10 sintomi principali di l'influenza H1N1
Cuntenutu
- Chì ci hè a differenza trà l'influenza H1N1 è l'influenza cumuna?
- Cumu hè fattu u diagnosticu
- Influenza H1N1 in zitelli è zitelli
L'influenza H1N1, cunnisciuta ancu cum'è grippa porcina, hè facilmente trasmessa da persona à persona è hè assuciata à cumplicazioni respiratorii, cum'è pneumonia, quandu ùn hè micca identificata è trattata currettamente. Per quessa, hè impurtante chì a persona sia attenta à i sintomi di l'influenza H1N1 in modu chì u trattamentu pò esse iniziatu subitu. I principali sintomi indicativi di l'influenza H1N1 sò:
- Febru subitu chì supera i 38 ° C;
- Tosse intensa;
- Cefalee constante;
- Dolore à l'articuli è musculari;
- Mancanza d'appitittu;
- Chills frequenti;
- Nasu stufatu, starnutitu è mancanza di fiatu;
- Nausea è vomitu
- Diarrea;
- Malessere generale.
Sicondu i sintomi presentati da a persona, u medico generale o pulmonologu pò indicà s'ellu hè necessariu fà un esame per identificà a malattia è verificà l'esistenza di complicazioni associate è u trattamentu più adattu.
Chì ci hè a differenza trà l'influenza H1N1 è l'influenza cumuna?
Ancu se l'influenza H1N1 è a gripe cumuna sò simili, in u casu di l'influenza H1N1 a cefalea hè più intensa è pò ancu esse dulore in l'articuli è mancanza di fiatu. Inoltre, l'infezzione cù u virus rispunsevule per l'influenza H1N1 hè assuciata à alcune complicazioni respiratorii, in particulare in i zitelli, l'anziani è e persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu.
Dunque, di solitu hè indicatu da u duttore chì l'influenza H1N1 hè trattata cun antivirali in modu da pudè prevene cumplicazioni. D'altra parte, a gripe cumuna ùn hà micca bisognu di trattamentu specificu, è solu u riposu è l'alimentazione sana sò indicati, hè perchè u sistema immunitariu hè capace di luttà contr'à a malatia di modu naturale, senza risicu di cumplicazioni.
A diversità di l'influenza H1N1, a gripe cumuna ùn presenta dolore in l'articuli, u mal di testa hè più tollerabile, ùn manca u fiatu è si produce una grande quantità di secrezioni.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di l'influenza H1N1 hè fattu principalmente per mezu di un esame clinicu fattu da u medicu generale, specialistu di e malatie infettive o pulmonologu in u quali sò valutati i segni è i sintomi presentati da a persona.
Inoltre, in i casi più severi in i quali a capacità respiratoria hè compromessa, l'analisi di secrezioni di u nasu è di a gola pò esse raccomandata per cunfirmà u tippu di virus è, dunque, u trattamentu più adeguatu deve esse indicatu se necessariu.
Influenza H1N1 in zitelli è zitelli
In i zitelli è i zitelli, l'influenza H1N1 porta à i stessi sintomi cum'è in l'adulti, in ogni modu hè ancu cumunu di vede l'ocurrenza di dolore di stomacu è diarrea. Per identificà sta malattia, ci vole à esse cuscenti di l'aumentu di u chiancimentu è di l'irritabilità in i zitelli è esse suspettu quandu u zitellu dice chì u corpu interu face male, chì pò esse un segnu di mal di testa è di musculi causati da sta influenza.
In casu di frebba, tosse è irritabilità persistente, unu deve cuntattà u pediatra per inizià subitu u trattamentu adattatu, chì i rimedii per sò più efficaci quandu sò aduprati in e prime 48 ore di a malattia.
U trattamentu pò esse fattu in casa, ma hè impurtante evità u cuntattu cù altri criaturi è zitelli per chì a trasmissione di a malatia ùn avvenga micca, è si raccomanda di evità a guarderia o a scola per almenu 8 ghjorni.
Scuprite cumu l'alimentu pò aiutà à curà l'influenza H1N1 più veloce in u video seguente.