Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Topi e Ratti: danni e contenimento
Video: Topi e Ratti: danni e contenimento

Cuntenutu

Mentre a cruciata per i prudutti di bellezza più puliti cuntinua, l'ingredienti per a cura di a pelle chì eranu una volta cunsiderati standard sò ghjustamente messi in discussione.

Pigliate parabeni, per esempiu. Avà chì sapemu chì i cunservatori una volta populari sò ancu disruptori endocrini potenzialmente carcinogeni, e marche di bellezza li staccanu da e so formulazioni è schiaffanu stickers "senza parabeni" in tuttu. U listessu per ftalati, sulfati, formaldeidi, è una mansa di altri ingredienti forse periculosi.

Mentre a maiò parte di l'esperti sustenenu a rimozione di parabeni, ftalati, sulfati, è ancu di più da a cura di a pelle, un gruppu di ingredienti chì hà fattu e liste "libere da" hè sempre in discussione: siliconi.

Da una parte di l'argumentu, avete quelli chì dicenu chì i siliconi facenu a pelle circà più sana senza cuntribuisce veramente à a so salute generale.


Da l'altra parte, avete quelli chì dicenu chì i siliconi ùn sò tecnicamente dannosi, dunque ùn ci hè micca male in mantene li in i prudutti di cura di a pelle.

Da chì parte hè a scenza? Ebbè, tramindui. Tippu di. Hè cumplicatu.

Prima, chì sò esattamente i siliconi?

"I siliconi sò un gruppu di sostanze semi-liquide derivate da a silice", hà dettu à Healthline u duttore Joshua Zeichner, dermatologu certificatu da a Zeichner Dermatology in New York City.

A silice hè u cumpunente principale di a rena, ma què ùn significa micca chì i siliconi cascanu sott'à l'umbrella "naturale". A silice hà da passà per un prucessu chimicu significativu per diventà silicone.

I siliconi sò più cunnisciuti per e so proprietà oclusive, chì hè un modu di fantasia di dì chì formanu un rivestimentu simile à una barriera nantu à a pelle chì hè resistente sia à l'acqua sia à l'aria. Zeichner a paraguneghja à un "film traspirante".

"Aduprate medicamente, i siliconi sò stati per aiutà à guarisce e ferite è à migliorà a cicatrizazione", dice a Dott.Deanne Mraz Robinson, dermatologu certificatu da u cunsigliu è membru di u cunsigliu cunsultativu Healthline.


"Sò stati longu aduprati in unità di brusgiatura perchè ponu guarì è prutege unicamente mentre permettenu à a ferita di" respirà "."

Fondamentalmente, a so natura occlusiva blocca e lacerazioni da interagisce cù l'ambiente esterno, assicurendu chì a ferita fermi in a so propria "bolla" curativa.

"Anu ancu una struttura unica, dendu à i prudutti di cura di a pelle una sensazione di slick", dice Zeichner. Què riassume u rolu principale di i siliconi in sieri è creme idratanti: Facenu una facile applicazione, danu una struttura vellutata, è spessu lascianu a pelle aspetta grassa è liscia, grazia à quellu rivestimentu filmatu.

Allora, perchè a ghjente ùn li piace micca?

Onestamente, tuttu què sona abbastanza bellu. Allora, uh, perchè a ghjente ùn li piace micca i siliconi? Ci sò uni pochi di ragioni.

L'argumentu: I vantaghji di i siliconi sò solu superficiali

U vermentu: A menu chì ùn sia micca trattatu cù una ferita aperta nantu à a vostra faccia, i siliconi ùn furniscenu alcun benefiziu tangibile à a pelle. "In i prudutti cusmetichi, furnisce principalmente una basa di trasportatore piacevule", dice Mraz Robinson. Pensate à i serumi è l'idratanti spessi, mischiabili.


I silicone lisciavanu nantu à qualsiasi patch ruvidi è bloccanu l'umidità. Dunque, mentre i serumi è l'idratanti pieni di silicone ponu fà chì a to faccia sembri è si senti piacevule in u mumentu, ùn contribuiscenu micca à a salute à longu andà è à u miglioramentu di a vostra pelle.

Appena lavate u pruduttu, lavate i benefici.

L'argumentu: Questi ingredienti sò più difficiuli di lavà è di stà in i pori

U vermentu: "I siliconi sò idrofobi", dice Mraz Robinson. In termini di profani: Ripiglianu l'acqua.

Per questa ragione, i prudutti à base di silicone ùn risciacanu micca facilmente.

Dunque, se fate un colpu nantu à i siliconi ogni tantu, pulite oliu o pulite doppia prima di dorme per tene u to carnagiu liberu è chjaru.

L'argumentu: Provocanu fiaschi

U vermentu: Si face chì ci hè un svantaghju per e capacità oclusive di u silicone. Benintesa, tenenu fora l'aggressori ambientali, ma bloccanu ancu alcune sostanze micca cusì grandi.

"Per i pazienti propensi à l'acne, i siliconi ponu agisce cum'è una" barriera "è intrappulanu l'oliu, a terra è e cellule morte di a pelle, rendendu l'acne peghju", dice Mraz Robinson.

I dermatologi sustenenu chì, sè ùn site micca tipicamente propensi à sviluppà, ùn duverebbe micca avè un prublema. In generale, u silicone ùn hè micca un intasamentu di i pori in sè stessu, ma pò creà una barriera chì intrappuleghja altre sostanze comedogeniche, aumentendu cusì a probabilità di una fiamma acneica.

L'argumentu: I siliconi si mischianu cù a stratificazione di i prudutti

U vermentu: Fans di e rutine in 10 passi o ancu di trè passi per quessa: Mettite u seru di silicone è lentamente torna. I siliconi ponu impedisce à l'ingredienti successivi di ghjunghje à a pelle, rendendu ogni cosa applicata dopu un pruduttu in silicone à pocu pressu inutile.

"Stanu à pusà nantu à a superficia di a pelle è permettenu à l'ingredienti [sottu] affundassi mentre creanu simultaneamente una barriera protettiva nantu à a superficia di a pelle", spiega Mraz Robinson.

Questa puderia, in teoria, esse grande cum'è l'ultimu passu in a vostra rutina, ma l'usu di siliconi prima in a vostra rutina puderia presentà un prublema.

L'argumentu: Sò basicamente solu filler

U vermentu: Mentre a maggior parte di i siliconi sò stati dimustrati per esse sicuri per l'applicazione topica, sò stati dimustrati ancu per esse ... assai pelusa.

"In generale, mi piace à evità ingredienti inattivi, o ingredienti" filler "", dice Mraz Robinson. "Per usu cutidianu, diceraghju di evità li quandu si pò, ma per l'usu specificu di a cundizione, cum'è a guarigione tematica di ferite, ùn abbiate paura".

L'argumentu: i Siliconi ùn sò micca rispettosi di l'ambiente

U vermentu: Ancu se tutti l'argumenti sopra ùn sò micca abbastanza per fassi dì addiu à i siliconi, questu puderia esse:

I silicone sò. Una volta chì sò risciacquati in a fossa, cuntribuiscenu à l'accumulazione di inquinamentu di fanghi in l'oceani è i corsi d'acqua è ùn ponu micca scumparte per centinaia d'anni.

Cumu sapè se i siliconi sò in i vostri prudutti di cura di a pelle

Sempre di più marche optanu fora di i siliconi ogni ghjornu, dunque u modu u più faciule per assicurà chì i vostri prudutti di cura di a pelle sianu senza filler hè di circà un'etichetta chì dice "senza silicone" o "senza siliconi" (o qualchì più inventiva variazione scritta di questu).

Pudete ancu scansà l'elencu di ingredienti à u fondu di l'imballu di u pruduttu. Tuttu ciò chì finisce in -cone o -siloxane hè una silicone.


Altri nomi cumuni per a silicone in i cosmetichi includenu:

  • dimeticone
  • ciclometicone
  • ciclohexasilossanu
  • cetearil meticone
  • ciclopentasilossanu

Avete veramente bisognu di evità i siliconi?

Ùn hè sicuramente micca necessariu di includere siliconi in a vostra rutina di cura di a pelle. Ma sicondu i dermatologi, ùn hè micca tutale necessariu di eliminalli, mancu - almenu, micca per a fine di a vostra pelle.

S'è tù sì primurosu di a cura di a pelle verde, naturale, o altrimente ecunumica? Andà senza silicone, stat.

Jessica L. Yarbrough hè un scrittore basatu in Joshua Tree, California, chì u so travagliu pò esse truvatu in The Zoe Report, Marie Claire, SELF, Cosmopolitan è Fashionista.com. Quand'ella ùn scrive micca, ella crea pozioni naturali di cura di a pelle per a so linea di cura di a pelle, ILLUUM.


Vi Cunsigliemu Di Vede

Sindrome di Reye

Sindrome di Reye

U indromu di Reye hè una malatia rara è grave, pe u fatale, chì provoca infiammazione di u cervellu è rapida accumulazione di gra u in u fegatu. Generalmente, a malatia i manife ta...
Chì hè Tetraplegia è cumu identificà

Chì hè Tetraplegia è cumu identificà

A Quadriplegia, cunni ciuta ancu cum'è quadriplegia, hè a perdita di u muvimentu di i bracci, di u troncu è di e gambe, di olitu cau ata da e ferite chì ghjunghjenu à a me...