Cumu sò ghjuntu à i termini cù "Perde" a mo surella à a so anima gemella
Cuntenutu
Era sette anni fà, ma mi ricordu sempre cum'è eri : era troppu fastidiosu per sentu paura mentre flottava nantu à u mo spinu, aspittendu per esse salvatu. Minuti nanzu, u nostru kayak di duie persone era giratu in u fiume Dart appena fora di Queenstown, in Nuova Zelanda, è a mo surella, Maria, urla per mè da u liturale. Quandu a nostra ghjovana guida hà sbulicatu e cumpetenze di lanciu di corda, un bravu babbu giapponese, chì gode di a stessa gita in kayak cù a so moglia è duie zitelle, si mette in l'acqua finu à a cintura è mi avvicina mentre navighi. Piglia un colpu di u mo gilet di salvataggio è mi travaglia travagliadamente nantu à a costa di ciottulu. Frazzled è ghiacciatu finu à l'ossu, ùn mi calmu micca finu à chì Maria venga à corre à abbraccià mi.
"Va bè, a mo surella," bisbiglia tranquillamente una e una volta. "Va bè. Ti tengu caru, ti tengu caru". Benchì ella sia solu 17 mesi più vechja chè mè, hè a mo grande sis, u mo sistema di supportu, è tutta a famiglia chì aghju in stu viaghju di duie settimane à mezu à u globu da a nostra casa di New York. Adding to my neediness hè chì simu solu dui ghjorni fora di u nostru primu Natale luntanu da i nostri genitori. U mumentu per e vacanze ùn hè micca ideale, ma quandu aghju marcatu un incaricu di viaghju in Nova Zilanda in dicembre, aghju saltatu annantu à questu è aghju spartutu i costi di a mo surella per ch'ella possi unì mi. (Assuciatu: Perchè duvete aghjunghje un Viaghju Mamma-Figlia à a Vostra Lista di Bucket di Viaghju)
U so abbracciu caldu mi porta pianu pianu à a realità, ferma u mo corpu da tremulà, è tranquillisce i mo penseri di corsa. U megliu di tutti, mi face sente più vicinu à ella di quantu avessi in mesi.
A nostra sorella... è Dave
Ùn mi frappate micca, Maria è eiu simu super vicini, letteralmente. Aghju cambiatu dui piani sopra à ella in u nostru palazzu di appartamenti in Brooklyn guasi dui anni fà, dopu à u nostru primu viaghju di surella in Argentina. E nostre duie settimane inseme in America di u Sud ci anu furzatu à mette da cantu a nostra vita occupata, ossessionata da a carriera è à fà 24/7 l'una per l'altru, ciò chì ci hà aiutatu à ricunnessu in un modu chì ùn aviamu micca da quandu simu partuti da a casa di i nostri genitori dopu à u liceu, guasgi una dicina prima. U successu di stu viaghju ci hà purtatu à avè più avventure inseme, cumprese una gita in Hawaii è, benintesa, in Nuova Zelanda.Avè a so attenzione indivisa è u so amore incundiziunale nantu à a riva fredda di quellu dopu meziornu hè esattamente ciò chì mi serve da stu viaghju, soprattuttu postu chì aviu avutu a sensazione d'avè calatu di pocu una tacca nantu à a lista di priorità di Maria. (Relativu: Una donna sparte cumu u ghjornu di a mamma hè cambiatu per ella da a perdita di a so mamma)
Aghju sempre saputu chì sparte a mo persona preferita nantu à stu pianeta - è l'unicu fratellu chì aghju - cù u so cumpagnu era difficiule. Ciò chì hà peghju hè chì u so novu fidanzatu, Dave, era un amante tutale da u primu ghjornu, ùn vulia nunda di più chè aduttà ancu mè cum'è surella. Grrreat. A so gentilezza è l'accettazione tutale di mè è di i mo modi esigenti ("Puderaghju per piacè avè u tempu di sorella sola senza tù? Aka, LEAVE. ") Hà resu difficiule à disgraziallu. Micca chì vogliu. Hè impurtante d'esse felice per a mo surella, chì hà finalmente trovu" l'omu per ella ", cum'è ella dice, ma quantunque, ùn l'aghju mai imaginata chì a so scuperta "quellu" significaria chì ùn saria più ella numeru unu. (Assuciatu: L'unicu fattore chì hè u più rispunsevule di a vostra felicità)
Sò chì sona cum'è chì sò ghjilosu, è hè forse veru postu chì ùn aghju micca a mo propria aragosta. Ma ciò chì mi stupisce u più hè chì mi sentu cusì pusessivu di a mo Maria, più chè mai. Ciò chì hè diversu avà hè chì simu più anziani è appughjati assai l'uni nantu à l'altri, soprattuttu chì i nostri genitori invechjanu è averanu eventualmente bisognu di più di u nostru sforzu di cullaburazione per piglià cura di elli. Al di là di quessa, Maria hè quella abbraccia sempre presente chì sprime e mo pene per i cambiamenti di travagliu, e rumpiture, e lotte cù l'amichi, è ancu di più. Quantu mi abbracciu à l'altri, cumpresi stranieri (possu esse ancu accugliente!), Nunda si sente prutettore, amante, accettante è ghjustu cum'è a so presa.
È avà tene Dave. Cum'è tuttu u tempu.
Truvà l'Accettazione
È ùn ci hè alcuna fine imminente in vista, ma piuttostu una cunferma ulteriore chì Dave ùn va in ogni locu, ciò chì cambia tuttu trà surelle. Di colpu, Dave serà -è hè statu dapoi ch'elli anu scontru quellu fatidicu ghjornu di u travagliu- serà a so prima priorità. (Relativu: A scienza dice chì l'amicizia sò chjave per a salute è a felicità durabili)
"Questu hè un prublema felice, ma hè una transizione dura chì nimu ùn parla", cunsiglia u mo sàviu, cuginu maiò, Richard, chì hà passatu qualcosa di simile cù u so fratellu maiò, Michael. Vede chì Michael si maritassi, si trasferì in una casa in u New Jersey è chì avianu trè belli figlioli era altrettantu sfida per Richard, è micca perchè hè solu cum'è mè. Hè stata a "transizione", cum'ellu a chjama, di perde u vostru membru di famiglia immediata (è u megliu amicu) per a so nova famiglia immediata. U coniuge assume u rolu di u fratellu in parechje manere, essendu u custode secretu, u sounding board, inside-joker, u cunsiglieru di moda è finanziariu, cookie-splitter, go-to hugger, è ancu di più. È in più di questu, u cuniuge furnisce cose chì un fratellu ùn pò micca solu. Cusì ùn ci hè micca cuncorsu. Micca chì dicu chì hè una cumpetizione (ma hè tutalmente).
Sò egoista ? Forse. Ma questu hè un lussu chì mi possu permette cum'è una sola donna senza rispunsabilità à qualchissia altru ch'è moi. Amparate à sparte a so piglià u tempu, è ùn sò ancu quì. Sò più vicinu à lascià mi andà, ma temu chì ùn possu mai abituassi cumpletamente à esse un membru di a famiglia micca cusì immediata, ancu quandu aghju u mo cumpagnu è i mo figlioli. Ciò chì devu ricurdà à mè stessu hè chì u nostru ligame primariu di fratelli hè cusì prufondu è eterna, ùn aghju micca bisognu di interrugallu o sentu chì sò rimpiazzatu. E perchè simu tramindui in i nostri 30 anni è chì nimu di noi ùn hè statu attaccatu "ghjovanu", hè discutibile chì avemu avutu più tempu di a maiò parte per solidificà a nostra cunnessione è custruisce ricordi.
Avà, a nostra Nova Relazione (e)
A mo surella è Dave s'hè maritatu trè anni dopu à u nostru viaghju di a surella in Nova Zelanda è eventualmente si sò trasferiti in Washington, DC, induve Maria dirige una cumpagnia di teatru. Hà assai successu è hà custruitu una bona vita per ella quì. Mentre COVID-19 hà attualmente pausatu i nostri viaghji, Maria era venuta finu à New York per vede spettaculi per u travagliu è stà cun mè in u mo appartamentu di Brooklyn ogni mese. Aviamu pigliatu u caffè, chjamemu i nostri genitori, andavamu à spassighjà, guardà a TV ... era bellu. A mi manca tremendamente (a volte, tantu male), ma avà pruvatu à fucalizza nantu à e mo priurità, cumpresu traslassi in California cù u mo cumpagnu una volta chì simu di l'altra parte di sta pandemia.
Mentre mi preparu per sta mossa di cross-country, a mo amica zitellina, Tatiana, mi hà ricurdatu durante a cena un ghjornu di sta prufonda emozione chì aghju avutu anni fà cun Maria. Mi dice ch'ella hè felice d'avè scontru st'omu maravigliosu è ch'ella sia cusì favurevule à sta nova avventura eccitante, ma dinò si sente gelosa è triste.
"Ghjelosu?" Dumandu, surpresa da a so scelta di parolla chì hè stata felice cù u matrimoniu dapoi 14 anni. "Più cum'è tristi", ella enfatizeghja cù una cuscenza incredibile di sè stessu, ricunnosce chì e mo priorità anu cambiatu, è hè difficiule. "Sò cusì entusiasta per voi. Questu hè ciò chì avete vulutu dapoi un bellu pezzu. Ma, à u stessu tempu, mi sentu chì ti perdi. E cose ùn saranu mai listessi ".
Iè, serà diversu è prubabilmente bonu, ma mai esattamente u listessu. Respiro profondamente è annuiu mentre sparte una citazione cun ella chì aghju lettu di recente in u libru più vendutu di Lori Gottlieb, Forse duvete parlà cun qualcunu: "cù qualsiasi cambiamentu - ancu bonu, cambiamentu pusitivu - vene a perdita". Puderaghju raportà, surella.