Arpa di u Diavule (harpago): à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
L'artiglia di u diavulu, cunnisciuta ancu cum'è harpago, hè una pianta medicinale ampiamente usata per trattà i reumatismi, l'artrite è u dolore in a regione lombare di a spina dorsale, postu chì hà proprietà anti-reumatiche, antiinfiammatorie è analgesiche.
U so nome scientificu hè Harpagophytum procumbens è pò esse acquistatu in butteghe di alimenti sanitari, farmacie è in alcuni mercati di strada, essendu impurtante da aduprà sottu a guida di u duttore o di l'erborista.
Per chì ghjè
L'artiglia di u diavulu hà pruprietà analgesiche, antiinflamatorie è anti-reumatiche è, dunque, u so usu pò esse interessante per aiutà in u trattamentu di alcune situazioni, cume:
- Reumatismu;
- Osteoartrite;
- Artrite reumatoide;
- Tendinite;
- Bursitis;
- Epicondilitis;
- Dolore in a spina dorsale è in a regione lombare;
- Fibromialgia.
Inoltre, alcuni studii suggerenu chì a grippa di u diavulu puderia ancu aiutà in u trattamentu di i cambiamenti gastrointestinali, cume a dispepsia, in più di pudè agisce in casu d'infezioni urinarie, febbre è dolore postpartum.
Malgradu avè pruprietà anti-reumatiche è antiinfiammatorie è pò esse adupratu in varie situazioni, l'usu di a grippa di u diavulu ùn hè micca un sustitutu per u trattamentu indicatu da u duttore, essendu solu un cumplementu.
Cumu aduprà
L'artiglia di u diavulu hè di solitu aduprata per fabricà tes è stucchi, e radiche essendu principalmente aduprate. Inoltre, hè ancu pussibule di truvà a grippa di u diavulu in a formula di a capsula, è a dosa pò varià secondu l'età di a persona è u scopu di usu.
Per appruntà u tè di l'artigli di u diavulu, basta à mette 1 cucharadita di e radiche secche in una pignatta, cù 1 tazza d'acqua. Bollire per 15 minuti à focu bassu, rinfriscà, filtrà è beie 2 à 3 tazze à ghjornu.
Possibili effetti collaterali è contraindicazioni
L'usu di a grippa di u diavulu deve esse raccomandatu da u duttore, hè impurtante aduprà e quantità raccomandate per ghjornu per evità l'apparizione di effetti collaterali, cume irritazione di a mucosa gastrointestinale, diarrea, nausea, sintomi di cattiva digestione, mal di testa è perdita di gustu è appetitu.
Inoltre, l'usu di sta pianta medicinale hè contraindicatu in casu d'ipersensibilità à a pianta, presenza di ulcere stomacali o duodenali, ostruzione di i canali biliari è gastrite, in più d'ùn esse raccomandata per i zitelli è e donne incinte è i zitelli senza cunsiglii medichi. .