Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 13 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Speaking of friendship, mistrust and betrayal: I await your comments! #SanTenChan
Video: Speaking of friendship, mistrust and betrayal: I await your comments! #SanTenChan

Cuntenutu

Micca duie conversazioni sò listesse. Quandu si tratta di sparte un diagnosticu di HIV cù a famiglia, l'amichi è l'altri amati, ognunu u gestisce di manera diversa.

Hè una cunversazione chì ùn accade micca una volta. Campà cun HIV pò purtà discussioni in corsu cù a famiglia è l'amichi. E persone più vicine à voi puderanu dumandà novi dettagli nantu à u vostru benessere fisicu è mentale. Ciò significa chì avete bisognu di navigà quantu vulete sparte.

Da l'altra parte, pudete vulete parlà di e sfide è i successi in a vostra vita cù HIV. Sì i vostri amati ùn dumandanu micca, sceglite di sparte quantunque? Tocca à voi di decide cumu apre è sparte quessi aspetti di a vostra vita. Ciò chì funziona per una persona pò ùn sentesi micca bè per un'altra.

Ùn importa micca ciò chì accade, ricordate chì ùn site micca solu. Parechji camminanu per sta strada ogni ghjornu, ancu me. Aghju ghjuntu à quattru di i più maravigliosi difensori chì cunnoscu per amparà ancu di più nantu à e so sperienze. Eccu, vi presentu e nostre storie nantu à parlà cù a famiglia, amichi, è ancu scunnisciuti nantu à a vita cun HIV.


Guy Anthony

Età

32

Campà cun HIV

Guy campa cù l'HIV dapoi 13 anni, è sò passati 11 anni da u so diagnosticu.

Prunomi di Genere

Ellu / ellu / u so

À l'iniziu di a cunversazione cù i so amati nantu à a vita cun HIV:

Ùn dimenticheraghju mai u ghjornu chì aghju infine parlatu e parolle, "campu cun HIV" à a mo mamma. U tempu si hè ghjalatu, ma in qualchì modu e mo labre si muvianu. Tramindui teniamu u telefunu in silenziu, per ciò chì si sentia cum'è per sempre, ma eranu stati solu 30 secondi. A so risposta, attraversu e lacrime, hè stata: "Sì sempre u mo figliolu, è ti tengu sempre caru".

Aviu scrittu u mo primu libru nantu à a vita vibrante cù l'HIV è vulia dilla prima prima chì u libru fussi mandatu à a stampatrice. Pensu chì meritava di sente di u mo diagnosi di HIV da u cuntrariu di un membru di a famiglia o di qualchì scunnisciutu. Dopu quellu ghjornu, è quella conversazione, ùn aghju mai scappatu di avè autorità nantu à a mo narrazione.


Cumu hè a conversazione annantu à l'HIV oghje?

Sorprendentemente, a mo mamma è eiu parlemu raramente di u mo serostatu. Inizialmente, mi ricordu di esse frustratu per u fattu chì ella, o chiunque altru in a mo famiglia, ùn m'hà mai dumandatu ciò chì hè stata a mo vita di campà cun HIV. Sò l'unica persona chì vive apertamente cù HIV in a nostra famiglia. Vuliu cusì disperatamente parlà di a mo nova vita. Mi sentia cum'è u figliolu invisibile.

Chì hè cambiatu?

Avà, ùn sudu micca avè a conversazione tantu. Aghju realizatu chì u megliu modu per educà à chiunque nantu à ciò chì si sente veramente di campà cun sta malattia hè di campà CURATU è TRASPARENTI. Sò cusì sicuru cun mè stessu è cumu campu a mo vita chì sò sempre dispostu à guidà per esempiu. A perfezzione hè u nemicu di u prugressu è ùn aghju paura di esse imperfettu.

Kahlib Barton-Garcon

Età

27

Campà cun HIV

Kahlib vive cù HIV da 6 anni.

Prunomi di Genere

Iddu / idda / iddi

À l'iniziu di a cunversazione cù i so amati nantu à a vita cun HIV:

Inizialmente, aghju sceltu di ùn sparte micca u mo statutu cù a mo famiglia. Eranu circa trè anni nanzu di dilla à qualchissia. Sò cresciutu in Texas, in un ambiente chì ùn hà micca veramente favurizatu a spartera di stu tippu d'infurmazioni, allora aghju presuppostu chì sarebbe megliu per mè di trattà solu u mo statutu.


Dopu avè tenutu u mo statutu assai vicinu à u mo core per trè anni, aghju pigliatu a decisione di sparte lu publicamente via Facebook. Cusì a prima volta chì a mo famiglia hà amparatu u mo statutu hè stata attraversu un video à l'ora esatta chì tutti l'altri in a mo vita anu saputu.

Cumu hè a conversazione annantu à l'HIV oghje?

Sentu chì a mo famiglia hà fattu a scelta di accettà mi è l'abbandunonu. Ùn anu mai indiatu o m'hà dumandatu ciò chì hè di campà cù HIV. Da una parte, li apprezzu per avè continuatu à trattà mi listessu. Da l'altra parte, mi piacerebbe chì ci fussi più investimentu in a mo vita personalmente, ma a mo famiglia mi vede cum'è una "persona forte".

Vecu u mo statutu cum'è una opportunità è una minaccia. Hè una occasione perchè m'hà datu un novu scopu in a vita. Aghju un impegnu à vede tutte e persone guadagnà l'accessu à l'assistenza è l'educazione cumpleta. U mo statutu pò esse una minaccia perchè devu curà mi; u modu in cui apprezzu a mo vita oghje hè al di là di ciò chì aghju mai avutu prima di esse diagnosticatu.

Chì hè cambiatu?

Sò diventatu più apertu in u tempu. A stu mumentu di a mo vita, ùn mi puderia più primurà di quantu si sentenu e persone per mè o per u mo statutu. Vogliu esse un motivatore per chì e persone entrinu in cura, è per mè significa chì devu esse apertu è onestu.

Jennifer Vaughan

Età

48

Campà cun HIV

Jennifer vive cun HIV da cinque anni. Hè stata diagnosticata in u 2016, ma hà scupertu più tardi chì l'avia cuntratta in u 2013.

Prunomi di Genere

Ella / ella / ella

À l'iniziu di a cunversazione cù i so amati nantu à a vita cun HIV:

Postu chì parechji membri di a famiglia sapianu chì eru statu malatu dapoi settimane, aspettavanu tutti di sente ciò chì era, una volta aghju avutu una risposta. Eramu preoccupati per u cancheru, u lupus, a meningite è l'artrite reumatoide.

Quandu i risultati sò tornati pusitivi per HIV, ancu se eru in shock cumpletu, ùn aghju mai pensatu duie volte à dì à tutti ciò chì era. Ci era qualchì sollievu per avè una risposta è avanzà cù u trattamentu, paragunatu à ùn avè idea di ciò chì causava i mo sintomi.

Onestamente, e parolle sò surtite prima ch'e mi sia messu indietro è mi ne pensi. Fighjendu in daretu, sò felice chì ùn l'aghju tenutu secretu. Mi averia manghjatu 24/7.

Cumu hè a conversazione annantu à l'HIV oghje?

Sò assai cunfortu aduprendu a parolla HIV quandu u portu in giru à a mo famiglia. Ùn la dicu micca in toni zitti, ancu in publicu.

Vogliu chì a ghjente mi senti è ascolta, ma aghju ancu attenzione à ùn imbarazzà nemmenu i membri di a mo famiglia. Più spessu questu serianu i mo figlioli. Rispettu u so anonimatu cù a mo cundizione. Sò chì ùn si vergugnanu micca di mè, ma u stigma ùn deve mai esse u so pesu.

L'HIV hè oramai cresciutu più in termini di u mo travagliu di difesa ch'è di campà cun mè stessu. Di tantu in tantu videraghju i mo ex-in-lege è diceranu: "Sembri veramente bellu", cun accentu nantu à "bonu". È possu dì subitu ch'elli ùn capiscenu ancu ciò chì hè.

In queste circustanze, aghju probabilmente alluntanatu da correggerli per paura di renderli scomodi. Tipicamente mi sentu abbastanza soddisfattu chì vedenu continuamente chì sò bè. Pensu chì tene qualchì pesu in sè stessu.

Chì hè cambiatu?

Sò chì alcuni membri di a mo famiglia anziana ùn mi dumandanu micca. Ùn sò mai sicuru se questu hè perchè si sentenu scomodi à parlà di HIV o se hè perchè ùn ne pensanu micca veramente quandu mi vedenu. Mi piacerebbe pensà chì a mo capacità di parlà publicamente à riguardu accolterà tutte e dumande ch'elli ponu avè, allora mi dumandu qualchì volta s'elli ùn ne pensanu più tantu. Va bè ancu.

Sò abbastanza sicuru chì i mo figlioli, u mo amicu, è riferiscu l'HIV ogni ghjornu per via di u mo travagliu di difesa - torna, micca perchè hè in mè. Ne parlemu cum'è parlemu di ciò chì vulemu uttene in u magazinu.

Hè solu una parte di a nostra vita avà. L'emu nurmalizatu cusì tantu chì a parolla paura ùn hè più in l'equazione.

Daniel G. Garza

Età

47

Campà cun HIV

Daniel hà campatu cù HIV da 18 anni.

Prunomi di Genere

Ellu / ellu / u so

À l'iniziu di a cunversazione cù i so amati nantu à a vita cun HIV:

In settembre 2000, sò statu ricusatu per parechji sintomi: bronchite, infezioni di u stomacu è TB, trà altri prublemi. A mo famiglia era in l'uspidale cun mè quandu u duttore hè andatu in stanza per dà mi u diagnosticu di HIV.

E mo cellule T à l'epica eranu 108, allora u mo diagnosticu era AIDS. A mo famiglia ùn ne sapia tantu, è per quessa, mancu eiu.

Anu pensatu chì avia da more. Ùn pensava micca d’esse prontu. E mo grande preoccupazioni eranu, i mo capelli cresceranu torna è seraghju in gradu di marchjà? I mo capelli eranu cascati. Sò veramente vanu nantu à i mo capelli.

Cù u tempu aghju amparatu di più nantu à HIV è AIDS, è aghju pussutu insegnà à a mo famiglia. Eccu oghje.

Cumu hè a conversazione annantu à l'HIV oghje?

Circa 6 mesi dopu a mo diagnosi aghju cuminciatu à fà u volontariu in una agenzia lucale. Andaraghju à riempie pacchetti di preservativi. Avemu ricevutu una dumanda da u cullegiu di a cumunità per esse parte di a so fiera di a salute. Avemu da stallà un tavulinu è distribuisce preservativi è informazioni.

L'agenzia hè in South Texas, una piccula cità chjamata McAllen. E conversazioni nantu à u sessu, a sessualità, è in particulare l'HIV sò tabù. Nisunu di u persunale era dispunibule per assiste, ma vulemu avè una presenza. U direttore hà dumandatu se eru interessatu à assiste. Questa seria a mo prima volta parlendu in publicu di HIV.

Sò andatu, aghju parlatu di sessu sicuru, prevenzione è test. Ùn era micca cusì faciule cum'è l'aspettava, ma in u corsu di a ghjurnata, era diventatu menu stressante di parlà. Aghju pussutu sparte a mo storia è chì hà iniziatu u mo prucessu di guarigione.

Oghje andu à i licei, i culleghji è l'università, in Orange County, California. Parlendu à i studienti, a storia hè cresciuta cù l'anni. Include cancer, stomas, depressione, è altre sfide. Di novu, eccu simu oghje.

Chì hè cambiatu?

A mo famiglia ùn hè più primurosa di u VIH. Sapenu chì sò cumu gestì lu. Aghju avutu un amicu per l'ultimi 7 anni, è hà assai sapè nantu à u tema.

U cancheru hè ghjuntu in maghju 2015, è a mo colostomia in aprile 2016. Dopu à parechji anni di esse in antidipressanti, sò svezzatu da elli.

Sò diventatu un avvucatu naziunale è portavoce di HIV è AIDS chì dirigenu l'educazione è a prevenzione per i ghjovani. Aghju fattu parte di parechji cumitati, cunsiglii è cunsiglii. Sò più cunfidente in me stessu chè quandu sò stata diagnosticata per a prima volta.

Aghju persu i mo capelli duie volte, durante u VIH è u cancheru. Sò un attore SAG, Maestru Reiki, è stand-up comic. È, torna, eccu simu oghje.

Davina Conner

Età

48

Campà cun HIV

Davina vive cun HIV da 21 anni.

Prunomi di Genere

Ella / ella / ella

À l'iniziu di a cunversazione cù i so amati nantu à a vita cun HIV:

Ùn aghju micca esitatu à tuttu per dì à i mo cari. Aviu a paura è avia bisognu di fà sapè à qualchissia, allora aghju guidatu à a casa di una di e mo surelle. L'aghju chjamata in a so stanza è l'aghju detta. Tramindui avemu chjamatu a mo mamma è e mo duie altre surelle per dilli.

E mo zie, zii, è tutti i mo cugini cunnoscenu u mo statutu. Ùn aghju mai avutu a sensazione chì qualcunu si sintissi scomudu cun mè dopu avè saputu.

Cumu hè a conversazione annantu à l'HIV oghje?

Parlu di HIV ogni ghjornu quandu possu. Sò avucatu dapoi quattru anni avà, è sentu chì ci vole à parlà ne. Ne parlu ogni ghjornu nantu à e social media. Usu u mo podcast per parlà ne. Parlu ancu cù e persone in a cumunità di HIV.

Hè impurtante di fà sapè à l'altri chì l'HIV esiste sempre. Sì parechji di noi dicenu chì simu difensori allora hè u nostru duvere di fà sapè à e persone chì devenu aduprà a prutezzione, esse testati, è guardà à tutti cum'è s'elli fussinu diagnusticati finu à sapè altrimente.

Chì hè cambiatu?

E cose sò cambiate assai cù u tempu. Prima di tuttu, a medicazione - terapia antiretrovirale - hà fattu una longa strada da 21 anni fà. Ùn devu più piglià 12 à 14 pillule. Avà, ne pigliu unu. È ùn mi sentu più malatu da a medicazione.

E donne ponu avà avè figlioli chì ùn sò micca nati cun HIV. U muvimentu UequalsU, o U = U, hè un cambiamentu di ghjocu. Hè aiutatu à tante persone chì sò diagnosticate à sapè chì ùn sò micca infettive, ciò chì li hà liberati mentalmente.

Sò diventatu cusì vocale nantu à a vita cun HIV. È sò chì fendu questu, hà aiutatu l'altri à sapè ch'elli ponu campà cun HIV.

Guy Anthony hè un rispittatu bè Militante per HIV / AIDS, capimachja di a cumunità, è autore. Diagnosticatu da HIV da adolescente, Guy hà dedicatu a so vita adulta à a ricerca di neutralizà a stigmatisazione lucale è glubale liata à HIV / AIDS. Hà publicatu Pos (+) tively Beautiful: Affirmations, Advocacy & Advice in the World AIDS Day in 2012. Sta raccolta di narrazioni ispiratrici, imaginerie grezze, è anecdote affirmative hà guadagnatu à Guy assai acclamazioni, cumpresu esse chjamatu unu di i primi 100 capi di prevenzione di HIV sottu 30 da POZ Magazine, unu di i primi 100 LGBTQ Neri / SGL Emergenti Capi à Guardà da a Coalition Naziunale di Ghjustizia Nera, è unu di u LOUD 100 di DBQ Magazine chì accade di esse l'unica lista LGBTQ di 100 persone influenti di culore. Più pocu fà, Guy hè statu chjamatu unu di i Top 35 Millennial Influencers da Next Big Thing Inc. è cum'è unu di i sei "Cumpagnie Nere chì duvete sapè" da Ebony Magazine.

Selezziunà Amministrazione

¿Qué causa tener dos períodos en un mes?

¿Qué causa tener dos períodos en un mes?

Hè nurmale chì una donna adulta tenga un ciclu men truale chì o cila di 24 à 38 ghjorni, è per e adole centi ia normale chì tenganu un ciclu chì dura 38 ghjorni o pi...
Prupanofobia

Prupanofobia

A trypanofobia hè una paura e trema di e prucedure mediche chì implicanu iniezioni o aghi ipodermichi.I zitelli anu in particulare paura di l’aghi perchè ùn ò micca aduprati p...