Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 7 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Ghjugnu 2024
Anonim
Tomorrow’s Land - [FULL DOCUMENTARY]
Video: Tomorrow’s Land - [FULL DOCUMENTARY]

Cuntenutu

Per i genitori in attesa, i nove mesi passati à aspettà chì un criaturu ghjunghjessi sò ricchi di pianificazione. Ch'ella sia di pinghje u viveru, di vagliatura in carine onesies, o ancu di imballà un saccu d'uspidale, per a maiò parte, hè un tempu abbastanza eccitante, pienu di gioia.

Benintesa, portà un zitellu in u mondu pò ancu esse una sperienza particularmente stressante, vale à dì quandu si tratta di a salute di u zitellu. E mentre chì parechje malatie ponu esse spotted via ultrasound o indirizzate pocu dopu à a nascita, altri prublemi seri ùn mostranu micca sintomi o signali d'avvertimentu - o sò virtualmente scunnisciuti da u publicu generale (è raramenti discututi da i medichi).

Un esempiu primu hè u citomegalovirus (CMV), un virus chì si verifica in una di ogni 200 nascite chì pò traduce in una mansa di difetti di nascita dannosi. (Assuciatu: Malatie di u Neunatu Ogni Persona Incinta Necessite in u so Radar)


"CMV hà un prublema impurtante di sensibilizazione", spiega Kristen Hutchinson Spytek, presidente è cofundatore di a Fundazione Naziunale CMV. Ella nota chì solu circa 9 per centu di e donne (iè, ghjustu nove) anu ancu intesu parlà di CMV, è ancu, "hè a causa infettiva più cumuna di difetti di nascita in i Stati Uniti". (Chì include disordini genetichi cum'è a sindrome di Down è a fibrosi cistica, oltre à virus cum'è Zika, listeriosi è toxoplasmosi, aghjusta.)

CMV hè un virus di l'herpes chì, mentre pò affettà e persone di tutte l'età, hè tipicamente innocu è senza sintomi per adulti è zitelli chì ùn sò micca immunocompromessi, dice Spytek. "Un pocu più di a mità di tutti l'adulti sò stati infettati da CMV prima di l'età di 40 anni", dice. "Una volta chì CMV hè in u corpu di una persona, pò stà quì per a vita". (Relativu: Esattamente cumu i vostri livelli di l'hormone cambianu durante a gravidanza)

Ma quì hè quì chì diventa problematicu: Se una persona incinta chì porta un zitellu hè infettatu da CMV, ancu s'ellu ùn a cunnosci micca, ponu potenzialmente trasmette u virus à u so figliolu nascitu.


È u passaghju CMV à un zitellu nascitu pò fà un seriu cavu in u so sviluppu. Sicondu a Fundazione Naziunale CMV, di tutti i zitelli nati cù una infezzjoni congenita CMV, 1 in 5 sviluppa disabilità cum'è perdita di vista, perdita di uditu, è altri prublemi medichi. Spettanu spessu cun queste malattie per tutta a so vita, chì ùn ci hè attualmente nè vaccina nè trattamentu standard per CMV (ancora).

"Queste diagnosi sò devastanti per e famiglie, affettendu più di 6 000 zitelli [in i Stati Uniti] per annu", dice Spytek.

Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à CMV, cumpresu cumu si trasmette è ciò chì pudete fà per mantene sè stessu (è potenzialmente un novu zitellu) sicuru.

Perchè CMV hè una di e malatie devastanti u menu discusse

Mentre a Fundazione Naziunale CMV è altre urganizazioni travaglianu ore straordinarie per educà u publicu nantu à a natura onnipresente (è periculosa) di CMV, u modu in cui si trasmette u virus pò fà di questu un sughjettu tabù per i duttori da discute cun genitori chì aspettanu o persone in età fertile , dice Pablo J. Sanchez, MD, specialista in malatie infizziosi pediatriche è investigatore principalu in u Centru di Ricerca Perinatale à l'Istitutu di Ricerca.


"A CMV hè trasmessa per tutti i fluidi corporei, cum'è u latte maternu, l'urina è a saliva, ma hè più impurtante per via di a saliva", spiega u duttore Sanchez. In realtà, CMV era originariamente chjamatu u virus di a glàndula salivaria, è hè più cumuni in i zitelli da 1 à 5 anni - è soprattuttu in strutture di cura di ghjornu. (Assuciatu: A Tariffa di Morti Relative à a Gravidanza In i Stati Uniti hè Scandalosamente Alta)

Chì significa questu: Se site una persona incinta è avete un altru figliolu, o avete a cura di zitelli, site in particulare u risicu di passallu à u vostru zitellu.

"Cum'è a sapemu, i zitelli ghjovani tendenu à mette guasi tuttu in bocca", dice u duttore Sanchez. "Allora, se una [persona incinta] si prende cura di un zitellu infettatu da u virus, sparte tazzi è cucchiai o cambia pannolini, [elli] puderanu esse potenzialmente infettati".

Hè impurtante di nutà chì stu trasferimentu ùn causaria micca esattamente danni à l'adultu (a menu chì ùn sianu immunocompromessi). Di novu, u periculu risiede in u passaghju à u neonatu.

Benintesa, cum'è quellu chì hà curatu un zitellu chjucu a sà, ci hè un assai di sput è snot implicati. È mentre u lavatu continuu di e mani è di i piatti ùn hè micca sempre a strategia di prevenzione a più còmuda per i guardiani sollecitati, secondu Spytek, i benefici superanu assai i disagi - qualcosa chì a cumunità medica ùn hè micca sempre rapida à palisà.

"I pratichi medichi anu una cunniscenza assai limitata nantu à CMV, è spessu minimizanu i so risichi. Ùn ci hè micca un standard di cura trà l'associazioni mediche per u cunsigliu di e persone incinte", spiega, nutendu chì l'American College of Obstetricians and Gynecologists suggerisce chì u cunsigliu è Suggerenu strategie di intervenzione per e persone incinte cù i zitelli in casa hè "impratica o carica". Una indagine hà truvatu chì menu di u 50 per centu di l'ob-gyns dicenu à e persone incinte cumu per evità CMV.

"[E so] ghjustificazioni ghjustu ùn si tenenu micca", ripete Spytek. "È a verità hè, ci hè una culpabilità incredibile, paura è tristezza assuciata à ogni risultatu cunnessu à CMV o diagnosi resultante per i genitori - questu a realità hè ciò chì hè pesante ".

In più, cum'è u Dr.Sanchez rimarca, CMV ùn hè micca ligatu à alcunu cumpurtamentu particularmente risicatu o fattori di risicu specificu - hè solu qualcosa chì l'omi portanu. "Hè ciò chì e mamme mi dicenu sempre - chì tutti li dicenu di stà luntanu da i misgi [chì ponu purtà malatie periculose per i genitori chì aspettanu], micca da i so figlioli", nota.

Un altru cuntrastu maiò cù CMV, secondu u duttore Sanchez? Ùn ci hè trattamentu o curazione. "Avemu bisognu di un vaccinu", dice. "Hè stata a priorità unu per sviluppà una. Ci hè statu un travagliu in corsu, ma ùn simu ancu quì."

Chì ci hè u CMV in un zitellu infettatu in u ventre?

CMV pò manifestassi in modi diversi (è per alcuni, ùn ci sò sintomi à tutti). Ma per quelli zitelli chì mostranu sintomi, sò serii, dice Dr Sanchez.

"Di quelli [zitelli] chì mostranu segni d'infezzione, alcuni ponu esse severi", spiega. "Hè perchè quandu u virus attraversa a placenta è infecta u fetu prestu in a gestazione, pò passà à u sistema nervosu centrale è permette avà à e cellule cerebrali di migrà versu i lochi normali. Què si traduce in prublemi neurologichi perchè u cervellu ùn hè micca furmatu bè. "

Sicondu a Fundazione Naziunale CMV, se avete CMV durante a gravidanza, ci hè una probabilità di 33 per centu chì a trasmette à u vostru zitellu. È di quelli zitelli chì sò infettati, u 90 per centu di i zitelli nati cù CMV ùn mostranu sintomi à a nascita, mentre u restu 10 per centu mostranu una sorta d'anormalità fisiche. (Allora se site incinta, torna, hè impurtante di limità a vostra esposizione à i zitelli chjuchi chì puderebbenu esse purtatori di u virus.) (Assuciatu: Cunsiglii di sonnu di gravidanza per aiutavvi infine à ottene un riposu di notte solida)

Al di là di i disordini cerebrali, u duttore Sanchez nota chì a perdita di l'audizione hè un sintomu particularmente cumunu assuciatu à CMV, chì spessu apparisce più tardi in a zitiddina. "Cù i mo pazienti adulescenti, se a perdita di udizione ùn hè micca spiegata, di solitu sò [eranu infettati] cù CMV mentre in u ventre".

È mentre ùn ci hè micca vaccinazione o trattamentu tutale per CMV, e screening sò dispunibili per i neonati, è a Fundazione Naziunale CMV attualmente travaglia nantu à raccomandazioni. "Credemu chì u screening universale di u neonatu hè un primu passu impurtante in a sensibilizazione è in u cambiamentu di comportamentu, sperendu mitigà u risicu di risultati gravi à causa di CMV congenita", spiega Spytek.

U duttore Sanchez nota chì a finestra di screening hè corta, per quessa, hè impurtante di prioritizà a prova immediatamente dopu a nascita. "Avemu trè settimane induve pudemu diagnosticà CMV congenitale è vede s'ellu ponu esse identificati risichi à longu andà".

Se CMV hè diagnosticatu in quellu periodu di trè settimane, Spytek dice chì certi medicazione antivirali ponu spessu riduce a gravità di a perdita di udizione o migliurà i risultati di u sviluppu. "Tuttavia, i danni causati prima da CMV congenita ùn ponu micca esse invertiti", spiega. (Assuciatu: I Nutrienti 4 chì ponu migliorà a salute sessuale di e donne)

Mentre chì ci sò screenings per adulti, u duttore Sanchez ùn li ricumande micca à i so pazienti. "Parechje persone in a [cumunità CMV] sentenu fermamente chì [e persone incinte] devenu esse testate, ma micca eiu. Ch'elli sianu CMV-pusitivi o micca, anu bisognu di piglià precauzioni".

Cume Prevenisce CMV Se Sì Incinta

Mentre ùn ci hè micca trattamentu attuale o vaccinu per CMV, ci sò una manciata di misure preventive chì e persone chì sò incinte ponu piglià per prevene u cuntrattu è u trasferimentu di a malattia à un fatu.

Eccu i cunsiglii principali di Spytek da a Fundazione Naziunale CMV:

  1. Ùn sparte micca cibu, utensili, bevande, cannucce, o spazzolini. Questu vale per chiunque, ma soprattuttu cù zitelli trà unu è cinque anni.
  2. Ùn mette mai un ciucciu da un antru zitellu in bocca. Seriamente, ghjustu micca.
  3. Basgià un zitellu nantu à a guancia o a testa, invece di a so bocca. Bonus: a testa di i zitelli odora ah-maculante. Hè una verità scientifica. È sentite liberu di dà tutti l'abbracci !
  4. Lavate e mani cù sapone è acqua per 15 à 20 secondi dopu avè cambiatu i pannolini, manghjatu un zitellu, manipulatu i ghjoculi, è asciugatu a bava, u nasu o e lacrime di un zitellu.

Rivista per

Publicità

A Scelta Di L’Editore

E Persone Sfruttanu Per Sempre 21 per l'Allegatu Inclusi Bar Atkins In Ordini Plus-Size

E Persone Sfruttanu Per Sempre 21 per l'Allegatu Inclusi Bar Atkins In Ordini Plus-Size

Forever 21 hè cunni ciutu per i o ve titi à a moda è à bon pattu. Ma ta ettimana, a marca riceve calore eriu nant'à e rete uciale.Diver i utilizatori di Twitter dicenu ch&...
I benefizii di esse un porcu d'India

I benefizii di esse un porcu d'India

Participà à un pruce u pò furni ce i più novi trattamenti è droghe per tuttu, da allergie à u cancheru; in certi ca i, ite ancu pagatu. "Que ti tudii raccolgenu dati...