Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Chì hè l'ipertiroïdismu, e cause è cumu si face u diagnosticu - Salute
Chì hè l'ipertiroïdismu, e cause è cumu si face u diagnosticu - Salute

Cuntenutu

L'ipertiroidismu hè una cundizione caratterizata da a produzione eccessiva di ormoni da a tiroide, chì porta à u sviluppu di alcuni segni è sintomi, cume ansietà, tremori di mani, sudazione eccessiva, gonfiore di e gambe è di i pedi è cambiamenti in u ciclu menstruale in u casu di e donne.

Sta situazione hè più cumuna in donne trà 20 è 40 anni, ancu se pò accade ancu in l'omi, è hè generalmente assuciata à a malattia di Graves, chì hè una malattia autoimmune in chì u corpu stessu produce anticorpi contr'à a tiroide. In più di a malatia di Graves, l'ipertiroïdismu pò ancu esse u risultatu di un eccessivu cunsumu di iodu, di una sovradosa di ormoni tiroidiali o da a presenza di un nodulu in a tiroide.

Hè impurtante chì l'ipertiroïdismu sia identificatu è trattatu secondu a raccomandazione di l'endocrinologu affinchì sia pussibile alleviare i segni è i sintomi relativi à a malattia.

Cause di ipertiroidismu

L'ipertiroidismu accade per via di a produzzione aumentata di ormoni da a tiroide, chì accade soprattuttu per via di a malattia di Graves, chì hè una malattia autoimmune in a quale e cellule immunitarie stesse agiscenu contr'à a tiroide, chì hà l'effettu di fà cresce quantità eccessive di ormoni. Amparate più nantu à a malatia di Graves.


In più di a malatia di Graves, altre cundizioni chì ponu purtà à ipertiroidismu sò:

  • Presenza di noduli o cisti in a tiroide;
  • Tiroiditis, chì currisponde à l'inflamazioni di a glàndula tiroidea, chì pò accade in u periodu postpartum o per via di l'infezzione di virus;
  • Overdose di ormoni tiroidiali;
  • U cunsumu eccessivu di iodu, chì hè essenziale per a furmazione di ormoni tiroidiali.

Hè impurtante chì a causa di l'ipertiroïdismu sia identificata, chì cusì l'endocrinologu pò indicà u trattamentu più adattu.

Cumu hè fattu u diagnosticu

U diagnosticu di ipertiroïdismu hè pussibule per mezu di a misurazione di l'hormone ligati à a tiroide in u sangue, è a valutazione di i livelli T3, T4 è TSH hè indicata. Queste prove devenu esse effettuate, ogni 5 anni da l'età di 35 anni, principalmente nantu à e donne, ma e persone chì sò in un risicu più elevatu di sviluppà a malattia devenu fà sta prova ogni 2 anni.

In certi casi, u duttore pò ricumandà ancu di fà altre prove chì valutanu a funzione tiroidea, cume test di anticorpi, ecografia tiroidea, autoesame, è in certi casi, biopsia tiroidea. Cunnosce i testi chì valutanu a tiroide.


Ipertiroidisimu subclinicu

L'ipertiroidismu subclinicu hè carattarizatu da l'assenza di segni è sintomi indicativi di alterazione in a tiroide, tuttavia in u test di sangue si pò identificà bassi TSH è T3 è T4 sò cun valori normali.

In questu casu, a persona deve eseguisce novi testi in 2 à 6 mesi per verificà a necessità di piglià medicazione, perchè ùn hè di solitu necessariu fà alcun trattamentu, chì hè riservatu solu per quandu ci sò sintomi.

Principali sintomi

A causa di a quantità più grande di ormoni tiroidei chì circulanu in u sangue, hè pussibule chì alcuni segni è sintomi cume:

  • A frequenza cardiaca aumentata;
  • Aumenta a pressione sanguigna;
  • Cambiamenti in u ciclu menstruale;
  • Insonnia;
  • Perda di pesu;
  • Tremore di e mani;
  • Sudore eccessivu;
  • Gonfiore in i ghjambi è i pedi.

Inoltre, ci hè un risicu aumentatu di osteoporosi per via di a perdita più rapida di calciu da l'osse. Scuprite altri sintomi di ipertiroïdismu.


Ipertiroidismu in gravidanza

Aumentazione di l'ormoni tiroidali in gravidanza pò causà complicazioni cum'è eclampsia, aborto spontaneu, nascita prematura, bassu pesu di nascita in più di fallimentu cardiacu in e donne.

E donne chì avianu valori nurmali prima di stà incinta è chì eranu diagnosticati d'ipertiroïdismu da u principiu finu à a fine di u primu trimestru di gravidanza, di solitu ùn anu micca bisognu di sottumette à alcun tippu di trattamentu perchè un ligeru aumentu di T3 è T4 durante a gravidanza hè nurmale. Tuttavia, u duttore pò raccomandà medicinali per normalizà T4 in u sangue, senza dannà u zitellu.

A dosa di a droga varieghja da una persona à l'altra è a prima dosa indicata da l'ostetricu ùn hè micca sempre quella chì ferma durante u trattamentu, perchè pò esse necessariu aghjustà a dosa dopu 6 à 8 settimane dopu l'iniziu di a droga. Amparate più nantu à l'ipertiroïdismu in gravidanza.

Trattamentu per l'ipertiroïdismu

U trattamentu per l'ipertiroïdismu deve esse fattu secondu a guida di l'endocrinologu, chì tene contu di i segni è sintomi presentati da a persona, causa di l'ipertiroïdismu è livelli di ormoni in u sangue. In questu modu, u duttore pò indicà l'usu di medicazione cum'è Propiltiouracil è Metimazole, l'usu di iodu radioattivu o a rimozione di a tiroide per via di chirurgia.

A rimozione di a tiroide hè indicata solu in ultima istanza, quandu i sintomi ùn spariscenu micca è ùn hè micca pussibule di regulà a tiroide cambiendu a dosa di e droghe. Capite cumu si face u trattamentu per l'ipertiroïdismu.

Scuprite alcuni cunsiglii in u video seguente chì ponu aiutà à trattà l'ipertiroidismu:

Populari Nantu À U Situ

Bruciore di stomacu: quantu pò durà è cumu truvà aiutu

Bruciore di stomacu: quantu pò durà è cumu truvà aiutu

Co a da a pettà da l'ardoriI intomi comodi di bruciore di tomacu ponu durà duie ore o più, econdu a cau a.A brucia di tomacu lieve chì i verifica dopu avè manghjatu cibu ...
Incontinenza di u Diabete: Ciò chì duvete sapè

Incontinenza di u Diabete: Ciò chì duvete sapè

U diabete cau a incontinenza? pe u, avè una cundizione pò aumentà u vo tru ri icu per altri prublemi. Que tu hè veru per a diabete è incontinenza, o a liberazione accidentale...