A compulsione alimentaria pò esse guarita?
Cuntenutu
U manghjà binge hè curabile, soprattuttu quandu hè identificatu è trattatu inseme prestu è sempre cù u sustegnu di un psicologu è una guida nutrizionale. Questu hè chì cù u psicologu hè pussibule identificà a ragione chì hà scatenatu a compulsione è, dunque, riduce i sintomi è garantisce un miglioramentu di a qualità di vita è di u benessere di a persona. U cuntattu cù un nutrizziunistu hè ancu impurtante per chì a persona ùn abbia carenza nutrizionale è possa cuntrullà i so impulsi alimentari è amparà à manghjà senza paura di ingrassà.
Binge eating hè un disordine psicologicu chì pò cumincià per via di attacchi d'ansietà o di prublemi ormonali, per esempiu. E diete assai restrittive è e grande perdite, cum'è quella di una persona cara, perde un impiegu o mancà di soldi, ponu ancu cunduce à l'iniziu di manghjà in furia.
Sintomi di binge eating
I sintomi principali indicativi di manghjà binge sò:
- Overeating;
- Manghja ancu senza fame;
- Avè difficultà à piantà di manghjà;
- Ci pò esse o ùn pò esse un sintimu di culpabilità dopu u "arrubbecciu" à u frigorifero o u licenziamentu;
- Manghjà cibi strani cum'è u risu crudu, un vasettu di butiru, fasgioli congelati cù u furmagliu, ecc;
- Manghja troppu prestu;
- Manghjà piattu;
- Un piacè incommensurabile quandu manghjate;
- Pocu preoccupazione per esse in sovrappesu.
L'individu cumpulsivu à un mumentu di "attaccu" pò ingerisce più di 10.000 calorie in un cortu periudu di tempu, quandu duverebbe manghjà una media di 1200 calorie à u ghjornu.
Cumu hè u trattamentu
U trattamentu per u manghjà in binge deve principià u più prestu pussibule è hè impurtante chì a persona sappia chì ci vole un pocu di tempu per cumincià à entrà in vigore. Hè raccomandatu chì u trattamentu per l'alimentazione eccessiva sia iniziatu per via di cunsultazione cù un psicologu, perchè hè cusì pussibule identificà ciò chì hà purtatu à l'alimentu eccessivu è, dunque, travaglià nantu à questu aspettu durante e sessioni di terapia.
Hè per mezu di e sessione di terapia chì i sintomi di manghjà in binge ponu cumincià à esse ridotti, è hè impurtante cumplementà u trattamentu cù medicazione, chì duveria esse fattu sottu raccomandazione medica, è guida nutrizionale.
Prendere medicamentu hè impurtante per regulà a funzione ormonale è, cusì, diminuisce a fame fisica è emotiva generata da ansietà, stress è depressione. Queste droghe devenu esse prescritte da l'endocrinologu è necessitanu una ricetta per esse acquistate. Cunniscite i rimedii per manghjà binge.
U nutrizziunistu hè un prufessiunale assai impurtante per guidà a persona in ciò chì deve manghjà è quandu manghjà. Questu prufessiunale hè specializatu in l'alimentu è pò dà cunsiglii preziosi per superà a fame manghjendu i cibi adatti.L'esercizi, invece, servenu per migliurà l'umore è sviate l'attenzione da l'alimentu, mentre e sessioni di psicoterapia seranu utili per trattà a parte emotiva di l'individuu.
Eccu altri cunsiglii chì ponu aiutà à curà l'alimentu binge: