Duvete Smette di Fà Sit-Ups?
Cuntenutu
L'ufficiali di a Marina travaglianu duru per i so corpi di campu di battaglia funzionalmente adatti, ma ci hè un eserciziu ch'elli ponu mandà in mare: sit-ups.
A Marina mette i so marinari attraversu una prova di fitness duie volte à l'annu per determinà s'ellu sò capaci di cumpiendu tutte e so funzioni di cummattimentu (una parte abbastanza impurtante di u cuncertu). I sit-ups facianu parte di sta prova dapoi decennii. Ma avà, l'esperti chiedenu esercizii ab chì si riferiscenu più direttamente à u so travagliu di campu di battaglia, secondu a Navy Times editoriale.
Pensate à quessa: Hà qualcunu avete mai bisognu di schjattà cusì in a vita vera? (Daremu un solidu "no, signore!") Inserite: A plancia, un putenziale scambiu di sit-up, secondu u Navy Times. Perchè e tavule? Misuranu più accuratamente a forza di u core, sò più difficiuli di "ingannà", è ùn facenu micca u distrughju nantu à a vostra bassa schiena, chì i sit-ups sò stati criticati da tantu tempu.
Ch'ella sia o micca un membru fieru di a Marina, pudete ancu aghjustà u vostru allenamentu ab di conseguenza. A prossima volta chì site à pusà per sit-ups, pruvate invece questi esercizi basati in tavule:
Planche di basi di l'avantbracciu
Stenditi faccia à capu in terra, i pedi fletti. Pone l'avambracci in terra, e spalle sopra i polsi, è alzati. Mantene a vostra schiena abbastanza piatta per pudè mette una buttiglia d'acqua o una tovagliola nantu à ella senza ch'ella si rutti. Mantenendu u vostru core strettu, tene in sta posizione.
Plancia à Rulli
Stende nantu à u vostru stomacu cù i dui avambracci piegati davanti à u pettu, paralleli à u bordu superiore di u tappettu. Pulsà finu à a tavula di l'avambracciu mantenendu u core impegnatu è a testa allineata cù a spina. Sposta u pesu nantu à l'avambracciu sinistru è guidà u coddu drittu in alto è in daretu, aprendu à u tavulu laterale cù i pedi scavalcati. Ritorna rapidamente à a pusizione di partenza è ripetite à u latu oppostu per a seconda rip.
Money In Your Pocket Plank
Cuminciate in una pusizione tradiziunale di tavula cù i vostri avambracci in terra, e spalle allineate direttamente sopra i gomiti, mantenendu una linea diritta da e spalle à i diti. Da sta pusizione, lampate u to fiancu dirittu à u pianu. Ritorna à a pusizione iniziale è ripite à manca. Alternate avanti è avanti cum'è s'ellu si toccu ogni sacchetta à u pianu. Immaginate chì tracciate un arcu cù i vostri fianchi per assicurà chì ùn si elevanu micca sopra l'altura di e spalle.
Tavola à una sola gamba Flex and Extend
Entra in una pusizione di tavola piena. Alzate a perna manca da u pianu. Cuntratta i vostri abs, intornu à a schiena, è tira u ghjinochju manca in u nasu. Mantenendu u core, i bracci, è e gambe estremamente forti, raddrizza a gamba sinistra daretu à voi mentre stende a spina è calate i fianchi versu u pavimentu (senza lascià fianchi o gambe toccà a terra). Tirate pianu pianu u vostru ghjinochju manca torna. Ripetite 4 volte, ripusatevi, è poi cambiate di latu.