7 sintomi principali di i calcoli renali
Cuntenutu
I sintomi di a petra di u rene appaianu di colpu quandu a petra hè assai grande è si ferma in u renu, quandu cumencia à falà per l'uretere, chì hè un canale assai strettu à a vejiga, o quandu favurisce l'iniziu di una infezzione. In presenza di calcoli renali, a persona sente di solitu assai dulore à a fine di u spinu chì pò causà difficoltà à muvassi.
A crisa di i reni pò cambià cù u tempu, soprattuttu in quantu à a lucazione è l'intensità di u dulore, ma e petre chjuche di solitu ùn causanu micca prublemi è sò spessu scuperti solu durante l'esame di urina, ecografia o di raggi X, per esempiu.
Principali sintomi
Cusì, quandu una persona hà difficultà à chjinassi è à ripusassi per via di dulore à a schiena, di nausea o di dulore quandu urina, hè pussibule ch'ella abbia calcoli renali. Scopre se pudete avè calcoli renali pigliendu u test seguente:
- 1. Dolore severu in u spinu inferiore, chì pò limità u muvimentu
- 2. Dolore chì irradia da u ritornu à l'inguine
- 3. Dolore quandu urinate
- 4. Urina rosa, rossa o bruna
- 5. Urge frequente per urinate
- 6. Sensazione di malatu o vomitu
- 7. Febbra sopra à 38º C
A lucazione è l'intensità di u dulore pò varià secondu u muvimentu di a petra in u corpu, essendu più intensa quandu viaghja da l'uretere à a vescica, per esse eliminata cun l'urina.
In casu di dulore severu chì ùn si ne và, frebba, vomitu, sangue in urina o difficultà à urinà, un duttore deve esse cunsultatu per valutà u risicu d'infezzione urinaria assuciata, i testi sò fatti è u trattamentu hè iniziatu prestu.
Verificate e prove principali indicate per cunfirmà a petra di u rene.
Perchè u dolore torna generalmente?
Dopu un attaccu, hè cumunu di sente pressione, dolore lieve o brusgiatura quandu urina, sintomi chì sò relativi à a liberazione di e restanti pietre chì a persona pò avè, è u dolore pò rientre cù ogni novu tentativu da u corpu di espulsione di u pietre.
In questi casi, duvete beie almenu 2 litri d'acqua à ghjornu è piglià medicazione chì allevia u dolore è rilassa i musculi, cum'è Buscopan, prescrittu da u duttore durante a crisa precedente. Tuttavia, se u dolore diventa più forte o dura più di 2 ore, duvete turnà à a sala d'urgenza per chì altri testi ponu esse fatti è u trattamentu pò esse iniziatu.
Amparate nantu à altri modi per alleviare u dolore di schiena secondu a so causa.
Trattamentu di Pedra di Rene
U trattamentu durante un attaccu di calciu renale deve esse indicatu da un urologu o da un medicu generale è si face di solitu aduprendu rimedi analgésici, cume Dipyrone o Paracetamol, è rimedi antispasmodichi, cum'è Scopolamine. Quandu u dulore s'intensifica o ùn si ne và, a persona deve circà l'assistenza d'urgenza per piglià a medicina in a vena è, dopu qualchì ora, quandu u dulore migliora, u paziente hè liberatu.
In casa, u trattamentu pò esse mantenutu cù rimedii analgesici orali, cum'è Paracetamol, riposu è idratazione cù circa 2 litri d'acqua à ghjornu, per facilità a rimozione di a petra.
In i casi i più gravi, induve a petra hè troppu grande per lasciarla sola, a chirurgia o u trattamentu laser pò esse necessariu per facilità a so surtita. Tuttavia, durante a gravidanza, u trattamentu deve esse fattu solu cù analgesici è seguitu medicu. Vede tutti i tipi di trattamentu per i calcii renali.