5 sintomi ponu appare in a 1 settimana di gravidanza
Cuntenutu
- 1. Crampi addominali
- 2. Tenerezza di u senu
- 3. Stanchezza eccessiva
- 4. U cambiamentu d'umore
- 5. Ripulsione per forti odori
- Cumu cunfirmà s'ellu hè a gravidanza
- Chì hè a prima settimana di gravidanza?
Durante a prima settimana di gravidanza i sintomi sò sempre assai suttili è poche donne ponu capì veramente chì qualcosa cambia in u so corpu.
Tuttavia, hè durante i primi ghjorni dopu a fecundazione chì si producenu i più grandi cambiamenti ormonali, chì u corpu ùn hè più in un ciclu menstruale custante. Cusì, alcune donne ponu segnalà sintomi cum'è coliche addominali, aumentata tenerezza di u senu, stanchezza eccessiva, cambiamenti d'umore o disgustu per l'odori più forti, per esempiu.
Vede ancu i sintomi chì ponu appare durante u primu mese.
1. Crampi addominali
Questu hè un sintomu assai cumunu durante a vita di una donna, chì accade di solitu durante i periodi di cambiamenti ormonali maiò, cume durante a gravidanza, o semplicemente durante a menstruazione. Tuttavia, à u cuntrariu di u ciclu menstruale, in gravidanza, stu sintomu ùn hè micca accumpagnatu da sanguinamentu.
In più di i còlichi addominali, a donna pò ancu nutà chì a panza hè leggermente più gonfia di u normale. Questu ùn hè micca dovutu à u fetu, chì hè sempre in una fase embrionaria microscopica, ma per l'azzione di l'ormoni nantu à i tessuti di l'utru è di tuttu u sistema riproduttivu femminile.
2. Tenerezza di u senu
Subitu dopu a fecundazione, u corpu di a donna entra in una fase di cambiamenti ormonali maiò è unu di i primi segni chì ponu esse identificati hè un aumentu di tenerezza mamaria. Hè perchè u tessutu di u senu hè assai sensibile à i cambiamenti ormonali, essendu unu di i primi posti in u corpu à preparassi per a gravidanza.
Ancu se a sensibilità pò esse rimarcata in a prima settimana, parechje donne segnalanu solu stu disagiu dopu 3 o 4 settimane, cù cambiamenti in i capezzoli è l'areola, chì ponu diventà più scuri.
3. Stanchezza eccessiva
A maiò parte di e donne incinte segnalanu l'apparizione di fatica, o stanchezza eccessiva, solu dopu à 3 o 4 settimane, ma ci sò ancu alcune segnalazioni di donne chì anu avutu stanchezza senza spiegazione pocu dopu a fecundazione.
Di solitu, sta fatica hè in relazione cù l'aumentu di l'hormone progesterone in u corpu, chì hà l'effettu secundariu di aumentà a sonnolenza è di diminuire l'energia durante u ghjornu.
4. U cambiamentu d'umore
I cambiamenti d'umore sò un altru sintomu chì pò apparisce durante a prima settimana è spessu ùn sò ancu capiti da a donna stessa cum'è un segnu di gravidanza, è sò cunfirmati solu quandu a donna riceve un test di farmacia pusitivu.
Queste variazioni accadenu per via di l'oscillazione di l'ormoni, chì ponu purtà a donna à avè sentimenti di gioia è, in un mumentu immediatu, à sente tristezza è ancu irritabilità.
5. Ripulsione per forti odori
Cù e intense variazioni di i livelli ormonali, e donne tendenu ancu à diventà più sensibili à l'odori, è ponu esse respinte da odori più intensi, cum'è prufumi, sigarette, alimenti piccanti o benzina, per esempiu.
Cume i cambiamenti d'umore, queste ripulsioni per l'odori forti passanu di solitu inosservati, almenu finu à u mumentu quandu a donna face u test di gravidanza.
Cumu cunfirmà s'ellu hè a gravidanza
Siccomu parechji di i sintomi di a prima settimana di gravidanza sò simili à quelli chì si verificanu in altri tempi in a vita di una donna, per via di cambiamenti ormonali, ùn devenu micca esse visti cum'è un modu infallibile per cunfirmà a gravidanza.
Cusì, l'ideale hè chì a donna faci un test di farmacia in i primi 7 ghjorni dopu u ritardu di a menstruazione, o altrimenti, di cunsultà un ostetricu per fà un test di sangue per identificà i livelli di l'ormoni beta HCG, chì hè un tippu di l'hormone chì hè pruduttu solu durante a gravidanza.
Capite megliu quandu i test di gravidanza devenu esse fatti è cumu funziona.
Chì hè a prima settimana di gravidanza?
A prima settimana di gravidanza hè cunsiderata da l'ostetricia cum'è a settimana da u primu ghjornu di l'ultimu periodu menstruale. Ciò significa chì durante sta settimana a donna ùn hè ancu in fatti incinta, postu chì u novu ovu ùn hè ancu statu liberatu è, dunque, ùn pò ancu esse statu fecundatu da i sperma per generà una gravidanza.
Tuttavia, ciò chì a donna cunsidereghja cum'è a prima settimana di gravidanza sò i 7 ghjorni immediatamente dopu a fecundazione di l'ovu, chì accade solu dopu à 2 settimane di l'età gestazionale cunsiderata da u duttore. Cusì, a settimana chì hè cunsiderata popularmente a prima settimana di gravidanza accade, in realtà, intornu à a terza settimana di gravidanza in i calculi di u duttore, o a terza settimana dopu à a menstruazione.