pezzi ponu lampà u vostru pH vaginale è portanu à una infezione.
Se aduprate un ghjoculu sessuale in u vostru culo è poi u usate in a vostra propria vagina (o intornu à a vostra apertura di u pene), questu pò ancu risultà in una di queste infezioni.
È se u culu hè implicatu, cusì sò ancu altre infezioni
A materia fecale è u residu fecale hè un risicu universalmente ricunnisciutu di ghjocu anale.
Sicondu a, i seguenti ponu esse trasmessi per e feci:
- epatite A, B è C
- parassiti, cumpresi Giardia lamblia
- amebe intestinali
- battìri, cumpresi Shigella, Salmonella, Campylobacter, è E. coli
Questu face queste infezioni un risicu di sessu anale.
È questi risichi ùn si ne vanu se un ghjocu sessuale hè adupratu per piacè a vostra derrière, à u cuntrariu di un pene o di un ditu. (Ancu se u risicu di aduprà un ghjoculu sessuale hè più bassu paragunatu à u risicu di aduprà a bocca).
Pudete ancu sparghje una STI (o altra infezzjoni) per voi stessu
Diciamu chì avete a vaginosi batterica, aduprate u vostru vibratore, ùn a pulite micca bè, andate nantu à l'antibiotici per l'infezzione è si schiarisce, è poi aduprate dinò u ghjoculu sessuale ... hè assai pussibule di reinfettassi cù u ghjoculu.
Ié, ugh.
U listessu vale per e STI batteriche. Per esempiu, sè avete una gonorrea vaginale, aduprate un ghjoculu per via vaginale, è poi adupratelu subitu per stimulà u vostru anus, hè pussibule di dà ti gonorrea anale. Ugh.
U materiale importa
Ch'ella sia pussibule o micca di trasmette una STI per mezu di un ghjoculu sessuale dipende, in parte, da se si pò pulì cumpletamente u ghjoculu quandu u lavu.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i ghjoculi sessuali porosi è non porosi
"I ghjoculi sessuali fatti di materiali porosi anu picculi picculi fori microscopichi chì ponu cuntene batteri, polvere, sapone, è prufumi ancu dopu chì l'avete pulita", spiega l'esperta di piacè Carly S., fundatore di Dildo o Dildon't.
Traduzzione: Ancu u sapone è l'acqua ùn ponu micca uttene ghjoculi sessuali porosi cumpletamente puliti à 100%. Yikes.
I materiali porosi includenu:
- gomma termoplastica (TPR)
- elastomeru termoplasticu (TPE)
- lattice
- clorur di polivinilo (PVC)
- gomma gelatina
I ghjoculi sessuali non porosi ponu - se li pulite currettamente - esse puliti cumpletamente.
"Una bona regula ... hè chì, se hè sicuru per manghjà è cucinà cun è si puderia truvà in cucina, hè un materiale sicuru, non poroso per un ghjocu sessuale", dice Carly S.
I materiali non porosi includenu:
- silicone
- pirèx
- Plastica ABS
- vetru
- inossidabile
Se state spartendu un ghjoculu sessuale, fate un ghjocu sessuale non porosu
In questu modu pudete lavà u ghjoculu trà ogni festa chì l'usa.
"Pudete ancu lancià un preservativu annantu à u ghjoculu è mette nantu à un novu preservativu prima chì u prossimu cumpagnu l'usu", dice u sexologu è duttore naturopaticu Jordin Wiggins.
Ùn v'inchietate: "Ùn hè micca necessariu vende un bracciu è una ghjamba per uttene un ghjoculu micca porosu", dice Carly S. Blush Novelties, per esempiu, face alcuni prudutti di alta qualità, à prezzi più bassi.
Sè avete aduprà un ghjocu poroso, utilizate un preservativu
Sia chì l'avete da aduprà solu o cù un cumpagnu, lanciate un preservativu novu annantu à quellu gattivu zitellu ogni volta chì tocca à toccà una nova persona - specificamente un preservativu in lattice, poliuretane o poliisoprene.
U preservativu fattu da a pelle di l'animali ùn prutege micca contra e STI.
Se utilizate preservativi in lattice, aduprate un silicone o un lubrificante à base d'acqua cum'è Sliquid Sassy o Uberlube - i lubrificanti à base d'oliu degradanu l'integrità di u preservativu è creaghjanu fori microscopichi.
Certu, per i ghjoculi sessuali chì ùn sò micca in forma falica, mette un preservativu in cima pò esse ... goffu.
"Pruvate à attaccà u preservativu da u megliu per evità un eccessu di slack", dice Carly S. "O pudete aduprà un guante, o involucru di saran non microwavable (quellu microwavable hà picculi fori in questu)."
Per certi ghjoculi sessuali cum'è pene-strokers, tuttavia, a vostra megliu scumessa hè probabilmente di uttene un ghjoculu separatu per utilizatore.
"A maiò parte di i stroker sò fatti di un materiale di gomma porosa perchè hè assai, assai dolce, è a maiò parte di a ghjente ùn vole micca accarezzà u so pene cun qualcosa chì si sente cum'è un mattone", dice Carly S.
Ghjustu!
Mentre chì e coppiu chì sò fluidi ligati - AKA intenzionalmente, consensualmente, è apposta spartendu i fluidi corporei - ponu sparte un stroker senza prublema, se ùn site micca fluidu legatu avete bisognu di uttene dui ghjoculi separati.
Altra opzione: Pruvate u Hot Octopus Pulse Duo, un stroker fattu di silicone è plastica ABS.
Cumu pulisce i vostri ghjoculi sessuali
Indipendentemente da u materiale di u to ghjocu, duverete lavà quellu zitellu prima è dopu ogni usu. Cume u lavate dipende da u materiale.
Materiale | Poroso o non poroso | Cumu pulisce | Altre note d'usu |
Silicone | Nonporu | Motorizatu: Acqua calda è sapone Non motorizatu: Pò ancu aduprà acqua bollente | Ùn aduprate micca lubrificante à base di silicone. |
Vetru è acciaio inox | Nonporu | Acqua calda è sapone o acqua bullente | U vetru pò esse sensibile à i cambiamenti di temperatura, dunque dopu avè bollitu u ghjoculu, lasciate rinfrescà naturale. |
Plastica Pyrex è ABS | Nonporu | Acqua calda è sapone | A maiò parte di sti ghjoculi sò resistenti à l'acqua, micca prova di l'acqua. Ùn li sottumette micca sottu à l'acqua. |
Elastomero, lattice, gomma gelatina | Porosu | Acqua à temperatura ambiente è un pannu sapunatu | Ancu s'ellu si usa solu, questi devenu esse aduprati cù un preservativu. |
"Assicuratevi chì u sapuninu hè dolce è senza centru", dice Wiggins. "Altri prudutti ponu esse irritanti per i vostri genitali."
Per i ghjoculi non porosi è micca motorizati, lancià u ghjocu in a lavapiatti hè ancu una pussibilità, secondu Stubbs.
"Ùn parleremu micca di mette u ghjocu cù u piattu di lasagne di a notte scorsa", dice Stubbs. "Fate una carica per solu i vostri ghjoculi sessuali."
Oh, è ùn aduprate micca u detergente! Basta à lascia corre l'acqua calda.
"U detergente per lavapiatti pò cuntene chimichi duri è fragranze chì portanu irritazioni o infezioni per e persone cun pezzi sensibili", dice Carly S.
Pudete ancu aduprà pulitore di ghjoculi sessuali
Sicondu Carly S., "Pò esse veramente megliu aduprà un detergente per ghjoculi sessuali à l'acqua chì lavallu cù u sapone chì avete, perchè sti detergenti tendenu à esse ancu più dolci di a maggior parte di i saponi per mani". Bonu per sapè!
I pulitori di ghjoculi sessuali ch'ella ricumanda:
- Pulitore di ghjoculi Babeland
- Brillante Sliquid
- We-Vibe Clean
Zoe Ligon (cunnisciuta cum'è Thongria nantu à i social media), educatrice sessuale è pruprietaria di SpectrumBoutique.com, un magazinu di ghjoculi sessuali educativi, vi raccomanda se utilizate un pulitore, risciacquate u ghjocu cù acqua prima di usallu per evità ogni irritazione pussibile.
Ùn vi scurdate di asciugà u to ghjocu, è di mette lu in modu currettu
"E culunie batteriche amanu l'umidità dunque dopu avè pulitu un ghjocu, asciugatelu bè", dice Stubbs. Basta à asciugà u ghjocu cù un asciugamanu pulitu o lasciate i ghjoculi à l'aria asciutta.
Allora magazzini luntanu bè. Oghje ghjornu, a maiò parte di i ghjoculi sessuali venenu cù sacchetti stivali in raso, allora sì u vostru ghjoculu ne vene cun unu, adupratelu.
Questu saccu pruteggerà u ghjocu da a raccolta di polvere, detriti è pelliccia d'animali trà l'usi.
Ùn avete micca un saccu speziale di ghjocu sessuale? Pensate à investisce in unu di i seguenti:
- Tristan Velluto Sac di ghjoculi
- Liberator Couture Case PadLock cù Chjave
- Lovehoney Chjucculu Sex Toy Lockable
Quandu si pulisce i vostri ghjoculi
Idealmentu, dopu è prima di l'usu.
"Sì tù è u to cumpagnu sò fluidi, pudete aspettà finu à chì l'avete adupratu tramindui per lavallu, basta chì unu di voi ùn sia micca super sensibile à u lievitu o infezioni di l'urinariu", dice Carly S. "Inutile, lavatelu trà ognunu di voi ".
Lavallu prima di l'usu pò parè eccessivu, ma cunsiderate què: "Ancu se un ghjoculu hè dighjà lavatu, hè sempre una bona idea di dalli un'altra pulizia prima di u ghjocu", dice Ligon.
Fate cusì pò impedisce à u pelu di u cane di ottene tuttu in i vostri pezzi!
Cumu sparte in modu sicuru è eticu i ghjoculi trà i partenarii
Sì, salute è l'etica hè in ghjocu quì!
Ùn aduprate micca ghjoculi porosi
Di regula, i ghjoculi porosi ùn devenu micca esse usati cù più di un cumpagnu. È devenu esse aduprati solu cù i partenarii chì site fluidi.
Lavate i ghjoculi non porosi
Questu duverebbe esse datu, ma se andate à aduprà un ghjocu sessuale cù Karen chì avete ghjustu adupratu cù Maria, voi bisognu per lavallu prima di u tempu.
Fallimentu à fà cusì pò traduce in trasmissione STI.
Parlate à u vostru cumpagnu
"Questu ùn hè micca solu un prublema sanitariu è di salute", dice Carly S. "Hè ancu un prublemu emotivu per alcune persone, è hè necessariu per l'accunsentu di tutte e parti".
Ùn sì micca sicuru cumu fà cresce u spartimentu di i ghjoculi sessuali cù u to cumpagnu? Pruvate e seguenti:
- "Sò chì avemu digià adupratu a mo Hitachi inseme, ma prima di ripiglià què vulia cuntrollà cù u vostru livellu di cunfortu intornu à mè usendu quellu ghjocu cù i mo altri cumpagni".
- "Mi piacerebbe aduprà u mo Womanizer nantu à voi s'ellu hè qualcosa chì pensate chì vi puderebbe piace. Ma prima di pruvà lu in a vita vera, duvete sapè chì aghju utilizatu quellu ghjocu ancu in e mo relazioni passate. "
- "Sò chì tramindui avemu una cullizzioni di ghjoculi sessuali chì avemu usatu cù i nostri cumpagni precedenti, ma avà chì simu in una relazione esclusiva, mi piacerebbe cumprà parechji ghjoculi sessuali chì sò solu i nostri".
- "Avemu parlatu di voi f * cking me cun un strap-on prima. Sò chì avete un gallu, ma mi dumandava se sarete aperti à sparte u costu di un novu chì avresti adupratu solu cun mè? "
Idealmente sta conversazione accadrà prima u calore di u mumentu. U significatu, per piacè esse cumpletamente vistutu quandu porti questu!
Cosa da fà se pensate chì l'esposizione STI hè accaduta
Andate à fà a prova! "Menziunate ciò chì site statu espostu è dumandate un pannellu cumpletu di teste sè avete i mezi", dice Ligon.
Se ùn sapete micca à chì site statu espostu, dite ancu à u vostru duttore!
Dopu, "fate torna a prova in 2 à 3 settimane o quantunque longu u duttore vi dice d'aspittà, perchè alcune STI ùn ponu micca esse testate immediatamente dopu l'esposizione", dice.
Ricordu amichevule: A maiò parte di e STI sò asintomatiche, dunque ancu se ùn avete micca sintomi, duvete esse testatu una volta à l'annu è trà i partenarii, quellu chì vene prima.
A gravidanza pò ancu esse un (ligeru) risicu
Se pudete rimanere incinta è spartite un ghjocu sessuale cù una persona cù un pene, a gravidanza hè tecnicamente pussibule se qualchì pre-cum o eiaculazione hè prisente nantu à u ghjocu quandu u aduprate.
Se vulete evità a gravidanza, parlate cù u to cumpagnu nantu à l'opzioni di cuntrollu di nascita è prima di sparte u ghjocu. Oppure, pulitelu o aduprate un preservativu novu prima chì u usiate ognunu.
U fondu
Ogni volta chì si impegna sessualmente cun qualchissia chì hà una STI o chì u so statutu STI ùn si cunnosce micca, a trasmissione STI hè un risicu. È ciò include l'usu o a spartera di un ghjocu sessuale inseme.
Pudete aiutà à riduce u risicu di trasmissione da:
- chjachjarendu nantu à u so statutu STI è chì pratiche sessuale più sicure vulete usà inseme
- aduprendu un novu preservativu annantu à u ghjocu per ogni novu utilizatore
- aduprendu un ghjoculu sessuale non porosu è pulendulu trà i partenarii
- avè i vostri ghjoculi sessuali individuali
Gabrielle Kassel hè un scrittore di sessu è di benessere basatu in New York è Trainer di Livellu 1 CrossFit. Hè diventata una persona di a matina, hà pruvatu più di 200 vibratori, è manghjata, briaca è spazzolata cù carbone - tuttu à nome di u ghjurnalisimu. In u so tempu liberu, a si pò truvà leghjendu libri d'aiutu è rumanzi rumantichi, pressu in panca, o ballu in palu. Seguità la nantu Instagram.