7 sintomi principali di cattiva digestione è cumu hè u trattamentu
Cuntenutu
I sintomi di una cattiva digestione, cume l'ardori di stomacu è l'eruttazioni frequenti, ponu apparisce dopu à ogni pastu, soprattuttu quandu a dieta era ricca in carne è grassu, postu chì questi alimenti piglianu più tempu in u stomacu per esse digeriti.
Inoltre, beie assai liquidi durante un pastu pò ancu causà una cattiva digestione, perchè aumenta u vulume di u stomacu è rallenta a digestione. Cusì, i segni chì ponu indicà indigestione sò di solitu:
- Sensazione di stomacu pienu, ancu dopu manghjatu pocu,
- Gas, flatulenza;
- Bruciore di stomacu è ardenti;
- Frequenti eruttazioni;
- Nausea è vomitu;
- Diarrea o stinzia;
- Stanchezza.
In più di u fastidiu intestinale, hè impurtante ricurdà chì una cattiva digestione pò causà menu nutrienti da assorbe in l'intestinu, ciò chì aumenta u risicu di prublemi cum'è l'anemia è a mancanza di vitamine.
Cumu deve esse u trattamentu
U trattamentu per a cattiva digestione deve esse indicatu da un gastroenterologu o da un medicu generale secondu i sintomi presentati da a persona. Cusì, l'usu di alcuni rimedii per alleviare i sintomi è migliurà a digestione, cum'è Gaviscon, Mylanta plus è Eparema, per esempiu, pò esse indicatu.
Inoltre, ci sò qualchi rimedii casani è naturali chì anu ancu pruprietà digestive è chì puderebbenu esse indicati cum'è un modu per cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore, cum'è u latte di magnesia, u mirtillo è u tè di finocchiu. Un'altra bona opzione hè di manghjà una fetta di ananas o piglià circa 50 ml di u so suchju puru, senza aghjunghje acqua per diluirlu, postu chì facilita è accelera a digestione, in particulare di i pasti grassi. Vede ciò chì si deve piglià per una cattiva digestione.
Chì manghjà
A dieta per luttà contr'à u sintimu di u stomacu pienu duveria avè principalmente alimenti chì sò faciuli à digerisce è chì ùn irritanu u stomacu, cum'è gelatina, suchji di frutta, pane è biscotti senza empie, evitendu ancu u cunsumu di liquidi durante u pastu.
I cibi chì devenu esse evitati sò soprattuttu quelli chì cuntenenu assai fibre è chì stimulanu a produzzione di gasi, cum'è verdure à foglia verde, fagioli, ova è alimenti integrati è ricchi di grassu cum'è burru, cagliata, latte è carni rosse. Inoltre, hè ancu impurtante evità l'alimenti trasfurmati è trasfurmati, chì sò generalmente ricchi di grassi è cunservatori chì irritanu l'intestinu.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu d'andà à u duttore quandu a sensazione di u stomacu pienu hè frequente, cù episodi quotidiani, o quandu sò ripetuti più di 8 volte à u mese. In questi casi, u duttore pò valutà i sintomi presentati da a persona è indicà a prestazione di una endoscopia per identificà a causa di a cattiva digestione.