Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 13 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Maghju 2025
Anonim
Cumu sapè se aghju avutu un abortu o menstruazione - Salute
Cumu sapè se aghju avutu un abortu o menstruazione - Salute

Cuntenutu

E donne chì pensanu chì ponu esse incinte, ma chì anu sperimentatu un sanguinamentu vaginale, ponu avè difficultà à identificà sì quellu sanguinamentu hè solu una menstruazione ritardata o se, in realtà, si tratta di un aborto spontiale, soprattuttu s'ellu hè accadutu finu à 4 settimane dopu a data probabile di a menstruazione.

Dunque, u megliu modu per scoprallu hè di fà un test di gravidanza in farmacia appena a menstruazione hè ritardata. Cusì, se hè pusitiva è a donna sanguina in e settimane seguenti, hè più probabile chì un abortu spurtivu si sia fattu. Tuttavia, se u test hè negativu, u sanguinamentu deve raprisentà solu una menstruazione ritardata. Eccu cumu si pò piglià u test di gravidanza currettamente.

Differenze trà abortu è menstruazione

Alcune differenze chì ponu aiutà una donna à identificà s'ella hà avutu un abortu spurtivu o una menstruazione ritardata includenu:


 Menstruazione ritardataAvortu spurtivu
CuloreSanguinamentu leggermente rossu rossu, simile à i periodi precedenti.Sanguinamentu ligeramente marrone, chì cambia in rosa o rossu chjaru. Puderà ancu puzza.
A quantitàPò esse assorbitu da l'assorbente o tampone.Difficiule da cuntene in mutandine è vestiti assorbenti, sporchi.
Presenza di coaguliE piccule coaguli ponu apparisce nantu à u pad.Rilasciu di coaguli più grandi è di tissutu grisgiu. In certi casi, pò esse pussibule identificà u sac amnioticu.
Dolore è crampiDolore è crampi tollerabili in l'addome, cosce è ritornu, chì si miglioranu cù a menstruazione.Dolore assai severu chì vene subitu, seguitatu da un sanguinamentu intensu.
FrebbaHè un sintumu raru di a menstruazione.Pò esce in parechji casi di abortu spontaniu, per via di l'infiammazione di l'utru.

Tuttavia, i segni di a menstruazione varienu assai da una donna à l'altra, cù alcune donne chì sperimentanu pocu dulore durante u so periodu, mentre chì altre sperimentanu crampi severi è sanguinanu assai, rendendu più difficiule d'identificà s'ellu hè a menstruazione o l'abortu.


Cusì, hè cunsigliatu di cunsultà u ginecologu ogni volta chì pare una menstruazione cù caratteristiche sfarente da quelle precedenti, soprattuttu quandu ci hè un suspettu di esse un abortu. Capite chì altri segni ponu indicà un abortu.

Prove chì aiutanu à identificà a causa

Ancu se a prova di gravidanza in farmacia pò, in certi casi, aiutà à identificà s'ellu hè un abortu o una menstruazione ritardata, l'unicu modu per cunfirmà u diagnosticu hè di cunsultà u ginecologu per un test beta-HCG o un ultrasu transvaginale.

  • Pruvenza beta-HCG quantitativa

U test beta-HCG deve esse fattu in almenu dui ghjorni diversi per valutà se i livelli di questu ormone in u sangue diminuiscenu. S'ellu accade, hè un segnu chì a donna hà avutu un abortu.

Tuttavia, se i valori aumentanu, significa chì ella pò ancu esse incinta è chì u sanguinamentu hè statu causatu solu da l'embrione impiantatu in l'utru o da un'altra causa, è si raccomanda di avè un ultrasu transvaginale.


Se i valori restanu uguali è menu di 5mIU / ml, hè probabile chì ùn ci sia stata gravidanza è, dunque, u sanguinamentu sia solu una menstruazione ritardata.

  • Ultrasound transvaginale

Stu tippu d'ultrasu permette di ottene una maghjina di l'internu di l'utru è altre strutture riproduttive di a donna, cume i tubi è l'ovari. Cusì, cù questu esaminazione hè pussibule identificà s'ellu ci hè un embriione chì si sviluppa in l'utru, in più di valutà altri prublemi chì puderanu avè causatu u sanguinamentu, cum'è a gravidanza ectopica, per esempiu.

In certi casi rari, l'ultrasu pò indicà chì a donna ùn hà micca embriione o qualsiasi altri cambiamenti in l'utru, ancu quandu i valori beta-HCG sò alterati. In quessi casi, a donna pò esse incinta è, dunque, hè cunsigliatu di ripete u test circa 2 settimane dopu, per valutà s'ellu hè digià pussibule identificà l'embrione.

Cosa da fà se suspettate di un abortu spurtivu

In a maiò parte di i casi, l'abortu si faci in e prime settimane di gravidanza è, dunque, u sanguinamentu dura solu 2 o 3 ghjorni è i sintomi si migliuranu durante stu periodu, dunque ùn hè micca necessariu andà à u ginecologu.

Tuttavia, quandu u dulore hè assai severu o u sanguinamentu hè assai intensu, causendu stanchezza è vertigini, per esempiu, hè cunsigliatu d'andà immediatamente à u ginecologu o à l'uspidale per inizià u trattamentu adattatu, chì pò include solu l'usu di medicinali per alleviare i sintomi.u dolore o una chirurgia minore d'urgenza per fermà u sangu.

Inoltre, quandu a donna pensa ch'ella hà avutu più di 2 aborti spurtivi hè impurtante di cunsultà u ginecologu per identificà s'ellu ci hè un prublema, cum'è l'endometriosi, chì causa l'avorti è chì deve esse trattatu.

Vede quale sò e cause principali chì ponu causà l'infertilità in e donne è cumu trattà.

Cunsigliatu Da Noi

Piglià supplementi di ferru

Piglià supplementi di ferru

Manghjà cibi ricchi di ferru hè una parte chjave di u trattamentu di l'anemia cau ata da ba i livelli di ferru. Puderete ancu bi ognu di piglià upplementi di ferru dinò per ric...
Nutrizione parenterale tutale - zitelli

Nutrizione parenterale tutale - zitelli

Nutrizione parenterale tutale (TPN) hè un metudu di alimentazione chì upraneghja u trattu ga trointe tinale. I fluidi ò dati in una vena per furni ce a maiò parte di i nutrienti ch...