Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Pressione bassa: sintomi, cause e rimedi
Video: Pressione bassa: sintomi, cause e rimedi

Cuntenutu

A pressione sanguigna bassa, cunnisciuta ancu scientificamente cum'è ipotensione, pò esse identificata attraversu alcuni sintomi, cume vertigini, sensazione di svenimentu è cambiamenti di vista, cume visione sfocata o sfocata. Tuttavia, u megliu modu per assicurà chì a vostra pressione sanguigna sia bassa hè misurendu a vostra pressione sanguigna in casa o in farmacia.

A pressione sanguigna bassa hè di solitu indicativa chì ùn ci hè micca abbastanza sangue chì scorri da u core à l'organi, resultendu in sintomi. Si pò dì chì a pressione hè bassa quandu u valore di pressione hè uguale o menu di 90 x 60 mmHg, popularmente chjamatu 9 da 6.

Per aumentà un pocu a pressione, riducendu u cunfortu, pudete chjinà vi cù e gambe alzate o piglià un caffè cù zuccheru o un suchju, per esempiu. Sapete chì manghjà quandu a pressione hè bassa.

Principali sintomi

In parechji casi, a pressione sanguigna bassa ùn causa alcun sintumu è, dunque, parechje persone ponu avè una vita cumpletamente normale cun pressione sanguigna bassa. Tuttavia, quandu ci hè una rapida calata di a pressione sanguigna, alcuni sintomi chì ponu sorgere sò:


  • Vertigini è vertu;
  • Mancanza d'energia è debule in i musculi;
  • Sensazione di svenimentu;
  • Mal di testa;
  • Testa pisiva è sintimu viotu;
  • Pallore;
  • Somnolenza;
  • Sensazione di malà;
  • Visione sfocata o sfocata.

Inoltre, hè cumunu di sentasi stancu, di difficultà à cuncentrazione è di sente u fretu, è in a maiò parte di i casi parechji sintomi parenu à u listessu tempu. Questi segni nascenu perchè l'ossigenu è i nutrienti ùn sò micca distribuiti in modo soddisfacente in e cellule di u corpu.

Cosa da fà quandu a pressione hè bassa

U trattamentu per a pressione sanguigna bassa varia cù a causa è, dunque, se i sintomi sò assai frequenti, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale, per inizià u trattamentu più adattu.

Tuttavia, in a maggior parte di i casi, a pressione bassa cù sintomi hè un avvenimentu temporariu è pocu frequente. In queste situazioni, per aiutà à riduce u disagiu, duvete:

  1. Sedete cù a testa trà e gambe o chjinassi alzendu e gambe, stà cun i pedi più alti di u core è di a testa, in un locu frescu è aria per evità svene;
  2. Allentà i panni respirà megliu;
  3. Bei 1 suchju d'aranciu chì hè riccu in putassiu è aiuta à aumentà a pressione.

Inoltre, si deve evità una esposizione eccessiva à u sole è trà 11 ore è 4 ore è posti è assai umidità.


Quandu a pressione sanguigna bassa si verifica ogni ghjornu, i calzini di pressione ponu esse purtati perchè l'ipotensione pò accade per via di l'accumulazione di sangue in e gambe. Inoltre, quandu l'ipotensione ortostatica si verifica per via di u riposu à u lettu, si deve stà 2 minuti in lettu prima di alzassi. Verificate chì opzioni di trattamentu sò più aduprati in casi di pressione sanguigna bassa.

Sintomi di pressione bassa in gravidanza

A pressione sanguigna bassa hè cumuna soprattuttu à l'iniziu di a gravidanza, tuttavia pò causà un grande cunfortu per a donna è mette u zitellu in periculu per via di i sintomi, chì sò di solitu:

  • Sensazione di debolezza, chì pò causà una caduta;
  • Visione sfocata;
  • Sturdimentu;
  • Mal di testa;
  • Sensazione di svenimentu.

Se i sintomi di pressione bassa sò frequenti durante a gravidanza, hè impurtante per a donna di cunsultà u so ostetricu per chì u megliu trattamentu pò esse raccomandatu per alleviare è evità i sintomi. Vede quali sò i risichi pussibuli di a pressione sanguigna bassa durante a gravidanza è cumu evitallu.


Cause pussibili

Generalmente, a pressione sanguigna scende per via di a diminuzione di a quantità di sangue, soprattuttu quandu face assai caldu, cume i vasi sanguini si dilatanu è u sudore aumenta, diminuendu a concentrazione di fluidi in u corpu.

A pressione sanguigna bassa pò ancu esse un effetti collaterale di alcune droghe cum'è diuretici, antidepressivi, droghe per perdita di pesu o antiipertensivi è più alta hè a dosa, più grande hè u risicu di avè bassa pressione sanguigna, in più di risultà in digiunu prolungatu o deficit di vitamina B12 ..

Inoltre, stendu in lettu per un bellu pezzu, soprattuttu di notte o durante u periodu postoperatoriu di a chirurgia pò ancu abbassà a pressione sanguigna, causendu ipotensione posturale, cunnisciuta ancu cum'è ipotensione ortotica, chì hè quandu si alza di colpu è si sente debule. Amparate più nantu à e cause di a pressione sanguigna bassa.

Quandu andà à u duttore

Hè di primura andà à a sala d'urgenza o à l'uspidale quandu a pressione ferma bassa per più di 15 minuti è ùn migliora micca cù e raccomandazioni.

Inoltre, sè avete sti sintomi più di duie volte à u mese, duvete andà à u duttore per scopre a causa di u prublema, perchè pò esse necessariu piglià medicinali cum'è efedrina, fenilefrina o fludrocortisone, per esempiu.

Cumu misurà a pressione sanguigna currettamente

Eccu cumu misurà a pressione currettamente:

Articuli Interessanti

Chì ci hè a Cunnessione trà Artrite Psoriatica è Fatigue?

Chì ci hè a Cunnessione trà Artrite Psoriatica è Fatigue?

PanoramicaPer parechje per one cun artrite p oriatica, a fatigue hè un prublema cumunu. L'artrite p oriatica hè una forma infiammatoria doloro a di artrite chì pò purtà &...
Quandu Pigliate l'influenza: Cosa da dumandà à u vostru duttore

Quandu Pigliate l'influenza: Cosa da dumandà à u vostru duttore

A maiò parte di e per one chì venenu cun l'influenza ùn anu micca bi ognu di fà un viaghju à u o duttore. ì i vo tri intomi ò lievi, hè megliu tà impli...