Principali sintomi di ipertensione è cosa da fà per calà
Cuntenutu
- Principali sintomi di ipertensione
- Sintomi di ipertensione in gravidanza
- Cosa da fà per calà a pressione alta
I sintomi di ipertensione, chjamati ancu pressione di u sangue, ancu se pocu cumuni, ponu appare quandu a pressione hè assai più altu di u normale, chì hè circa 140 x 90 mmHg, è pò esse nausea, vertigini, stanchezza eccessiva, visione sfocata, difficoltà à respirà è dulore di pettu.
L'ipertensione hè una malattia silenziosa chì evolve lentamente, senza pruduce sintomi finu à una crisa. Cusì, hè raccomandatu chì a pressione sanguigna sia verificata almenu una volta à l'annu in l'uffiziu di u duttore, soprattuttu se avete una storia di famiglia, affinchì e cumplicazioni gravi, cum'è l'infartamentu o l'insufficienza renale, per esempiu, ponu esse impedite.
Principali sintomi di ipertensione
I sintomi di ipertensione sò rari d'apparisce è, dunque, sta malatia hè cunsiderata silenziosa. I sintomi apparenze di solitu quandu a pressione cresce da un'ora à l'altra, caratterizendu una crisa ipertensiva, essendu alcuni di i sintomi possibili:
- Malatia è mareosità;
- Fortu mal di testa;
- Sanguinamentu da u nasu;
- Soni in l'arechje;
- Difficultà à respirà;
- Stanchezza eccessiva;
- Visione sfocata;
- Dolore di pettu;
- Pèrdita di cuscenza;
- Ansietà eccessiva.
Inoltre, per via di alta pressione hè pussibule chì ci sia danni à l'ochji, i reni è u core. Dunque, se i sintomi sò nutati, hè impurtante andà à l'uspidale u più prestu pussibule, o piglià a medicina indicata da u cardiologu, affinchì i sintomi è a crisa ipertensiva sianu cuntrullati. Vede chì fà in a crisa di pressione alta.
Sintomi di ipertensione in gravidanza
L'ipertensione in gravidanza, chjamata ancu pressione di u sangue durante a gravidanza, hè una cundizione grave chì deve esse identificata è trattata rapidamente per prevene u sviluppu di pre-eclampsia, chì hè una situazione grave chì pò causà coma è morte di a mamma è di u zitellu.
In più di i sintomi chì ponu esse rimarcati durante una crisa ipertensiva, in pressione di u sangue in gravidanza ci pò ancu esse un gonfiore esageratu di e gambe è di i pedi è un dolore addominale severu. Amparate à identificà i sintomi di ipertensione in gravidanza.
Cosa da fà per calà a pressione alta
Hè impurtante chì u cardiologu sia cunsultatu per chì a migliore opzione di trattamentu sia indicata. Inoltre, hè raccomandatu di fà azzioni per prevene nuove crisi, cume praticà attività fisica, cambià abitudini alimentari, moderà u cunsumu d'alcol, evitendu l'alimenti grassi è mantenendu un pesu adeguatu.
Fighjate u video sottu è amparate chì fà per calà a vostra pressione sanguigna: