Duvete Contà Calorie per Perde Peso?
Cuntenutu
Hè difficiule di ùn esse almenu cusciente in calurie in questi ghjorni, cù una mansa di app di traccia di calorie da scaricà, è ancu una abbundanza di informazioni nutrizionali nantu à e etichette di l'alimentu è in tuttu l'internet.
Ma quantu avemu bisognu di guardà quelli numeri se vulemu calà uni pochi di libbra? Hè cuntà ogni caloria una perda obsessiva di tempu è energia, o l'unicu calibre veru per assicurà chì i nostri bisogni nutrizionale sò soddisfatti mentre stà in traccia di scuntrà i nostri scopi di perdita di pisu? Avemu dumandatu à un coppiu di dietitisti registrati di dibattesi nantu à i prò è u contru, cusì pudete decide chì approcciu funziona megliu u vostru vita.
Duvu Contà Calorie? Iè!
Lauren Popeck, RD, Orlando Health
"U cunti di calori furnisce struttura, è chì u seguimentu persunale hè ciò chì certi pirsuni anu bisognu à scuntrà i so scopi in relazione à a salute. E persone ancu di solitu sperienze successu subitu quandu cumincianu à seguità calori, chì hè un modu grandile per aiutà à diventà più cuscenti di l'abitudini è incuragisce. cambiamentu di cumpurtamentu.
Mentre chì e calori ùn sò micca a stampa sana quandu si tratta di nutrimentu è perdita di pisu, per alcuni, cuntà calorie hè più faciule ch'è veramente capisce l'effetti cumplessi chì l'alimentu hà nantu à i nostri corpi. Hè ancu utile soprattuttu se colpite un plateau in perdita di pesu; pò aiutà à precisà sì manghjate troppu o micca abbastanza. Puderete mai esse surpresu di quante calorie cunsumate ancu quandu site una dieta sana.
Parechje persone sò ancu cundotte à manghjà per ragioni diverse da a fame, cum'è u stress, a rabbia, u cunfortu, l'annoiu, o a tristezza - è ùn si rendenu mancu contu chì u facenu.Se questu hè u casu, u seguimentu pò aiutà à ritruvà in u cuntrollu di l'alimentazione emotiva è cercà suluzioni per cambià u cumpurtamentu. (Vede Cosa 200 Calorie Sembranu Veramente.)
Avè un obiettivu cutidianu di calorie pò ancu aiutà à identificà articuli à alta caluria è à pocu nutrienti, cusì li pudete scambià per opzioni più calorie è più sane. Per esempiu, invece di un latte aromatizatu fattu cù latte integrale à 250 calorie, cambiate à caffè neru cù duie cucchiai di latte senza grassu à solu 10 calorie. Scambià una tazza di ghjacciu di cicculata à 285 calorie cù una tazza è mezu di fragole à 70 calorie ".
Seguitate ste linee guida per contà currettamente:
1. Stabilite obiettivi realisti. Quandu si tratta di calorie, perdita di pesu, cambiamenti di comportamentu è fitness, ùn avete micca bisognu di ghjunghje à u vostru scopu in un grande saltu, ma voi fà bisognu di sustene u cambiamentu.
2.Sceglite un metudu di seguimentu chì hè faciule. Cunsiderate una app cum'è MyFitnessPal, o un situ web cum'è SuperTracker. Siate cuscenti di a dimensione di a porzione è leghjite l'etichette alimentari per identificà l'infurmazioni nutrienti, è ancu a dimensione di serve è calorie per porzione.
3. Ùn vi fidate micca troppu. Arricurdatevi chì cuntà e calurie hè infine una parte di un pianu più grande per mantene l'impulsione è incuraghjisce u successu à longu andà.
4. Sceglite cibi sani. U tippu di alimentu chì manghjemu hà un impattu prufondu nantu à a nostra salute intestinale, a chimica di u cervellu è l'ormoni, chì aiutanu tutti à cuntrullà l'ingestione di alimenti chì dà una perdita di pesu. Mantene una dieta equilibrata, ricca di frutti, ligumi, cereali integrali, proteine magre è grassi sani.
Duvu Contà Calorie? Innò!
Lisa Moskovitz, RD, fundatore di New York Nutrition Group
"Quandu si tratta di cuntà e calorie, puderete perde u vostru tempu. Da una parte, hè certamente preziosu per capisce a gamma di calorie chì u vostru corpu hà bisognu per sustene a vita quotidiana è a spesa energetica, è dinò a quantità di calorie chì assai di l'alimenti chì manghjate cuntenenu.
Tuttavia, a verità hè, hè quasi impussibile di cuntà ogni caloria chì mette in bocca, soprattuttu perchè a maiò parte di l'etichetti alimentari ùn sò mancu capaci di furnisce infurmazioni precise à u 100 per centu. A parte da questu, l'attu solu di cuntà calorie pò esse esauriente, drenante, è ancu disturbà a vostra capacità innata di capisce i signori di fame è pienezza. Puderete ancu smette di cunfidassi cumpletamente di u vostru corpu, è appughjassi solu nant'à stu sistema caluricu per a gestione di u pesu. Questu hè un veru periculu per quelli chì anu certi tratti di personalità è / o prublemi di salute mentale, perchè pò dà un disordine alimentariu.
Se sceglite di seguità, hè megliu esercità u prucessu di cuntà calorie cun prudenza è assicuratevi chì ùn diventa micca ossessivu, nè hè a vostra unica fonte di capienza cumu funziona una nutrizione adatta. In ultimamente, però, pensu chì u megliu approcciu implica una alimentazione più intuitiva è equilibrata chì include l'ascoltu è a fiducia in u vostru corpu, chì incorpora un equilibru di carboidrati ricchi di fibre, proteine magre è grassi sani à a maiò parte di i pasti, è chì permette indulgenze occasionali. i 6 segni chì avete bisognu di cambià a vostra dieta.)
Seguitate ste linee guida:
1. Fate una lista di cuntrollu nutrizionale. Assicuratevi chì tutti i grandi gruppi alimentari anu un aspettu. (Quante porzioni di frutti avete avutu oghje? Qualcunu di i vostri pasti cuntene grassi sani cum'è avocado, oliu d'oliva o noce?) Tenite note nantu à quante porzioni di ogni gruppu alimentariu avete avutu - hè u megliu modu per assicurà chì uttene tuttu ciò chì avete bisognu evitendu cibi vacanti in calorie.
2. Manghjà ogni quattru o cinque ore. Manghjà troppu prestu dopu à un pastu significa probabilmente chì ùn manghjate micca per vera fame. D'altronde, aspittà troppu longu per manghjà generalmente porta à manghjà eccessivamente o à piglià decisioni alimentari malsane.
3. Ascolta u vostru corpu. Sì avete un pocu tremulu, stancu, o avete difficultà di cuncentrazione (è sì ben idratatu), significa chì hè u tempu di manghjà! Appena smette di focalizassi nantu à i cibi davanti à voi, o sentite quellu sintimu soddisfattu, ma micca troppu pienu, alluntanate u vostru cibu. Probabilmente avete finitu. Praticà quelle tecniche renderà più faciule manghjà intuitivamente è tene calorie sott'à verificà.
4. Pigliate e misure una volta à a settimana. Se a scala continua à arrampicassi è i vostri panni si sentenu un pocu più accatastati, hè pussibule chì avete manghjatu passatu i vostri bisogni biologichi. Aduprate questu cum'è un'indicazione chì duvete tagliate a taglia di porzioni. Pensate à d'induve puderebbenu vene questi alimenti in più, è pruvate à evità quelle trappule.
5. Capisce e porzioni. Trè once di carne sò circa a dimensione di un mazzulu di carte, una mezza tazza di granu hè à pocu pressu a taglia di a to palma, è una tazza di verdure hè equivalente à un pugnu di media taglia. Attentate à quelle misurazioni apprussimative per ùn manghjà troppu.