Cunnosce i Rischi di Sifilide in Gravidanza
Cuntenutu
- Principali risichi per u zitellu
- Cume trattà a sifilide in gravidanza
- A sifilide pò esse guarita in gravidanza
A sifilide in gravidanza pò dannà u criaturu, perchè quandu a donna incinta ùn hè micca sottumessa à u trattamentu, ci hè un grande risicu chì u criaturu riceva a sifilide attraversu a placenta, chì pò sviluppà serii prublemi di salute cum'è sordità, cecità, prublemi neurologichi è ossi.
U trattamentu di a sifilide in gravidanza si face di solitu cù a penicillina è hè impurtante chì u cumpagnu sia sottupostu ancu à u trattamentu è chì a donna incinta ùn abbia un cuntattu intimu senza preservativu finu à a fine di u trattamentu.
Principali risichi per u zitellu
A sifilide in gravidanza hè severa soprattuttu se a sifilide hè in i so primi stadii, quandu hè più trasmissibile, ancu se a contaminazione pò accade in ogni stadiu di a gravidanza. U zitellu pò ancu esse infettatu durante a consegna normale se ci hè un dolore da a sifilide in a vagina.
In questu casu ci hè u risicu di:
- Nascita prematura, morte fetale, zitellu di pocu pesu di nascita,
- Macchie di a pelle, cambiamenti d'osse;
- Fissura vicinu à a bocca, sindrome nefroticu, edema,
- Seizures, meningitis;
- Deformazione di u nasu, di i denti, di a mascella, di u tettu di a bocca
- Sordità è difficultà di amparera.
U zitellu pò esse allattatu à menu chì a mamma hà una sifilide in i capezzoli.
A maiò parte di i zitelli infettati ùn anu nisun sintumu à a nascita è dunque tutti devenu esse sottumessi à l'esame VDRL à a nascita, 3 è 6 mesi dopu, cuminciendu u trattamentu appena a malatia hè scuperta.
Fortunatamente, a maiò parte di e donne incinte chì si sottuponenu trattamentu seguendu tutte e linee guida mediche ùn trasmettenu micca a malattia à u zitellu.
Cume trattà a sifilide in gravidanza
U trattamentu per a sifilide in gravidanza deve esse indicatu da l'ostetricu è di solitu hè fattu cù iniezioni di Penicillina in 1, 2 o 3 dosi, secondu a gravità è u tempu di contaminazione.
Hè assai impurtante chì a donna incinta sia sottumessa à u trattamentu finu à a fine per evità di trasmette a sifilide à u zitellu, ch'ella ùn abbia un cuntattu intimu finu à a fine di u trattamentu è chì u cumpagnu sia sottumessu ancu à u trattamentu per a sifilide per impedisce a progressione di a malatia è per evità a recontaminazione di e donne.
Hè ancu impurtante chì, à a nascita, u zitellu sia valutatu in modu chì, se hè necessariu, pò ancu esse trattatu cù Penicillina, u più prestu pussibule. Amparate più nantu à a sifilide in i zitelli quì.
A sifilide pò esse guarita in gravidanza
A sifilide in gravidanza hè curabile quandu u trattamentu hè fattu bè è hè cunfirmatu in l'esame VDRL chì a batteria di sifilide hè stata eliminata. In e donne incinte diagnosticate di sifilide, u test VDRL deve esse effettuatu mensilmente finu à a fine di a gravidanza per cunfirmà l'eliminazione di i batteri.
U test VDRL hè un test di sangue chì serve per identificà a malattia è deve esse fattu à l'iniziu di l'assistenza prenatale è ripetutu in u 2u trimestre, ancu se u risultatu hè negativu, chì a malattia pò esse in fase latente è hè impurtante chì u trattamentu si faci di listessa manera.
Amparate più nantu à a malatia in u video seguente: