Duverebbe esse una tassa nantu à l'alimenti malsani?
Cuntenutu
U cuncettu di "imposta grassa" ùn hè micca una idea nova. In fatti, un numeru crescente di paesi anu introduttu tasse nantu à l'alimenti è e bevande malsani. Ma queste tasse funzionanu effettivamente per uttene a ghjente à piglià decisioni più sane-è sò ghjuste? Queste sò e dumande chì parechji si ponenu dopu un recente rapportu da u British Medical Journal U situ web hà trovu chì e tasse nantu à l'alimenti è e bevande malsane avianu da esse almenu 20 per centu per avè un effettu significativu nantu à e cundizioni relative à a dieta cum'è l'obesità è e malatie cardiache.
Ci hè un prufunente è un svantaghju per a cosiddetta tassa di grassu, dice Pat Baird, dietista registratu in Greenwich, Conn.
"Alcune persone credenu chì u costu aghjuntu dissuaderà i cunsumatori di rinuncià à l'alimenti ricchi in grassu, zuccheru è sodiu", dice. "A mo opinione prufessiunale è persunale hè chì, à longu andà, avarà pocu o nisun effettu. U prublema cun elli hè l'assunzione chì questi tassi risolveranu l'obesità, a malatia di u cori, a diabetes, è altri prublemi di salute. Penalizanu tutti - ancu s'elli sò sani è di pesu normale ".
A cuntrariu di i sigaretti, chì sò stati ligati à almenu sette tipi di cancru, a nutrizione hè un pocu più cumplicata, dice.
"U prublema cù l'alimentu hè a quantità chì a ghjente cunsuma accumpagnata da a mancanza di attività fisica chì hè dannosa", dice Baird. "Calurii eccessivi sò guardati cum'è grassu. Questa hè a causa di l'obesità. Questu hè u fattore di risicu chì cuntribuisce à a malatia crònica ".
Sicondu u studiu, circa 37 per centu à 72 per centu di a pupulazione di i Stati Uniti sustene una tassa nantu à e bevande zuccherate, in particulare quandu i benefici per a salute di l'impositu sò enfatizati. Studii di mudellu predicenu un 20 per centu di l'impositu nantu à e bevande zuccherate riducerà i livelli di l'obesità da 3,5 per centu in i Stati Uniti L'industria alimentaria crede chì questi tipi di tasse seranu inefficaci, inghjusti è dannu l'industria, purtendu à i posti di travagliu persi.
S'ellu hè implementatu, Baird ùn crede micca chì un impositu incuraghjeria veramente a ghjente à manghjà più sanu perchè l'inchiesta dopu à l'inchiesta cunfirma chì u gustu è a preferenza persunale hè u fattore N ° 1 per e scelte alimentari. Invece, ella urge chì l'educazione è a motivazione - micca a punizione - hè a chjave per fà megliu scelte alimentari.
"Dimunizà l'alimentu, penalizà e persone per e scelte alimentarie ùn funziona micca", dice ella. "Ciò chì a scienza mostra hè chì tutti l'alimenti ponu esse parti di una dieta sana; è menu calori cù l'attività fisica aumentata riduce u pesu. Furnisce una megliu educazione accademica è nutrizionale sò manere documentati per aiutà à e persone à ottene un modu di vita più produtivu è più sanu ".
Chì pensate à l'impositu grassu? Site in favore di questu o vi oppunite? Facci sapè in i cumenti sottu!