Sinovite Transitoria di l'anca
Cuntenutu
A sinovite transitoria hè una infiammazione cumuna, chì di solitu guarisce da sola, senza bisognu di trattamentu specificu. Questa infiammazione in l'articulazione di solitu nasce dopu à una condizione virale, è affetta di più i zitelli trà 2-8 anni, purtendu à sintomi cum'è u dolore in l'anca, a gamba o u ghjinochju, è a necessità di hobble.
A causa principale di a sinovite transitoria hè a migrazione di virus o batteri attraversu u sangue à l'articulazione. Cusì, hè cumunu chì i sintomi si manifestinu dopu à un episodiu di grippa, fretu, sinusite o infezzione di l'arechja.
Sintomi è diagnosi
I sintomi di sinovite transitorie si presentanu dopu una infezione virale è includenu u dolore in l'articulu di l'anca, u ghjinochju, chì face u caminu difficiule, è u zitellu cammina cù una zoppa. U dulore affetta a parte anteriore di l'anca è ogni volta chì l'anca si move, u dolore hè presente.
U diagnosticu hè fattu da u pediatre quandu osserva i sintomi è ùn ci hè micca sempre a necessità di esami. Tuttavia, per esaminà altre malatie, chì ponu mostrà i stessi sintomi, cum'è Legg Perthes Calvés, tumori o malatie reumatiche, u duttore pò urdinà testi cum'è raggi X, ultrasuoni o risonanza magnetica, per esempiu.
Cumu allevà u dolore
U duttore pò ricumandà chì u zitellu riposi in una pusizione còmuda, impediscendulu di stà. Antidolorifici cum'è Paracetamol ponu esse indicati da u duttore è mette una compressa calda pò arricà sollievu da u disagiu. A guarigione pò esse ottenuta in circa 10-30 ghjorni.