Chì hè a Sindrome di Couvade è chì sò i sintomi
Cuntenutu
A Sindrome di Couvade, cunnisciuta ancu cum'è gravidanza psiculogica, ùn hè micca una malattia, ma un inseme di sintomi chì ponu apparisce in l'omi durante a gravidanza di u so cumpagnu, chì sprimenu psiculugicamente a gravidanza cù sensazioni simili. I futuri genitori ponu ingrassà, soffre di nausea, desideri, incantesimi di pianghje o ancu depressione.
I sintomi mostranu dinò a necessità chì parechji omi anu da diventà genitori, o a forte cunnessione affettiva è emotiva cù a donna, chì finisce per trasferisce à u maritu una seria di sensazioni chì di solitu si manifestanu solu in a donna.
A Sindrome ùn solitu micca causà disturbi psichichi, tuttavia, hè cunsigliatu di circà un specialistu solu quandu a situazione scappa di cuntrollu è cumencia à disturbà a coppia è quelli chì sò vicinu à elli.
Chì sò i sintomi
I sintomi fisichi i più cumuni caratteristici di sta sindrome ponu include nausea, ardori di stomacu, dolore addominale, gonfiori, aumentu o diminuzione di l'appetitu, prublemi di respirazione, mal di denti è dolore di schiena, crampi à e ghjambe è irritazione genitale o urinale.
I sintomi psicologichi ponu include cambiamenti di sonnu, ansietà, depressione, diminuzione di l'appetitu sessuale è inquietudine.
Cause pussibili
Ùn si sà ancu esattamente ciò chì causa sta sindrome, ma si pensa chì pò esse in relazione cù l'ansietà di l'omu in relazione à a gravidanza è a paternità, o chì si tratta di un'adattazione inconsciente di u cervellu per chì u futuru babbu possa relassi è aggrappassi à u ciucciu.
Questa sindrome hè più frequente in l'omi chì anu un desideriu assai forte di esse genitori, chì sò emozionalmente assai attaccati à u so cumpagnu incinta, è se a gravidanza hè in periculu, ci hè una probabilità ancu più grande di manifestà questi sintomi.
Cumu hè fattu u trattamentu
Cum'è ùn hè micca cunsiderata una malattia, u sindrome di Couvade ùn hà micca un trattamentu specificu, è i sintomi ponu persiste in l'omi finu à chì u zitellu nasca. In questi casi, hè cunsigliatu per l'omu di pruvà à rilassassi, chì pò aiutà à alleviare i sintomi.
Sì i sintomi sò assai intensi è frequenti, o sì scappate da u cuntrollu è cuminciate à disturbà a coppia è quelli chì sò vicinu à voi, hè cunsigliatu di cunsultà un terapeuta.