Sintomi di sifilide terziaria, diagnosi è cume si tratta

Cuntenutu
A sifilide terziaria, cunnisciuta ancu cum'è sifilide tardiva, currisponde à l'ultimu stadiu di l'infezzione da u batteriu Treponema pallidum, in chì u batteriu ùn hè statu identificatu o cumbattutu currettamente in i primi stadii di l'infezzione, restendu è multiplichendu in u sangue, permettendu chì si sparghji in altri organi.
Cusì, i sintomi di a sifilide terziaria apparenu anni dopu à l'apparizione di i primi segni è sintomi di a sifilide, è sò in leia cù l'infiammazione prugressiva causata da a presenza di i batteri, risultendu in l'implicazione di parechji organi è l'apparizione di vari segni è sintomi di sta fase di l'infezzione.
Hè impurtante chì a sifilide terziaria sia identificata è trattata secondu a raccomandazione di u duttore, postu chì hè cusì pussibule d'evità micca solu di trasmettela à l'altri populi, ma ancu di prumove l'eliminazione di i batteri è riduce i sintomi, migliurendu a qualità di vita.

Sintomi di sifilide terziaria
I sintomi di a sifilide terziaria ponu apparisce da 2 à 40 anni dopu chì i primi sintomi di sifilide primaria apparsu è sò principalmente legati à a diffusione di i batteri attraversu u sangue è a multiplicazione in altri organi. In generale, i principali segni è sintomi relativi à a sifilide terziaria sò:
- Emergenza di lesioni ulcerate nantu à a pelle, chì ponu ancu ghjunghje à l'osse;
- Neurosifilide, induve i batteri righjunghjenu u cervellu o a medula spinale;
- Méningite;
- Cunvulsioni;
- Cambiamenti cardiaci per via di a proliferazione di batteri in u core è i vini sanguini;
- Perda Auditiva;
- Cecceccu;
- Nausea è vomitu frequenti;
- Cunfusione mentale è perdita di memoria.
I sintomi di a sifilide terziaria apparisce progressivamente à causa di l'infiammazione causata da a presenza persistente di i batteri in u corpu, chì porta à a disfunzione di parechji organi è pò causà a morte se ùn hè micca identificata è trattata. Cusì, appena a presenza di qualsiasi segni o sintomi indicativi di sifilide terziaria hè verificata, hè impurtante andà à l'infettologu o medicu generale per a valutazione da fà, u diagnosticu cunfirmatu è u trattamentu iniziatu.
Cumu hè fattu u diagnosticu
A sifilide terziaria hè più spessu identificata dopu à l'apparizione di i segni è di i sintomi di sti stadii di a malatia, è a persona deve andà à l'infettologu o medicu generale per fà e prove è cunfirmà l'infezzione.
Trà i testi indicati per identificà l'infezzione da Treponema pallidum hè l'esame VDRL in u quale hè verificatu u livellu di anticorpi contr'à i batteri chì circulanu in u sangue, permettendu di determinà a gravità di l'infezzione. Capite cumu hè fattu l'esame VDRL.
Trattamentu per a sifilide terziaria
U trattamentu per a sifilide terziaria si face cù u scopu di diminuisce a quantità è di prumove l'eliminazione di i batteri rispunsevuli di a malattia, evitendu ch'ella continui à proliferà è si sparghji in altri organi. Cusì, almenu 3 iniezioni di penicillina sò indicate da u duttore, cun un intervallu di 7 ghjorni trà e dosi, è ancu l'usu di altri antibiotici, cum'è Doxiciclina è / o Tetraciclina, in certi casi. Vede più dettagli nantu à u trattamentu per a sifilide.
Tuttavia, cum'è in a sifilide terziaria sò identificati sintomi più severi, u duttore pò raccomandà altri trattamenti per trattà complicazioni, prumove a qualità di vita di a persona.
Hè impurtante chì a persona faci l'esame VDRL regolarmente per verificà se u trattamentu effettuatu hè efficace, altrimenti a dose di u medicamentu pò esse regolata.
Scuprite più infurmazioni nantu à a sifilide in u video seguente: