Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ottobre 2024
Anonim
Sha'Carri Richardson ùn correrà micca cù a squadra USA à l'Olimpiadi - è hà suscitatu una cunversazione impurtante - Vita Di Vita
Sha'Carri Richardson ùn correrà micca cù a squadra USA à l'Olimpiadi - è hà suscitatu una cunversazione impurtante - Vita Di Vita

Cuntenutu

L'atleta americana (è preferita per a medaglia d'oru) in a squadra di atletica femminile di i Stati Uniti Sha'Carri Richardson, 21 anni, hè stata sospesa per un mese dopu una prova positiva per a cannabis. U sprinter di 100 metri hà ricevutu una sospensione di 30 ghjorni da l'Agenzia Anti-Doping di i Stati Uniti à u 28 di ghjugnu di u 2021, per via di testi pusitivi per l'usu di cannabis. Avà, ùn puderà corre in l'evenimentu di 100 metri à l'Olimpiadi di Tokyo - malgradu avè vintu l'avvenimentu à e prove olimpiche di i Stati Uniti.

Benchì a so sospensione finisca prima di u relè 4x100-metru femminile, USA Track & Field hà annunziatu u 6 di lugliu chì Richardson ùn era micca statu sceltu per a piscina di relè, è per quessa ùn serà micca dirigutu à Tokyo per cumpete cù a squadra di i Stati Uniti.


Dapoi chì a parolla di u so test pusitivu hà cuminciatu à fà i tituli u 2 di lugliu, Richardson hà trattatu a nutizia. "Vogliu scusassi per e mo azzioni", hà dettu in una intervista à u Spettaculu Oghje venneri. "Sò ciò ch'e aghju fattu. Sò ciò chì devu fà è ciò chì mi hè permessu di ùn fà. È aghju sempre pigliatu sta decisione, è ùn aghju micca fattu una scusa nè circà alcuna empatia in u mo casu. " Richardson hà cuntinuatu à spiegà durante l'entrevista chì s'era rivolta à a cannabis cum'è una sorta di meccanismo di coping terapeuticu dopu avè amparatu a morte di a so mamma biologica da un ghjurnalista durante una entrevista pochi ghjorni prima di i prucessi olimpichi. In un tweet eri, hà spartutu una dichjarazione più succinta: "Sò umanu".

Richardson Sarà Permessu di Ghjunghje à l'Olimpiadi?

Richardson ùn hè micca stata completamente squalificata da l'Olimpiadi, ma ùn pò più curriri in l'eventu di 100 metri postu chì u test pusitivu "hà sguassatu u so rendimentu di prucessi olimpichi", secondu à U New York Times. (Vale à dì, perchè hà datu pusitivu per a cannabis, u so tempu di vittoria à e prove hè oramai null.)


À u primu, ci era ancu una chance ch'ella pudessi cumpete à u relè 4x100-metru, postu chì a so sospensione finisce prima di l'avvenimentu di relè è a selezzione di l'atleti per a corsa tocca à USATF. L'urganizazione seleziona finu à sei atleti per a piscina di relè olimpichi, è quattru di questi sei anu da esse i primi trè classificatori è alternanti da e prove olimpiche, secondu UNew York Times. L'altri dui, però, ùn anu micca bisognu di avè finitu un certu postu in i prucessi, per quessa chì Richardson hà ancu avutu l'uppurtunità potenziale di cumpete. (Relativu: A stella olimpica di 21 anni Sha'Carri Richardson merita a vostra attenzione ininterrotta)

Tuttavia, u 6 di lugliu, USATF hà publicatu una dichjarazione riguardu à a selezzione di relè, cunfermendu chì Sha'Carri averia micca currite u relè in Tokyo cù Team USA. "Prima di tuttu, simu incredibbilmente simpaticu versu e circustanze attenuanti di Sha'Carri Richardson è applaudemu fermamente a so responsabilità - è l'offreremu u nostru sustegnu continuu sia in pista sia fora di a pista", leghje a dichjarazione. "Tutti l'atleti di l'USATF sò altrettantu cunnuscenti è devenu rispettà u codice antidoping attuale, è a nostra credibilità cum'è Organu Direttivu Naziunale si perderia se e regule fussinu applicate solu in certe circustanze. Cusì mentre a nostra comprensione sincera hè di Sha'Carri, duvemu ancu mantene l'equità per tutti l'atleti chì anu pruvatu à rializà i so sogni assicurendu un postu in a Squadra Olimpica di Pista è Campu di i Stati Uniti. "


Hè Successu Prima?

Altri atleti olimpichi sò stati trattati cun cunsequenze simili da l'usu di cannabis, è l'esempiu u più famosu hè forse Michael Phelps. Phelps hè statu catturatu - via foto - cunsumendu cannabis in u 2009 è dopu statu penalizatu. Ma a so punizione ùn hà micca interferitu cù a so capacità di cumpete in l'Olimpiadi. Phelps ùn hè mai statu pusitivu in un test di droga, ma hà ricunnisciutu di avè usatu cannabis. Per furtuna per ellu, tuttu u calvariu hè statu durante a stagione bassa trà i ghjochi olimpichi. Phelps hà persu l'affari di sponsorizazione durante a so sospensione di trè mesi, ma pare chì ùn serà micca u casu per Richardson, chì hè sponsorizatu da Nike. "Apprezzemu l'onestà è a responsabilità di Sha'Carri è continueremu à sustene la per stu tempu", hà spartutu Nike in una dichjarazione, secondu WWD.

Perchè u Cumitatu Olimpicu prova per a Cannabis In Primu postu?

L'USADA, l'urganizazione naziunale anti-doping in i Stati Uniti per i sport olimpichi, paralimpichi, panamericani è parapanamericani, dice chì "A prova hè una parte impurtante di qualsiasi prugramma anti-doping efficace" è chì a so visione hè di assicurà chì "Ogni atleta hà u dirittu à una cumpetizione leal".

Chì vole dì ancu "doping"? Per definizione, utilizza una droga o una sustanza cù "l'intenzione di migliurà e prestazioni atletiche", secondu u College Americanu di Tossicologia Medica. L'USADA usa trè metriche per definisce u doping, cum'è spiegatu da u World Anti-Doping Code. Una sustanza o trattamentu hè cunsideratu doping s'ella risponde à almenu duie di e seguenti: "Migliora a prestazione", "presenta un risicu per a salute di l'atleta", o "hè cuntrariu à u spiritu di u sport". Inseme à i steroidi anabulichi, stimulanti, hormone è trasportu di l'ossigenu, a marijuana hè una di e sustanzi chì l'USADA pruibisce, salvu chì un atleta hà una "Exemption d'Usu Terapeuticu" appruvata. Per ottene unu, un atleta hà da dimustrà chì a cannabis hè "necessaria per trattà una malattia diagnosticata supportata da prove cliniche pertinenti" è chì ùn "produrrà alcun miglioramentu addizionale di e prestazioni al di là di ciò chì puderia esse anticipatu da un ritornu à u Statu di salute nurmale di l'atleta dopu à u trattamentu di a cundizione medica. "

A Cannabis hè veramente una Droga per Rendimentu Rendimentu?

Tuttu chistu face a quistione: l'USADA pensa veramente chì cannabis hè una droga chì aumenta u rendiment? Forse. In u so situ web, l'USADA cita un articulu di u 2011 - quellu chì dice chì l'usu di cannabis interferisce cù a capacità di un atleta di esse un "modu di rolu" - per spiegà a pusizione di l'organizazione nantu à a cannabis. In quantu à cumu a cannabis pò migliurà e prestazioni, u documentu indica studii chì suggerenu chì pò migliorà a fornitura di ossigenu à i tessuti, chì pò riduce l'ansietà (permettendu dunque à l'atleti di comportassi megliu sottu pressione), è chì aiuta à alleviare u dolore (aiutendu cusì potenzialmente l'atleti per ricuperà più efficacemente), frà altre pussibilità - ma chì "assai ricerca supplementaria hè necessaria per determinà l'effetti di a cannabis nantu à e prestazioni atletiche". Dice questu, una rivista 2018 di ricerca di cannabis publicata in U Revista Clinica di Medicina Sportiva, truvatu "ùn ci hè micca evidenza diretta di [cannabis avendu] effetti di rinfurzà e prestazioni in l'atleti".

Dice questu, u prublema di l'USADA cù l'erbaccia puderia avè più da fà cù l'altri dui criteri per u doping - chì "presenta un risicu per a salute di l'atleta" o "hè cuntrariu à u spiritu di u sport" - cà u so putenziale cum'è performance - rinforza droga. Indipendentemente, a pusizione di l'urganizazione esemplifica un preghjudiziu culturale contru l'usu di cannabis, crede Benjamin Caplan, MD, medico di cannabis è Chief Medical Officer in CED Clinic. "Questu studiu [2011] hè statu sustinutu da u NIDA (Istitutu Naziunale per l'Abusu di Drug) chì a missione hè di identificà u dannu è a minaccia, micca di scopre u benefiziu", dice u Dr Caplan. "Stu documentu hè basatu annantu à una ricerca di letteratura, è una grande parte di a pruvista di letteratura esistente hè stata finanzata, prumossa, ancu incaricata da agenzie impegnate à demonizà a cannabis per scopi sociali / pulitichi è occasionalmente puramente razzisti".

Perry Solomon, MD, duttore di cannabis, anestesiologu certificatu da u cunsigliu è direttore medico di Go Erba, dice ancu chì trova u documentu di u 2011 citatu da USADA per esse "altamente subjective".

"A pruibizione di a cannabis in u sport nasce da a so inclusione erronea cum'è droga di u Schedule 1, chì, in realtà, ùn hè micca", dice. I farmaci di u Prugramma 1 sò classificati cum'è chì "ùn anu usu medicu attualmente accettatu è un elevatu potenziale di abusu", cum'è definitu da l'US Administration Drug Enforcement Administration. (Assuciatu: Droga, Medicina, o Qualcosa Entre? Eccu ciò chì duvete sapete daveru nantu à l'erbaccia)

Se avete mai adupratu cannabis o avete assistutu à qualchissia chì hà imbibutu di pocu, ùn serebbe micca necessariamente equiparatu à manghjà un alimentu o fumà un pre-roll à "eccellenza olimpica". Micca chì i dui ùn pò micca andate in manu, ma andate - chjamanu Indica (una varietà di cannabis) "In-da-couch" per una ragione.

"Cù a maggior parte di i stati in America chì permettenu sia a cannabis ricreativa sia a cannabis medicinale, a comunità atletica hà bisognu à recuperà", dice u duttore Solomon. "Alcuni [stati] sò, in fattu, cunsapevoli di e proprietà medicinali di a cannabis è rinuncianu completamente à a prova". A cannabis ricreativa hè legale in 18 stati più DC, è a cannabis medicinale hè legale in 36 stati più DC, secondu Esquire. In casu chì site curiosu, Richardson hà rivelatu in ella Spettaculu Oghje intervista ch'ella era stata in Oregon quandu ella usava cannabis, è hè legale quì.

Puderanu Atleti Olimpichi Usà Altre Sostanze, Sippuru?

L'atleti sò autorizati à beie alcolu è à piglià i medicinali prescritti - ma a cannabis face sempre parte di a categuria "doping" di sustanzi pruibiti. "A cannabis pò aiutà à fucalizza a mente è [aiuti in] cuncentrazione", dice u duttore Solomon, ma "i medicazione ponu essenzialmente fà a stessa cosa".

"L'agenzia antidoping ùn face micca i testi per i farmaci", dice u duttore Caplan. "È a cannabis hè avà una farmacia, usata in medicina - è hè più sicura chè micca".

Pruibisce l'atleti di l'usu di cannabis - in ogni capacità - hè ingiustificata, obsoleta è scientificamente contradictoria, crede u Dr Solomon. "A maiò parte di e lighe sportive maiò in i Stati Uniti anu cessatu di pruvà i so atleti per a cannabis, rendendu chì ùn aumenta micca u rendiment è pò, invece, aiutà à a ricuperazione". (U Dr. Caplan indica un webinar recente cù u pesi di i Stati Uniti Yasha Kahn, chì usa cannabis cum'è strumentu di ricuperazione.)

Senza parlà, Richardson hà dettu chì l'utilizava per ragioni di salute mentale dopu à ciò chì duvia esse una sperienza traumatica - è a ricerca mostra chì a cannabis pò veramente avè una serie di benefici per a salute mentale, cumprese, à cortu termini, riducendu l'auto-riportate. livelli di depressione, ansietà è stress. Altri studii suggerenu chì a cannabis pò ancu avè un impattu pusitivu annantu à i pazienti cun disordine di stress post-traumaticu.

Dice chì a ricerca futura scopre chì a cannabis hà alcuni benefici chì sustenenu a prestazione atletica ... cusì facenu e bevande sportive è ancu u caffè è a cafeina - ma nimu ùn hè quì à pruvà l'espresso. "[L'ufficiali] selezziunanu chì articuli trovanu intrusivi o impactanti", dice u duttore Caplan. "A caffeina hè sicuramente una di elle, ma ci sò parechje sostanze chì sò energizanti, rilassanti, ponu purtà à dorme megliu, migliurà a forza musculare - chì ùn sò micca nant'à a so lista d'agenti - ma anu impatti misurabili. Questa lista [di sostanze] pare carcu sociopoliticamente, micca guidatu scientificamente ".

U duttore Caplan crede chì Richardson, è parechji altri atleti di culore, sò stati affettati da questa agenda. Pare chì l'USADA pigliinu a ciliegia [cù e prove], ciò chì rende sta sospensione un pocu pisca ", dice. (In cunnessione: Qual hè a differenza trà CBD, THC, Cannabis, Marijuana è Canapa?)

Cumu a Politica Atletica puderia Evolve

Ddà speranza di cambiamentu - ancu se ùn vene micca in tempu per salvà u sognu di Tokyo di Richardson, o quellu di qualsiasi altri atleti chì participanu à sti Ghjochi, per questa materia. In a so dichjarazione più recente, l'USATF "accunsenu pienamente [d] chì u meritu di e regule di l'Agenzia Mundiale Anti-Doping in relazione à THC deve esse rivalutatu", ma hà dettu chì "saria preghjudiziu à l'integrità di e prove di l'equipa olimpica di i Stati Uniti". per Track & Field se l'USATF hà mudificatu e so pulitiche dopu à a cuncurrenza, solu settimane prima di i Ghjochi Olimpichi. "

Hè pussibule solu pruvà per i steroidi è l'hormone, invece di cuntinuà à pruvà l'atleti per a cannabis. "A prova per i steroidi per rinfurzà u rendiment deve esse, è l'usu di questi deve esse pruibitu", dice u duttore Solomon. "Ci sò decennii di studii chì mostranu specificamente cumu queste sustanzi creanu musculi è forza, nimu di quale hè statu dimustratu per a cannabis".

U duttore Caplan accetta è sottolinea chì Richardson hà rivelatu chì u so usu previstu per a cannabis ùn era mancu per migliurà a prestazione, ma per a so salute mentale - è chì l'atleti soffrenu in ogni locu. "Tutti vulemu atleti sani se a cannabis crea atleti più rilassati, cunfortu, menu depressi... tutti duvemu vulemu quessa", dice. "E pulitiche anu da esse adattate.Una donna di a capacità fisica di Sha'Carri ùn deve esse soppressa da u so usu di cannabis ".

Rivista per

Publicità

Novi Posti

Eliminazione di l'hemorroide - alta

Eliminazione di l'hemorroide - alta

Avete avutu una procedura per rimuovere u vo tru emorroidi. L'emorroidi ò vene gonfie in l'anu o in a parte ba a di u rettu.Avà chì andate in ca a, eguitate l'i truzzioni di...
Tempu di schermu è zitelli

Tempu di schermu è zitelli

"Tempu di crenu" hè un termine adupratu per attività fatte davanti à un chermu, cum'è fighjà a TV, travaglià in un urdinatore, o ghjucà à videogio...