Chì hè a Sindrome di u Nest Vuitu è chì sò i sintomi
Cuntenutu
- Chì sò i segni è i sintomi
- Cosa da fà
- 1. Accetta u mumentu
- 2. Mantene cuntattu
- 3. Circate aiutu
- 4. Praticà attività
U sindromu di u nidu viotu hè carattarizatu da una suffrenza eccessiva assuciata à a perdita di u rolu di i genitori, cù a partenza di i zitelli da casa, quand'elli vanu à studià à l'estranger, quandu si maritanu o campanu soli.
Stu sindromu pare esse ligatu à a cultura, vale à dì in e culture induve e persone, in particulare e donne, si dedicanu solu à a criazione di i zitelli, a so sorte di casa provoca più sofferenza è sensazione di solitudine, in relazione à e culture induve e donne travaglianu è anu altre attività in a so vita.
Generalmente, e persone in u periodu quandu i so figlioli partenu da casa, affrontanu altri cambiamenti in u so ciclu di vita, cume a pensione, o l'iniziu di a ménopause in donne, chì ponu aggravà i sentimenti di depressione è bassa autostima.
Chì sò i segni è i sintomi
I babbi è e mamme chì soffrenu di u sindromu di u nidu viotu di solitu mostranu sintomi di dipendenza, di suffrenza è di tristezza, assuciati à e cundizioni depressive, a perdita di u rolu di caregiver per i so figlioli, in particulare in e donne chì anu dedicatu a so vita solu à crià i so figlioli, essendu assai difficiule per elli di vedeli andà. Amparate à distingue a tristezza da a depressione.
Alcuni studii sustenenu chì e mamme soffrenu di più chè i babbi quandu i figlioli partenu di casa, perchè si dedicanu di più à elli, avendu calata a so autostima, perchè sentenu chì ùn sò più utili.
Cosa da fà
A fasa quandu i zitelli partenu di casa pò esse assai difficiule per alcune persone, tuttavia, ci sò alcuni modi per trattà a situazione:
1. Accetta u mumentu
Duvete accettà i zitelli chì partenu da casa senza paragunà sta fase, cù a fase quandu anu lasciatu i so genitori. Invece, i genitori devenu aiutà u so figliolu in questu mumentu di cambiamentu, affinchì ellu possa riesce in sta nova fase.
2. Mantene cuntattu
Ancu se i zitelli ùn campanu più in casa, questu ùn significa micca chì ùn continuanu micca à visità e case di i so genitori. I genitori ponu stà vicinu à i so figlioli ancu s'elli campanu à parte, fà visite, fà telefunate o urganizà inseme tour.
3. Circate aiutu
Se i genitori trovanu difficiule di superà sta fase, devenu circà aiutu è sustegnu da a famiglia è l'amichi. E persone cun questu sindrome ponu ancu bisognu di trattamentu è per quessa devenu vede un duttore o un terapeuta.
4. Praticà attività
Generalmente, durante u periodu quandu i zitelli campanu in casa, i genitori perdenu un pocu a qualità di vita, perchè rinuncianu à fà alcune attività chì li piacenu, anu menu tempu di qualità in coppia è ancu tempu per se stessi.
Cusì, cù tempu in più è più energia, pudete dedicà più tempu à u vostru coniuge o ancu fà una attività chì hè stata rinviata, cum'è andà in palestra, amparà à pitturà o ghjucà un strumentu musicale, per esempiu.