12 sintomi STI in l'omi è chì fà
![12 sintomi STI in l'omi è chì fà - Salute 12 sintomi STI in l'omi è chì fà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/12-sintomas-de-ist-no-homem-e-o-que-fazer.webp)
Cuntenutu
- 1. Pruritu
- 2. Rossu
- 3. Dolore
- 4. Bulle
- 5. Ferite nantu à l'organu genitale
- 6. Fuga
- 7. Dolore o ardenti quandu urinate
- 8. Stanchezza eccessiva
- 9. Piatti in bocca
- 10. Febbra
- 11. Itterizia
- 12. Lingue addulurate
- Cosa da fà in casu di suspettu
Infezioni di trasmissione sessuale (ETS), prima cunnisciute cum'è malatie di trasmissione sessuale (ETS), di solitu causanu sintomi cum'è pruritu è uscita da u pene, l'apparizione di piaghe in a zona intima o brusgiatura quandu urina.
Per identificà stu tipu d'infezzione è prevene cumplicazioni, hè impurtante chì l'omi cù una vita sessuale attiva cunsultanu l'urologu almenu una volta à l'annu, affinchì sia pussibule di fà una valutazione di u sistema riproduttivu è, cusì, e malatie pussibuli sò trattate. prestu.
Perchè sò infezioni di trasmissione sessuale, hè impurtante chì sia l'omu influenzatu sia u so cumpagnu o cumpagnu sò ancu trattati, affinchì a persona ùn ripiglii micca a malatia. Inoltre, per evità queste infezioni, hè impurtante avè prutettu i rapporti sessuali cù l'usu di preservativi. Eccu cumu si mette u preservativu maschile currettamente.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/12-sintomas-de-ist-no-homem-e-o-que-fazer.webp)
1. Pruritu
U pruritu hè assai cumunu in ETS cum'è l'herpes genitale, a proctitis o a pediculosi pubica è di solitu hè assuciatu à infezioni.
L'herpes genitale hè un'infezzione situata in a zona genitale chì, oltre à prurite, pò ancu causà sintomi cum'è rossu, dolore o brusgiatura è vesciche, chì diventanu dopu ferite.
A prucitite, invece, hè una infiammazione di u rettu è di l'anu, chì pò esse causata da infezioni, è da a pediculosi pubica, una infezzione causata da un parassita cunnisciutu popularmente cum'è "fastidiosu" è chì, oltre à prurite, pò causà piache è scarica. Amparate più nantu à i sintomi noiosi è principali
2. Rossu
U rossu di a pelle hè un sintomu cumunu in infezioni cum'è l'herpes genitale, HIV, infezzione da citomegalovirus o pediculosi pubica.
L'HIV hè un virus chì distrugge u sistema immunitariu di a persona è, ancu se in un stadiu iniziale a persona ùn pò micca presentà sintomi, unu di i sintomi causati da l'infezzione hè u rossu in e lesioni di a pelle, chì pò esse assuciatu cù altri sintomi cum'è stanchezza, perdita pesu, frebba è acque dulurose.
A rossu rossu pò ancu esse un sintomu di l'infezzione da citomegalovirus, chì pò presentà altri sintomi cum'è frebba è pelle è ochji gialli, tuttavia u sviluppu di l'infezzione accade a maiò parte di u tempu quandu u sistema immunitariu hè indebulitu. Amparate più nantu à l'infezzione di citomegalovirus.
3. Dolore
U dulore causatu da infezioni di trasmissione sessuale dipende da induve si verifica l'infezzione. L'herpes genitale di solitu provoca dolore in u pene, gonorrea è infezione da clamidia genitale, provoca dolore in i testiculi è proctite provoca dolore in u rettu.
A gonorrea è l'infezzione da chlamydia sò infezioni causate da batteri è anu altri sintomi cum'è secrezione è dolore o brusgiu quandu urinate.
4. Bulle
E vesciche, o vescicole, ponu apparisce in infezioni cume l'herpes genitale, u molluscu contagiosu, l'HPV, u linfogranuloma venericu o a pediculosi pubica.
Molluscum contagiosum hè una infezzione virale chì provoca vesciche bianche rosa o perlate. D’altronde, u linfogranuloma venericu hè carattarizatu da esse una infezzione batterica chì provoca vesciche chì dopu evolucionanu in ferite.
E vesciche chì apparsu nantu à u VPH sò cunnisciute cum'è verruche è anu una forma simile à un picculu cavolfiore. Scuprite altri sintomi di HPV in l'omi è cumu uttene.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/12-sintomas-de-ist-no-homem-e-o-que-fazer-1.webp)
5. Ferite nantu à l'organu genitale
E piaghe nantu à l'organi genitali sò cumuni in infezioni cum'è l'herpes genitale, HPV, sifilide, linfogranuloma venerale, proctite è pediculosi pubica, ma ponu ancu esse presenti in bocca o in gola se queste regioni sò state in cuntattu cù secrezioni. Partner o partner infectatu .
A sifilide hè un'infezzione causata da un batteriu, chì porta à l'apparizione di ferite nantu à u pene, a regione scrotale è l'inguine, in certi casi, è chì pò purtà à l'apparizione d'altri sintomi cum'è stanchezza, frebba è acque dolore. Vede più nantu à ciò chì hè a sifilide è i sintomi principali.
6. Fuga
A prisenza di a purtata pò ancu esse indicativa di ETS, principalmente infezioni cum'è gonorrea, chlamydia, proctitis o trichomoniasi.
In casu di gonorrea, si pò rimarcà a presenza di una scarica giallastra simile à u pus è, se ci hè statu un cuntattu orale o anale cù a persona infetta, per esempiu, pò apparisce u dulore in a gola è l'infiammazione in l'anu.
A Trichomoniasi hè una STI causata da un protozoo, u Trichomonas sp., è chì pò causà, in più di scaricamentu, dolore è brusgiature quandu urina è prurisce in u pene. Amparate più nantu à a trichomoniasi.
7. Dolore o ardenti quandu urinate
A sensazione di dolore o brusgiatura quandu urina hè di solitu un sintomu di infezzione di e vie urinarie, ma ponu ancu esse indicative di malatie di trasmissione sessuale, cume gonorrea, chlamydia o trichomoniasi.
Stu tipu di sintumu pò ancu esse assuciatu à l'infezzione di l'herpes genitale, ma di solitu accade quandu e vesciche sò vicine à l'uretra. Hè ancu cumunu di sperimentà dolore o brusgiatura quandu si defeca in presenza di una infezione da herpes genitale, se e vesciche sò vicine à l'anu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/12-sintomas-de-ist-no-homem-e-o-que-fazer-2.webp)
8. Stanchezza eccessiva
I sintomi STI ùn sò micca sempre in leia cù i cambiamenti in a regione genitale, cum'è u casu di l'infezione da HIV, l'epatite B è a sifilide, in cui unu di i sintomi principali hè una fatica eccessiva è senza causa apparente.
L'HIV hè una malatìa chì affetta u sistema immunitariu è, dunque, altre malatie ponu sorte quandu a prutezzione immune hè bassa. L'epatite B, malgradu l'acquistu per via di rapporti sessuali senza prutezzione, hà a cunsiquenza principale di danni à u fegatu, aumentendu u risicu di cirrosi è di cancheru di u fegatu.
9. Piatti in bocca
E ferite in bocca ponu esce s'ellu ci hè u cuntattu trà a bocca è e secrezioni di a regione infettata di u cumpagnu infettatu. Oltre à e piaghe in bocca, altri sintomi cume u mal di gola, placche bianche nantu à e guance, e gengive è a gola ponu apparisce.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/12-sintomas-de-ist-no-homem-e-o-que-fazer-3.webp)
10. Febbra
A frebba hè una difesa nurmale di u corpu è, dunque, hè u sintomu principale assuciatu à qualsiasi tippu d'infezzione, cumprese infezioni di trasmissione sessuale cum'è HIV, epatite B, infezione da citomegalovirus o sifilide.
A frebba pò esse alta, ma in parechji casi, e STI causanu una febbre bassa costante, chì pò esse cunfusa cun un raffreddore o una influenza, per esempiu.
11. Itterizia
L'itteru hè un sintomu carattarizatu da a pelle è l'ochji gialli, chì si verifica in ETS cum'è l'epatite B è l'infezzione da citomegalovirus. Capite ciò chì causa itterizia è cumu trattallu.
12. Lingue addulurate
A prisenza di acque dulurose, è ancu di frebba, hè un altru sintimu assai cumunu chì indica a presenza di qualchì tippu d'infezzione in u corpu, cum'è e STI, per esempiu a sifilide o l'HIV.
In a sifilide, u locu induve a lingua apparisce di solitu hè l'inguine, tuttavia, l'HIV pò causà i linfonodi ingrandati in varie parti di u corpu.
Cosa da fà in casu di suspettu
S'ellu ci hè un suspettu di STI, hè raccomandatu d'andà à u duttore per chì tutte e prove necessarie possinu esse fatte per identificà a STI curretta è inizià u trattamentu u più adattu.
In casu d'infezioni causate da virus, l'usu di droghe antivirali per luttà contr'à l'agente infettivu è cusì allevia i sintomi pò esse raccomandatu. In certi casi, soprattuttu quandu l'infezzione compromette u sistema immunitariu, l'usu di l'antibiotici pò ancu esse indicatu cum'è un modu per prevene infezioni secondarie.
In casu d'infezioni causate da batteri, u trattamentu raccomandatu da u duttore hè cù antibiotici, chì ponu variare secondu e batterie relative à l'infezzione. In casu di pediculosi pubica, per esempiu, l'usu di droghe antiparasitarie in forma di unguentu o creme pò esse indicatu.
Inoltre, durante u trattamentu, hè raccomandatu di evità i rapporti sessuali, è hè estremamente impurtante di fà u trattamentu cumu indicatu da u duttore, ancu s'ellu ùn ci sò più sintomi apparenti.
Scuprite u video sottu per una cunversazione cù u Duttore Dráuzio Varella nantu à e principali infezioni di trasmissione sessuale è ciò chì si deve fà per prevene è curà l'infezzione: