Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 8 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 7 Febbraiu 2025
Anonim
Be Aware of Malaria on eXpresso
Video: Be Aware of Malaria on eXpresso

Cuntenutu

I primi sintomi di malaria ponu appare 1 à 2 settimane dopu l'infezzione da i protozoi di u genaru Plasmodium sp.Malgradu esse generalmente lieve à moderata, a malaria pò sviluppà cundizioni gravi, dunque, u diagnosticu deve esse fattu u più prestu pussibule, postu chì u trattamentu currettu è rapidu sò i modi più adatti per riduce a gravità è a mortalità di sta malatia.

U primu sintomu chì si pone hè una febbre alta, chì pò ghjunghje à 40 ° C, ma altri segni è sintomi classici di malaria includenu:

  1. Tremori è brividi;
  2. Sudore intensu;
  3. Dolori in tuttu u corpu;
  4. Mal di testa;
  5. Debbulezza;
  6. Malessere generale;
  7. Nausea è vomitu.

Hè cumunu chì a frebba è l'intensificazione di i sintomi si producinu di colpu ogni 2 à 3 ghjorni, per circa 6 à 12 ore, durante chì tempu i globuli rossi si rompenu è i parassiti circulanu in u sangue, una situazione assai caratteristica di a malaria.


Tuttavia, i schemi di malatie varienu secondu u tippu di malaria, sia complicata o micca, è e cumplicazioni ponu esse fatali.

Segni è sintomi di malaria cerebrale

In certi casi, l'infezzione pò sviluppà cumplicazioni gravi, cù a malaria cerebrale chì hè a più cumuna è impurtante. Alcuni sintomi chì indicanu malaria cerebrale includenu:

  • Collu rigidu;
  • Disorientazione;
  • Somnolenza;
  • Cunvulsioni;
  • Vumitu |;
  • Statu di coma.

A malaria cerebrale pò causà un risicu di morte è hè cumunamente cunfusa cù altre malatie neurologiche gravi cum'è meningite, tetanus, epilepsia è altre malatie di u sistema nervosu centrale.

Altre complicazioni di a malaria includenu anemia, riduzzione di piastrine, insufficienza renale, icterizia è insufficienza respiratoria, chì sò ancu gravi, è devenu esse monitorate per tuttu u periodu di a malatia.


Chì testi cunfermanu a malaria

U diagnosticu di malaria hè fattu da analisi microscopica di u test di sangue, cunnisciutu ancu cum'è gotta spessa. Questa prova deve esse dispunibule in u centru di salute o in l'ospedale, in particulare in e zone più colpite da a malaria, è si face ogni volta chì i sintomi apparenu chì indicanu l'infezzione.

Inoltre, novi testi immunologichi sò stati sviluppati per facilità è accelerà a cunferma di a malaria. Se u risultatu indica chì si tratta veramente di malaria, u duttore pò urdinà ancu altri testi per monitorà è valutà e cumplicazioni pussibuli, cum'è u conte di sangue, u test di urina è a radiografia di u torace.

Cumu trattà a malaria

U scopu di u trattamentu di a malaria hè di distrughje u Plasmodium è impedisce a so trasmissione cù droghe antimalariche. Ci sò diversi regimi di trattamentu, chì varienu secondu e spezie di Plasmodium, età di u paziente, gravità di a malatia è se ci sò cundizioni di salute associate, cum'è a gravidanza o altre malatie.


E droghe aduprate ponu esse Chloroquine, Primaquine, Artemeter è Lumefantrine o Artesunate è Mefloquine. I zitelli, i zitelli è e donne incinte ponu esse trattati cù Quinina o Clindamicina, sempre in cunfurmità cù e raccomandazioni mediche è l'uspitalizazione hè generalmente suggerita, chì si tratta di una malattia grave è potenzialmente fatale.

E persone chì campanu in i lochi induve sta malatia hè cumuna ponu avè malaria più di una volta. I zitelli è i zitelli sò facilmente muzzicati da e zanzare è ponu dunque sviluppà sta malatia parechje volte durante a so vita. Hè impurtante di ricurdà chì u trattamentu deve esse iniziatu u più prestu pussibule perchè ci ponu esse complicazioni chì ponu purtà à a morte. Scuprite più infurmazioni nantu à cumu si faci u trattamentu è cumu per ricuperà più veloce.

Posti Freschi

Decolorazione turchina di a pelle

Decolorazione turchina di a pelle

Un culore turchinu à a pelle o à a muco a hè generalmente da una mancanza di o igenu in u angue. U terminu medicu hè ciano i.I globuli ro i furni cenu o igenu à i te uti di u ...
Trichomoniasi

Trichomoniasi

A tricomonia i hè una malattia di tra mi ione e uale cau ata da un para ita. i diffonde da per ona à per ona durante u e u. Parechje per one ùn anu micca intomi. ì avete intomi, ac...