6 sintomi di H. pylori in u stomacu
Cuntenutu
H. pylori hè una batteria chì pò sopravvivere in u stomacu è causà una infezzione cù sintomi cum'è gonfiore in u ventre è indigestione, essendu a causa principale di malatie cum'è gastrite è ulcere.
Parechje persone anu stu batteriu in u so stomacu senza mancu sapè, perchè in parechji casi ùn provoca sintomi o cumplicazioni, è a so presenza hè ancu cumuna in i zitelli.
Se pensate chì pudete avè H. pylori, indicate i sintomi chì sintite, per sapè quale hè u vostru risicu:
- 1. Dolore, brusgiatura o sensazione di povera digestione costante in u stomacu
- 2. Eccessivu eruttazione o gasu intestinale
- 3. Sensazione di panza gonfia
- 4. Perdita di l'appitittu
- 5. Nausea è vomitu
- 6. Sgualelli assai scuri o sanguinosi
Sti sintomi si presentanu di solitu quandu H. pylori hà causatu gastrite o ulcere in u stomacu o in l'intestinu, chì si verifica soprattuttu quandu u paziente manghja una dieta ricca in zuccheri è grassi, è bassa in frutti è verdure, rendendu u stomacu più sensibile è rendendu u digestion.
Cumu cunfirmà u diagnosticu
In casi di sintomi simplici, cum'è nausea è indigestione, u duttore pò urdinà analisi di sangue, sgabelli o un test di soffiu cù urea marcata, chì pò rilevà a presenza di H. pylori senza causà dolore o richiede una preparazione speciale per i pazienti.
Tuttavia, se ci sò sintomi severi cum'è vomitu o sangue in i feci, sò raccomandati testi cum'è endoscopia cù biopsia, chì valuta ancu a presenza di ulcere, infiammazione o cancru in u stomacu, o u test di ureasu, chì minuti dopu hè capace per diagnosticà a presenza o assenza di H. pylori. Vede cumu sta prova hè fatta.
Inoltre, sti testi ponu esse ripetuti à a fine di u trattamentu per vede se a batteria hè stata eliminata da u stomacu.
Chì sò e cunsequenze di l'infezzione
Infezzione cù H. pylori provoca una infiammazione costante di u rivestimentu di u stomacu, chì, cù u tempu, finisce per resultà in piccule ulcere gastriche, chì sò piache in u stomacu chì ponu causà dolori severi è sanguinamenti.
Inoltre, se ùn hè micca trattatu currettamente, u H. pylori pò dà una infiammazione cronica di u stomacu chì aumenta u risicu di sviluppà qualchì tippu di cancheru gastricu finu à 8 volte. Cusì, ancu se l'infezzione da H. pylori ùn hè micca un diagnosticu di cancheru, pò indicà chì a persona hè in più risicu per u cancheru di u stomacu s'ellu ùn riceve u trattamentu currettu. Capite più nantu à cumu si face u trattamentu.
Cumu uttene u batteriu
Infezzione cùH. pylori hè relativamente cumunu, postu chì u batteriu si trasmette soprattuttu per saliva o per cuntattu orale cù l'acqua è l'alimentu ch'elli avianu in cuntattu cù e feci cuntaminate. Dunque, alcuni fattori chì aumentanu a probabilità d'avè una infezione da H. pyloricumprendi:
- Bei acqua cuntaminata o micca filtrata;
- Campà cù una persona infettata da H. pylori;
- Campà in una casa cù parechje altre persone.
Dunque, per prevene sta infizzione, hè assai impurtante di piglià cura cù l'igiene, cume lavassi e mani prima di manghjà è dopu andà in bagnu, in più di evità di sparte i piatti è i biccheri cù altre persone.
Inoltre, avè abitudini di vita malsani cum'è fumà, beie alcoliche eccessivamente o avè una dieta sbilanciata aumentanu ancu u risicu di catturà stu tippu di batteri.