Cumu trattà u dolore in u latu di u ghjinochju
Cuntenutu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Stretching per iliotibial
- Rilasciu miofasciale cù rulli
- KT taping per diminuisce a frizione
- Cumu identificà u sindrome
- Cumu evità u dolore laterale di u ghjinochju
U dulore in u latu di u ghjinochju hè di solitu un segnu di a sindrome di a banda iliotibiale, cunnisciuta ancu cum'è u ghjinochju di u corridore, chì hè caratterizata da u dolore in quella regione è chì u più spessu si pone in ciclisti o corridori di lunga distanza, chì ponu o no esse atleti.
Per curà stu sindromu, hè cunsigliatu di cunsultà un ortopedistu o un fisioterapeuta è seguità e linee guida di trattamentu, chì di solitu include l'usu di unguenti antiinfiammatori, tecniche di liberazione miofasciale è esercizii di allungamentu.
Stu dulore hè causatu principalmente da a frizione di un ligamentu di u femore, vicinu à u ghjinochju, chì finisce per generà una infiammazione in questu locu. Una causa cumuna hè u fattu chì a persona corre nantu à piste circulari, sempre in a listessa direzzione o in discesa, chì finiscenu per sovraccaricà u latu di u ghjinochju.
Cumu hè fattu u trattamentu
U primu focusu per trattà a sindrome di banda iliotibiale hè di luttà contr'à l'infiammazione aduprendu unguenti antiinfiammatori chì ponu esse applicati à l'area dolorosa 2 à 3 volte à ghjornu, cù un picculu massaggio, finu à chì u pruduttu sia completamente assorbitu da a pelle. Mettendu pacchetti di ghiacciu aiuta ancu à alleviare u dolore è à luttà contr'à l'infiammazione, ma ùn devenu micca esse aduprati in cuntattu direttu cù a pelle per evità u risicu di brusgiature è ùn devenu dunque micca esse aduprati più di 15 minuti.
Hè ancu impurtante di fà esercizi di allungamentu cù ogni musculu in a regione laterale di l'anca è di a coscia, chjamatu tensore fascia lata, ma una tecnica chì hè assai efficace hè di staccà u ligamentu cù una palla di massaggio chì cuntene piccule 'spine', aduprendu un rotulu di schiuma rigida per strufinà a zona o aduprate e punte di u to pulgaru è di l'indice per strufinà a piaga dolente.
Lie nantu à a vostra schiena è utilizate una cintura o una cinta per passà sottu à u vostru pede è alzà a perna finu à u pudete finu à sente tutta a regione posteriore di a stesa di a coscia è poi inclina a gamba à u latu, versu u mezu di u corpu , Finu à sente l'allungamentu di tutta a regione laterale di a gamba, induve ci hè u dulore. Stà in quella pusizione per 30 secondi à 1 minutu ogni volta è ripete l'eserciziu almenu 3 prima è dopu aduprà u rulli.
In questu stretchiu hè impurtante ùn caccià micca i vostri fianchi da u pavimentu, se pare più faciule, pudete piegà un pocu a gamba opposta per tene a spina currettamente pusiziunata in terra.
Stà nantu à u vostru latu nantu à u cima di u rullinu chì mostra l'immagine è trascinate u rullinu nantu à u pavimentu, aduprendu u pesu di u corpu in modu chì frotte tutta a regione laterale per 2 à 7 minuti. Pudete ancu sfregà a zona malata cù una palla di tennis o una palla di massaggio in terra, aduprendu u vostru pesu corpu.
Inserisce un nastru taping in tutta a regione laterale di a coscia hè ancu un bonu modu per diminuisce a frizione di u tessutu cù l'ossu. A cinta deve esse posta 1 ditu sottu à a linea di u ghjinochju è attraversu u musculu è u tendinu iliotibiale, ma per avè l'effettu previstu, deve esse piazzatu durante un allungamentu di stu musculu. Per questu, a persona hà bisognu di attraversà a perna è appughjà u troncu in avanti è à u latu oppostu da a ferita, a lunghezza di sta cinta deve esse circa 20 cm. Una seconda cinta pò esse applicata tagliata à a mità per avvolge u ventre di u musculu iliotibiale, più vicinu à l'anca.
Cumu identificà u sindrome
U sindromu di a banda iliotibiale hà cum'è sintomu un dolore in u latu di u ghjinochju chì s'aggrava quandu si corre è quandu si sale o scende. U dulore hè più frequente in u ghjinochju, ma si pò allargà finu à l'anca, influenzendu tutta a parte laterale di a coscia.
U diagnosticu pò esse fattu da u duttore, fisioterapeuta o allenatore è ùn richiede testi di imaging cume i raggi X perchè a lesione ùn presenta micca cambiamenti ossi, ma per escludere altre ipotesi, u duttore pò raccomandà a so prestazione.
Cumu evità u dolore laterale di u ghjinochju
Unu di i modi per trattà stu sindrome hè di rinfurzà i musculi di l'anca perchè u ghjinochju pò diventà più centralizatu, riducendu u risicu di sta attritu chì provoca infiammazione è, di cunsiguenza, u dulore. L'esercitazioni di Pilates ponu esse assai utili per allungà è rinfurzà i musculi di e gambe è di i glutei, riallinendu tuttu u corpu.
Per curregge u passu in corsa hè ancu impurtante di piegà leggermente u ghjinochju mentre corre per ammuttà l'impattu cù a terra è hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu di corre cù a gamba sempre assai tesa perchè aumenta u risicu di frizione di u banda iliotibial.
In e persone chì anu u ghjinochju naturalmente giratu versu l'internu o cù un pede pianu, hè ancu impurtante di curregge questi cambiamenti attraversu a fisioterapia cù una rieducazione posturale glubale per riduce u risicu di ricurrenza di sta inflammazione.